Page 1 of 2

ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Tue Feb 26, 2013 16:15
by ikalimnos
Μερικές φωτό από την διαδικασία ανακατασκευής του Μ35Α2 του συλλόγου

περισσότερα σχόλια προσεχώς

Image

Image

Image

Image

Image

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Tue Feb 26, 2013 16:28
by sv2ipw stelios
Ωραίο το τελικό αποτέλεσμα.
Κατά την γνώμη μου τα φλάς πρέπει να αντικατασταθούν από τα νεότερα του τύπου...(σαν αυτά που είχε ο ΑΙΑΣ)αν θέλουμε να κινούμε ένα τέτοιο όχημα με ασφάλεια.
Και μην αρχίσετε πάλι με τα αυτοκόλλητα ΑΙΑΣ,ΛΟΚ, και λοιπές π@Π@...ριες....

Σήματα και προειδοποιητικά μόνο, για να απεικονίσει κάποιο ιστορικό ΡΕΟ.

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Tue Feb 26, 2013 16:30
by ikalimnos
Στέλιο έχουμε ήδη "ξηλώσει" ένα European Lighting Kit και θα το βάλουμε όταν το αμάξι πάει στον ηλεκτρολόγο

Από σένα χρειαζόμαστε πληροφορίες και σχέδια για να βάλουμε τα σωστά διακριτικά επάνω στο όχημα...

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Tue Feb 26, 2013 16:49
by ΒΑΙΟΣ
πολυ ωραιο αποτελεσμα ειναι πετρελαιο????? :?:

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Wed Feb 27, 2013 11:14
by ikalimnos
Dieselaki, dieselaki.....

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Wed Feb 27, 2013 16:09
by XAΡΙΔΗΜΟΣ
Εγινε ανακατασκευή του κινητήρα;
Μόνο φρένα φρεσκάρατε; και τι άλλο;

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Wed Feb 27, 2013 21:48
by ikalimnos
XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:Εγινε ανακατασκευή του κινητήρα;
Μόνο φρένα φρεσκάρατε; και τι άλλο;
Μια και ρωτάει ο Κώστας να ξεκινήσω μια μικρή αναδρομή για το παραπάνω απόκτημα του συλλόγου.

Η προσπάθεια για την εύρεση του ´νεού´ μ35 ξεκίνησε αρχές του 2012 όταν έγινε φανερό ότι το πρώτο μας όχημα είχε αρχίσει να παραδίδει πνεύμα.
Ξεκίνησε λοιπόν μια μεγάλη προσπάθεια από τον πρόεδρο μαζί με τα μέλη του συλλόγου να βρεθεί ο αντικαταστάτης και μέσα σε διάστημα 9 μηνών επιθεωρηθηκαν πιάνω από 20 διαφορετικά οχήματα απο διαφορετικούς προμηθευτές. Τα κριτήρια που είχαμε θέσει είναι το νέο μας όχημα να μην έχει καμία μετατροπή, να είναι άρτιο και λειτουργικό. Επιπλέον βάλαμε ως στόχο το όχημα μας να φορούσε τον Continental multifuel LDS465 μια και αυτός ήταν ο πλέον αξιόπιστος κινητήρας της σειράς Μ35. Μετά λοιπόν απο παρά πολλές επισκέψεις, ταξίδια, και πολλές δοκιμαστικές λειτουργίες σε διαφορετικά αυτοκίνητα, κατάληξαμε στον παραπάνω όχημα το οποίο πληρόυσε όλα μας τα κριτήρια.
Θα επανέλθω με τα επόμενα βήματα μας...

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Tue Mar 05, 2013 13:18
by ikalimnos
Καλημέρα,

Μετά το συνεργείο φρένων και το φανοποιείο σειρά είχε το Γενικό Συνεργείο

Το αυτοκίνητο μπήκε μέσα και πραγματοποιήθηκε γενική λίπανση σύμφωνα με την διαταγή λιπάνσεως του οχήματος

Συγκεκριμένα αλλαχτήκε το έλαιο κινητήρα καθώς και όλες οι βαλβολίνες ενώ έγινε λίπανση με γράσσο σε όλα τα προβλεπόμενα σημεία. Αλλαχτήκαν φίλτρο αέρα, φίλτρα καυσίμου, φίλτρα λαδιού και φίλτρο νεροπαγίδας με καινούργια τα οποία εισήχθησαν από αμερική (www.eriksmilitarysurplus.com).

Τέλος έγινες έλεγχος καλής λειτουργίας κινήτήρα (θόρυβοι, καυσαέρια, σταθερότητα στροφών, πίεση λαδιου και ορθή θερμοκρασία λειτουργίας) καθώς και πλήρης έλεγχος για κενά στο σύστημα ανάρτησης (τζογόμετρο)

Επόμενη στάση ηλεκτρολόγος!

Image

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Tue Mar 05, 2013 19:07
by Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Μπραβο!!!! χαρας το κουραγιο σας!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO

Posted: Wed Mar 06, 2013 22:46
by ikalimnos
Επανέρχομαι στο θέμα της ανακατασκευής του συστήματος πεδησης καθότι αυτό ήταν και το σημαντικότερο για την ασφάλεια του οχήματος.
Μετά απο αρκετη έρευνα καταλήξαμε στην συνεργασία με ένα μεγάλο Συνεργειο ΦΔΧ της θεσσαλονικης το οποίο είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία, εμπειρία και εξοπλισμό για να αναλάβει ένα τέτοιο όχημα. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως ένας απλός έλεγχος δεν μας ήταν επαρκής, θέλαμε πλήρη ανακατασκευή απο εξουσιοδοτημένο Συνεργειο το οποίο θα μας εξασφάλιζε ένα εγγυημένο αποτέλεσμα απαραίτητο για ένα όχημα το οποίο ανήκει σε σύλλογο και κινηται φορτωμένο σε δημόσιους χώρους.
Πραγματοποιήθηκαν συνολικά οι παρακάτω εργασίες:
1. Αφαιρεση όλων των ρουλεμαν τροχών, πλύσιμο, έλεγχος και αντικατάσταση φθαρμένων και αναλιπανση
2. Αντικατάσταση φλαντζων τροχών
3. Αντικατάσταση ευκαμπτων σωληνωσεων πίεσης (μαρκουτσια)
4. Εκκένωση και καθάρισμα όλων των σωληνογραμμων
5. Ρεκτιφιε όλων των κυλινδρων πεδησης, αντικατάσταση των ελαστικών παρεμβυσματων
6. Καθάρισμα ταμπουρων
7. Καθάρισμα φερμουιτ
8. Ανακατασκευή ΚΑΦ
9. Ανακατασκευή αεροσερβοφρενου
10. Αντικατάσταση χειροφρενου
11. Αντικατάσταση ταχύ συνδέσμων μεταφοράς αέρα ρυμουλκας
12. Πλήρωση με νέα υγρά πεδησης
13. Ελεγχος υδραυλικου κυκλώματος και κυκλώματος αέρα
14. Φρενομετρο

Αυτά...