ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Μερικές φωτό από την διαδικασία ανακατασκευής του Μ35Α2 του συλλόγου
περισσότερα σχόλια προσεχώς
περισσότερα σχόλια προσεχώς
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Ωραίο το τελικό αποτέλεσμα.
Κατά την γνώμη μου τα φλάς πρέπει να αντικατασταθούν από τα νεότερα του τύπου...(σαν αυτά που είχε ο ΑΙΑΣ)αν θέλουμε να κινούμε ένα τέτοιο όχημα με ασφάλεια.
Και μην αρχίσετε πάλι με τα αυτοκόλλητα ΑΙΑΣ,ΛΟΚ, και λοιπές π@Π@...ριες....
Σήματα και προειδοποιητικά μόνο, για να απεικονίσει κάποιο ιστορικό ΡΕΟ.
Κατά την γνώμη μου τα φλάς πρέπει να αντικατασταθούν από τα νεότερα του τύπου...(σαν αυτά που είχε ο ΑΙΑΣ)αν θέλουμε να κινούμε ένα τέτοιο όχημα με ασφάλεια.
Και μην αρχίσετε πάλι με τα αυτοκόλλητα ΑΙΑΣ,ΛΟΚ, και λοιπές π@Π@...ριες....
Σήματα και προειδοποιητικά μόνο, για να απεικονίσει κάποιο ιστορικό ΡΕΟ.
Last edited by XAΡΙΔΗΜΟΣ on Wed Feb 27, 2013 16:05, edited 2 times in total.
Reason: ΕΓΙΝΕ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ.
Reason: ΕΓΙΝΕ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Στέλιο έχουμε ήδη "ξηλώσει" ένα European Lighting Kit και θα το βάλουμε όταν το αμάξι πάει στον ηλεκτρολόγο
Από σένα χρειαζόμαστε πληροφορίες και σχέδια για να βάλουμε τα σωστά διακριτικά επάνω στο όχημα...
Από σένα χρειαζόμαστε πληροφορίες και σχέδια για να βάλουμε τα σωστά διακριτικά επάνω στο όχημα...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
πολυ ωραιο αποτελεσμα ειναι πετρελαιο?????
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Dieselaki, dieselaki.....
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Εγινε ανακατασκευή του κινητήρα;
Μόνο φρένα φρεσκάρατε; και τι άλλο;
Μόνο φρένα φρεσκάρατε; και τι άλλο;
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Μια και ρωτάει ο Κώστας να ξεκινήσω μια μικρή αναδρομή για το παραπάνω απόκτημα του συλλόγου.XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:Εγινε ανακατασκευή του κινητήρα;
Μόνο φρένα φρεσκάρατε; και τι άλλο;
Η προσπάθεια για την εύρεση του ´νεού´ μ35 ξεκίνησε αρχές του 2012 όταν έγινε φανερό ότι το πρώτο μας όχημα είχε αρχίσει να παραδίδει πνεύμα.
Ξεκίνησε λοιπόν μια μεγάλη προσπάθεια από τον πρόεδρο μαζί με τα μέλη του συλλόγου να βρεθεί ο αντικαταστάτης και μέσα σε διάστημα 9 μηνών επιθεωρηθηκαν πιάνω από 20 διαφορετικά οχήματα απο διαφορετικούς προμηθευτές. Τα κριτήρια που είχαμε θέσει είναι το νέο μας όχημα να μην έχει καμία μετατροπή, να είναι άρτιο και λειτουργικό. Επιπλέον βάλαμε ως στόχο το όχημα μας να φορούσε τον Continental multifuel LDS465 μια και αυτός ήταν ο πλέον αξιόπιστος κινητήρας της σειράς Μ35. Μετά λοιπόν απο παρά πολλές επισκέψεις, ταξίδια, και πολλές δοκιμαστικές λειτουργίες σε διαφορετικά αυτοκίνητα, κατάληξαμε στον παραπάνω όχημα το οποίο πληρόυσε όλα μας τα κριτήρια.
Θα επανέλθω με τα επόμενα βήματα μας...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Καλημέρα,
Μετά το συνεργείο φρένων και το φανοποιείο σειρά είχε το Γενικό Συνεργείο
Το αυτοκίνητο μπήκε μέσα και πραγματοποιήθηκε γενική λίπανση σύμφωνα με την διαταγή λιπάνσεως του οχήματος
Συγκεκριμένα αλλαχτήκε το έλαιο κινητήρα καθώς και όλες οι βαλβολίνες ενώ έγινε λίπανση με γράσσο σε όλα τα προβλεπόμενα σημεία. Αλλαχτήκαν φίλτρο αέρα, φίλτρα καυσίμου, φίλτρα λαδιού και φίλτρο νεροπαγίδας με καινούργια τα οποία εισήχθησαν από αμερική (www.eriksmilitarysurplus.com).
Τέλος έγινες έλεγχος καλής λειτουργίας κινήτήρα (θόρυβοι, καυσαέρια, σταθερότητα στροφών, πίεση λαδιου και ορθή θερμοκρασία λειτουργίας) καθώς και πλήρης έλεγχος για κενά στο σύστημα ανάρτησης (τζογόμετρο)
Επόμενη στάση ηλεκτρολόγος!
Μετά το συνεργείο φρένων και το φανοποιείο σειρά είχε το Γενικό Συνεργείο
Το αυτοκίνητο μπήκε μέσα και πραγματοποιήθηκε γενική λίπανση σύμφωνα με την διαταγή λιπάνσεως του οχήματος
Συγκεκριμένα αλλαχτήκε το έλαιο κινητήρα καθώς και όλες οι βαλβολίνες ενώ έγινε λίπανση με γράσσο σε όλα τα προβλεπόμενα σημεία. Αλλαχτήκαν φίλτρο αέρα, φίλτρα καυσίμου, φίλτρα λαδιού και φίλτρο νεροπαγίδας με καινούργια τα οποία εισήχθησαν από αμερική (www.eriksmilitarysurplus.com).
Τέλος έγινες έλεγχος καλής λειτουργίας κινήτήρα (θόρυβοι, καυσαέρια, σταθερότητα στροφών, πίεση λαδιου και ορθή θερμοκρασία λειτουργίας) καθώς και πλήρης έλεγχος για κενά στο σύστημα ανάρτησης (τζογόμετρο)
Επόμενη στάση ηλεκτρολόγος!
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
- Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
- Posts: 1925
- Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
- Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Μπραβο!!!! χαρας το κουραγιο σας!!!!!!!!!
My Build Thread: http://www.toyota4x4.gr/viewtopic.php?f=20&t=46
Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894
Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894
Re: ΣΙΣΟ - Ανακατασκευή Μ35Α1 REO
Επανέρχομαι στο θέμα της ανακατασκευής του συστήματος πεδησης καθότι αυτό ήταν και το σημαντικότερο για την ασφάλεια του οχήματος.
Μετά απο αρκετη έρευνα καταλήξαμε στην συνεργασία με ένα μεγάλο Συνεργειο ΦΔΧ της θεσσαλονικης το οποίο είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία, εμπειρία και εξοπλισμό για να αναλάβει ένα τέτοιο όχημα. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως ένας απλός έλεγχος δεν μας ήταν επαρκής, θέλαμε πλήρη ανακατασκευή απο εξουσιοδοτημένο Συνεργειο το οποίο θα μας εξασφάλιζε ένα εγγυημένο αποτέλεσμα απαραίτητο για ένα όχημα το οποίο ανήκει σε σύλλογο και κινηται φορτωμένο σε δημόσιους χώρους.
Πραγματοποιήθηκαν συνολικά οι παρακάτω εργασίες:
1. Αφαιρεση όλων των ρουλεμαν τροχών, πλύσιμο, έλεγχος και αντικατάσταση φθαρμένων και αναλιπανση
2. Αντικατάσταση φλαντζων τροχών
3. Αντικατάσταση ευκαμπτων σωληνωσεων πίεσης (μαρκουτσια)
4. Εκκένωση και καθάρισμα όλων των σωληνογραμμων
5. Ρεκτιφιε όλων των κυλινδρων πεδησης, αντικατάσταση των ελαστικών παρεμβυσματων
6. Καθάρισμα ταμπουρων
7. Καθάρισμα φερμουιτ
8. Ανακατασκευή ΚΑΦ
9. Ανακατασκευή αεροσερβοφρενου
10. Αντικατάσταση χειροφρενου
11. Αντικατάσταση ταχύ συνδέσμων μεταφοράς αέρα ρυμουλκας
12. Πλήρωση με νέα υγρά πεδησης
13. Ελεγχος υδραυλικου κυκλώματος και κυκλώματος αέρα
14. Φρενομετρο
Αυτά...
Μετά απο αρκετη έρευνα καταλήξαμε στην συνεργασία με ένα μεγάλο Συνεργειο ΦΔΧ της θεσσαλονικης το οποίο είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία, εμπειρία και εξοπλισμό για να αναλάβει ένα τέτοιο όχημα. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως ένας απλός έλεγχος δεν μας ήταν επαρκής, θέλαμε πλήρη ανακατασκευή απο εξουσιοδοτημένο Συνεργειο το οποίο θα μας εξασφάλιζε ένα εγγυημένο αποτέλεσμα απαραίτητο για ένα όχημα το οποίο ανήκει σε σύλλογο και κινηται φορτωμένο σε δημόσιους χώρους.
Πραγματοποιήθηκαν συνολικά οι παρακάτω εργασίες:
1. Αφαιρεση όλων των ρουλεμαν τροχών, πλύσιμο, έλεγχος και αντικατάσταση φθαρμένων και αναλιπανση
2. Αντικατάσταση φλαντζων τροχών
3. Αντικατάσταση ευκαμπτων σωληνωσεων πίεσης (μαρκουτσια)
4. Εκκένωση και καθάρισμα όλων των σωληνογραμμων
5. Ρεκτιφιε όλων των κυλινδρων πεδησης, αντικατάσταση των ελαστικών παρεμβυσματων
6. Καθάρισμα ταμπουρων
7. Καθάρισμα φερμουιτ
8. Ανακατασκευή ΚΑΦ
9. Ανακατασκευή αεροσερβοφρενου
10. Αντικατάσταση χειροφρενου
11. Αντικατάσταση ταχύ συνδέσμων μεταφοράς αέρα ρυμουλκας
12. Πλήρωση με νέα υγρά πεδησης
13. Ελεγχος υδραυλικου κυκλώματος και κυκλώματος αέρα
14. Φρενομετρο
Αυτά...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100