INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
Επιδή, στο παρελθόν με είχαν ρωτήσει αρκετοί φίλοι για το πώς θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν τους ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611, μιάς και είναι δύσκολο-αδύνατο να βρούν τις μπαταρίες τους, δημοσιεύω κάποιες αγγελίες που βρήκα στο e-bay.
προσωπικά τα έχω αγοράσει και τα τρία inverter και λειτουργούν θαυμάσια, δίνοντας ζωή στούς παλιούς αυτούς θρύλους των επικοινωνιών.
http://cgi.ebay.com/PRC-6-PRC-6-6-Power ... 2556d12e13
http://cgi.ebay.com/PRC-8-9-10-Power-Su ... 2556d129af
http://cgi.ebay.com/BC-611-Power-Supply ... 2556d130e3
προσωπικά τα έχω αγοράσει και τα τρία inverter και λειτουργούν θαυμάσια, δίνοντας ζωή στούς παλιούς αυτούς θρύλους των επικοινωνιών.
http://cgi.ebay.com/PRC-6-PRC-6-6-Power ... 2556d12e13
http://cgi.ebay.com/PRC-8-9-10-Power-Su ... 2556d129af
http://cgi.ebay.com/BC-611-Power-Supply ... 2556d130e3
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611

FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
- giannhs_m38
- Posts: 193
- Joined: Wed Jun 17, 2009 21:45
- Location: ΜΕΓΑΡΑ
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
Εγώ για τον δικό μου το GRC τα έχω όλα και το τροφοδοτικό αλλά δεν βρίσκω άτομο να τον βάλλω να δούλεψη ρε γαμώτο 

MILITARY JEEP
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
Εννοεις πώς δεν υπάρχει αλλος για να σε λαμβάνει??? 

FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
- giannhs_m38
- Posts: 193
- Joined: Wed Jun 17, 2009 21:45
- Location: ΜΕΓΑΡΑ
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
Να μου δήξει πως δουλεύειΒΑΙΟΣ wrote:Εννοεις πώς δεν υπάρχει αλλος για να σε λαμβάνει???

MILITARY JEEP
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
Γιάννη, αν εννοείς οδηγίες χρήσης για τον GRC-9 , Θα τις δημοσιεύσω προσεχώς.....
Απλά, να σου πώ ότι θέλει βα κάνεις διαιρέσεις για να βρείς τη συχνότητα εκπομπής
Εν ,ολίγης , αρχικά βρίσκεις από τον δέκτη(κάτω μέρος του σταθμού)έναν σταθμό που θέλεις να μιλήσεις πχ στους 6.685ΜΗΖ και φέρνεις με κάποιες διαδικασίες τον πομπό(πάνω μέρος του σταθμού) με Zero-beat πάνω στη συχνότητα του δέκτη.
Καταλαβαίνεις ότι εκείνη την εποχή έπρεπε να έχεις τελειώσει τουλάχιστον Γυμνάσιο για να είσαι διαβιβαστής
Περισσότερα στις οδηγίες που θα δημοσιεύσω.
Απλά, να σου πώ ότι θέλει βα κάνεις διαιρέσεις για να βρείς τη συχνότητα εκπομπής


Εν ,ολίγης , αρχικά βρίσκεις από τον δέκτη(κάτω μέρος του σταθμού)έναν σταθμό που θέλεις να μιλήσεις πχ στους 6.685ΜΗΖ και φέρνεις με κάποιες διαδικασίες τον πομπό(πάνω μέρος του σταθμού) με Zero-beat πάνω στη συχνότητα του δέκτη.
Καταλαβαίνεις ότι εκείνη την εποχή έπρεπε να έχεις τελειώσει τουλάχιστον Γυμνάσιο για να είσαι διαβιβαστής


Περισσότερα στις οδηγίες που θα δημοσιεύσω.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
Εχω και λειτουργεί.....
3.885ΚΗΖ



ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
sv2ipw stelios wrote:Εχω και λειτουργεί.....![]()
![]()
3.885ΚΗΖ




- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: INVERTER Για ασυρμάτους PRC-6, PRC8-9-10, BC-611
Nα φανταστείς ότι το ανακάλυψα μέσα σε ένα container κινητήρα στου Χ'κυριάκου,
το container ήταν γεμάτο από BC611 τρυπημένα με αξίνα και στον πάτο είχε μόνο αυτό αχτύπητο.
Φυσικά χρειάστηκε να τα βγάλω όλα.
Το εξωτερικό τρύφτηκε με ψηλό ντουκόχαρτο και περάστηκε με μικρό ρολό με ένα μείγμα χρώματος αυτοκινήτου και με πυρητική άμμο για να αποκτήσει αυτή την σαγρέ επιφάνεια που είχε αρχικά(είχα σκοπό να το αφήσω με το αρχικό χρώμα αλλά σε μεγάλο ποσοστό είχε ξευτίσει).
Μετά το καθάρισμα του εσωτερικού με σπρέϊ επαφών χρειάστηκε να παραγγείλω ένα πηνείο κεραίας για αυτή την συχνότητα( Τα κρύσταλα εκπομπής και λήψης ήταν πάνω) και φυσικά το τροφοδοτικό από Ιταλία.
Ηταν ρίσκο, δεν περίμενα να δουλέψει, αλλά μόλις του έβαλα της μπαταρίες και άνοιξα την κεραία είχα φύσιμα στο μεγάφωνο και ένδειξη ότι έχω εκπομπή.
Τις τελικές ρυθμίσεις τις έκανε ένας φίλος ο οποίος είχε την συσκευή ελέγχου (δεν μπορείς να το ρυθμίσεις διαφορετικά , η συσκευή ελέγχου έχει ένα case το οποίο στις θέσεις των ρυθμιστικών πηνείων έχει τρύπες...που σου επιτρέπουν να τροφοδοτείς τη συσκευή και να επεμβαίνεις για τις τελικές ρυθμίσεις.
Μετά τα παραπάνω έγινε και δοκιμή με τον GRC-9 Angrynine ( Ο BC611 συνεργάζεται άριστα στους 3.885khz ΑΜ).
το container ήταν γεμάτο από BC611 τρυπημένα με αξίνα και στον πάτο είχε μόνο αυτό αχτύπητο.
Φυσικά χρειάστηκε να τα βγάλω όλα.
Το εξωτερικό τρύφτηκε με ψηλό ντουκόχαρτο και περάστηκε με μικρό ρολό με ένα μείγμα χρώματος αυτοκινήτου και με πυρητική άμμο για να αποκτήσει αυτή την σαγρέ επιφάνεια που είχε αρχικά(είχα σκοπό να το αφήσω με το αρχικό χρώμα αλλά σε μεγάλο ποσοστό είχε ξευτίσει).
Μετά το καθάρισμα του εσωτερικού με σπρέϊ επαφών χρειάστηκε να παραγγείλω ένα πηνείο κεραίας για αυτή την συχνότητα( Τα κρύσταλα εκπομπής και λήψης ήταν πάνω) και φυσικά το τροφοδοτικό από Ιταλία.
Ηταν ρίσκο, δεν περίμενα να δουλέψει, αλλά μόλις του έβαλα της μπαταρίες και άνοιξα την κεραία είχα φύσιμα στο μεγάφωνο και ένδειξη ότι έχω εκπομπή.
Τις τελικές ρυθμίσεις τις έκανε ένας φίλος ο οποίος είχε την συσκευή ελέγχου (δεν μπορείς να το ρυθμίσεις διαφορετικά , η συσκευή ελέγχου έχει ένα case το οποίο στις θέσεις των ρυθμιστικών πηνείων έχει τρύπες...που σου επιτρέπουν να τροφοδοτείς τη συσκευή και να επεμβαίνεις για τις τελικές ρυθμίσεις.
Μετά τα παραπάνω έγινε και δοκιμή με τον GRC-9 Angrynine ( Ο BC611 συνεργάζεται άριστα στους 3.885khz ΑΜ).
Last edited by sv2ipw stelios on Sat Dec 19, 2009 00:55, edited 1 time in total.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)