Εργαστάσιο αμαξωμάτων - Κίνα

Post Reply
Caravan
Posts: 97
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:38

Εργαστάσιο αμαξωμάτων - Κίνα

Post by Caravan »

Ηρακλής
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: Εργαστάσιο αμαξωμάτων - Κίνα

Post by ikalimnos »

Τώρα μπλέξαμε!!!

αντε να ξεχωρίζεις το original απο το μαδε ιν τσαινα.....

:lol: :lol: :lol:

Παρόλαυτά εντυπωσιακότατο!
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Εργαστάσιο αμαξωμάτων - Κίνα

Post by ΒΑΙΟΣ »

ikalimnos wrote:
Τώρα μπλέξαμε!!!

αντε να ξεχωρίζεις το original απο το μαδε ιν τσαινα.....

:lol: :lol: :lol:

Παρόλαυτά εντυπωσιακότατο!
Χμμμ ..εχω την εντύπωση οτι δεν ειναι Κινα αλλα Φιλιππίνες!!!! Ειναι ο MD JUAN όπου ανακατασκευάζουν -παραγουν αρκετα ανταλακτικα μεχρι και καινουρια αμαξώματα απο τη αρχη για τα στρατιωτικα οχήματα κυρίως MB με αρκετα καλη ποιότητα. Μάλιστα εχει και πολλους Αμερικάνους πωλητές γνωστους στον χώρο των τζιπ!!!!!!

Εδω η ιστοσελιδα http://www.mdjuan.com.ph/
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: Εργαστάσιο αμαξωμάτων - Κίνα

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Πολύ σωστά.

Είναι το εργοστάσιο του MD Juan. Έχουν πάρει τις πρέσσες και όλο τον μηχανολογικό εξοπλισμό από την Hotchkiss
που τον είχε πάρει από την WILLYS...άρα δεν θα μπορούσε να πει κανείς ότι παράγουν απλά...αντίγραφα..
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
User avatar
Cruiserhead
Posts: 360
Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30

Re: Εργαστάσιο αμαξωμάτων - Κίνα

Post by Cruiserhead »

Ηξερα εδω και λιγα χρονια για το εργοστασιο του κ. Μ.Ντ.Χουαν στις Φιλιππινες
(τα προιοντα του εχουν μεταπωλητες εδω στη Γερμανια,αλλα και σε Ολλανδια,Γαλλια,Ιταλια.
Γερμανος φιλος,με σπιτι και Willys στην Πελοποννησο, ανακατασκευασε το οχημα του πριν το φερει στη
πατριδα μας σε εναν τετοιο συνεργειο της Β.Γερμανιας, το οποιο ειναι μεταπωλητης των φιλιππινεζικων parts).

Αυτο που δεν ηξερα ηταν οτι οι φιλιππινεζοι πηραν απο τον Γαλλο κατασκευαστη αρματων Hotsckiss
(ο οποιος εφταχνε το Willys μεχρι το...1969) τις πρεσσες και ετσι εγιναν αυτοι οι κατασκευαστες του θρυλου
στον 21ο αιωνα... :shock:
Ευχαριστουμε Χαριδημε!Παντα εποικοδομητικος στις παρεμβασεις σου :)

Μητς
ΥΓ. Το 1981 ειχα διαβασει σε γαλλικο περιοδικο 4Χ4, στο οποιο ημουν συνδρομητης,οτι 3 φιλοι στη Γαλλια
αποφασισαν να ανκατασκευασουν frame-off τα Willys MB τους(και τα 3 ειχαν λαβει μερος στην αποβαση της Νορμανδιας).
Τα αμαξωματa ηταν σουρωτηρια απο τη σκουρια και ετσι αποφασισαν να χρησιμοποιησουν καινουργιες καροτσες(body tubs).
Tις παρηγγειλαν και χρειαστηκε να περιμενουν αρκετους μηνες,γιατι θα ερχοντουσαν,εγραφε το αρθρο,... απο τις Φιλιππινες!
Ετσι λυνεται το μυστηριο!
Ας σημειωθει,ετσι για την μικρη ιστορια,οτι τα παρμπριζ που παρελαβαν ηταν για Μ38(η για CJ3 αν δεν προτιματε την στρατιωτικη ρολογια).
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”