Page 1 of 1

M-38A1 & AΦΑΙΡΕΣΗ ΣΟΥΣΤΟΦΥΛΛΩΝ. ΑΠΟΨΕΙΣ;

Posted: Wed Feb 27, 2013 17:35
by commader
ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΣEI ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΥΣΤΟΦΥΛΑ ΑΠΟ Μ38Α1.

ΑΝ ΝΑΙ, ΤI ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΧΕ???

Re: Σε μ38α1

Posted: Wed Feb 27, 2013 18:35
by ΒΑΙΟΣ
εκεινος που μπορει να σε διαφωτήσει ειναι ο γρηγορης με το μ38α1 που εχει!!!Εχει αφαιρεσει ννομιζω στον πισω αξονα αλλα δεν ειμαι σιγουρος-δεν θυμαμαι καλα για τον μπροστινο άξονα!!!Πιστευω οτι οταν δει το θεμα να σου απαντησει!!

Re: Σε μ38α1

Posted: Wed Feb 27, 2013 22:22
by ktm25089
1 το ΠΟΛΥ 2.μαλακωνει αρκετα,εμενα δεν με αρεσε να σου πω.
δυελυσε ολη την σουστα,κανε μια αμμοβολη,ασταρωμα και συναρμολογησε την.Πολλες ειναι σαν ενα σωμα απο την σκουρια.διορθωσε και τιποτα στραβωμενες σπασμενες και βασικο ρολο παιζουν τα λαστιχα.Δεν προκειται να το κανεις να δουλεψει μαλακα και ομορφα κατα την γνωμη μου.αλλα αφου θα δυαλυσεις τις σουστες κανε μια δοκιμη.Πανω απο 1-2 θα δεις θα γινει βαρκα πολυ

Re: Σε μ38α1

Posted: Thu Feb 28, 2013 00:13
by Jeep Brothers
Γεια και χαρά σε όλους μετά από πολύ καιρό.
Σουστόφυλλα μπορείς να αφαιρέσεις αλλά εξαρτάται απ' το πόσα αρχικά έχεις και πόσο "μαλακιά" θες
την ανάρτησή σου. Εγώ στο δικό μου έχω αφαιρέσει 7, αλλά είχα 13 και 14!

Re: M-38A1 & AΦΑΙΡΕΣΗ ΣΟΥΣΤΟΦΥΛΛΩΝ. ΑΠΟΨΕΙΣ;

Posted: Wed Mar 13, 2013 12:04
by Cruiserhead
Το συζητησα με μαστορα εδω στη Γερμανια που ασχολειται μονο με σουστοφυλλατα 4κινητα.
Μου ειπε οτι, για λογους ασφαλειας, δεν θα το εκανε στο δικο του η στων πελατων του.

Οποιος θελε οπωσδηποτει βελτιωμενη αναρτηση,θα πρεπει να σκεφτει να επενδυσει χρηματα σε ενα after market kit.
Υπαρχουν suspension kits τοσο αμερικανικα(Trail Master)οσο και αυστραλεζικα(Old Man Emu) για το CJ5/M38A1.
Ειχα αγορασει,εδω και πολλα χρονια, στη Θεσσαλονικη ενα της Trail Master για το Jeep.
Αργοτερα, με την εμπειρια των Old Man στο Cruiser θα συνιστουσα τα δευτερα.
Το ιδιο μου ειπαν και πολλοι αμερικανοι οταν το εψαχνα...

Μητς