ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ Μ-715
Posted: Tue Oct 09, 2012 09:58
Εδώ και λίγο καιρό τελείωσα και το Μ-715. Η ιστορία της ανακατασκευής παρουσιάζεται στο προσωπικό μου site. Φαντάζομαι ότι ενδιαφέρουν περισσότερο το "About M715", το "Media Gallery" και το "Tips". Έχει και videάκια. Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Ποιοί δούλεψαν στο project:΄
Η διάλυση του οχήματος έγινε από εμένα.
Η φανοποιία & βαφή έγινε από επαγγελματίες (για να μην θεωρηθεί διαφήμηση, δεν θα αναφέρω κανένα. Όποιος ενδιαφέρεται, με p.m.)
Η αλλαγή κινητήρα έγινε σε ένα γενικό συνεργείο (ομοίως).
Στο ίδιο έγινε και η μεταροπή των φρένων.
Φρένα, τιμόνι κλπ μηχανικά έγιναν από εμένα και τον φοιτητή μου και φίλο Γιώργο Π.
Τα ηλεκτρικά (εκτός από τους διακόπτες στους λεβιέδες) έγιναν πάλι από εμάς. Οι διακόπτες και η τρόμπα βενζίνης μπήκαν σε κοινό ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων (ομοίως για τα στοιχεία).
Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων έγιναν σε φίλο ταπετσέρη (επίπλων!!!)
Τα ξύλα της καρότσας τα κόψαμε με το μέτρο και τα φτιάξαμε επίσης μόνοι μας.
Η εξάτμιση φτιάχτηκε σε επαγγελματία εξατμισά.
Επίσης, ευχαριστώ τον ikalimnos και τον Διονύση Ρούσινο για τις τεχνικές συμβουλές που κατα καιρούς μου παρείχαν.
Τέλος, έχω μόνο 270 μίλια με το όχημα, οπότε για εντυπώσεις από την σχεδόν καθημερινή χρήση του θα πρέπει να περιμένουμε...
Ποιοί δούλεψαν στο project:΄
Η διάλυση του οχήματος έγινε από εμένα.
Η φανοποιία & βαφή έγινε από επαγγελματίες (για να μην θεωρηθεί διαφήμηση, δεν θα αναφέρω κανένα. Όποιος ενδιαφέρεται, με p.m.)
Η αλλαγή κινητήρα έγινε σε ένα γενικό συνεργείο (ομοίως).
Στο ίδιο έγινε και η μεταροπή των φρένων.
Φρένα, τιμόνι κλπ μηχανικά έγιναν από εμένα και τον φοιτητή μου και φίλο Γιώργο Π.
Τα ηλεκτρικά (εκτός από τους διακόπτες στους λεβιέδες) έγιναν πάλι από εμάς. Οι διακόπτες και η τρόμπα βενζίνης μπήκαν σε κοινό ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων (ομοίως για τα στοιχεία).
Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων έγιναν σε φίλο ταπετσέρη (επίπλων!!!)
Τα ξύλα της καρότσας τα κόψαμε με το μέτρο και τα φτιάξαμε επίσης μόνοι μας.
Η εξάτμιση φτιάχτηκε σε επαγγελματία εξατμισά.
Επίσης, ευχαριστώ τον ikalimnos και τον Διονύση Ρούσινο για τις τεχνικές συμβουλές που κατα καιρούς μου παρείχαν.
Τέλος, έχω μόνο 270 μίλια με το όχημα, οπότε για εντυπώσεις από την σχεδόν καθημερινή χρήση του θα πρέπει να περιμένουμε...