Page 1 of 9

Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Mon Sep 17, 2012 09:34
by ikalimnos
Καλημέρα!

Το καλοκαίρι τελείωσε και ο χειμώνας πλησιάζει, οπότε ήρθε η ώρα να "βάλουμε μέσα" το 'Α1 για την ετησία του συντήρηση...

Θα προσπαθήσω να ανεβάσω αρκετές φωτογραφίες από την διαδικασία, ξεκινώντας με μια φωτό από το σετ ανάφλεξης που παρέλαβα μόλις σήμερα το πρωί..

Image

Καλή συνέχεια

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Mon Sep 17, 2012 20:14
by ikalimnos
Πριν σταματήσω το αυτοκίνητο από κυκλοφορία παρατήρησα τα παρακάτω συμπτώματα:

1. Άσπρο καπνο περιοδικά στην εξάτμηση
2. Καφέ λάσπη στα νερά του ψυγείου
3. Πίεση λαδιού λίγο κάτω από το κανονικό
4. Ελαφριά "σαπουνάδα" στα λάδια

Μετά από λίγη έρευνα στο διαδίκτυο και αρκετό διάβασμα κατέληξη στο συμπέρασμα πως ο πιθανότερος υπαίτιος είναι μία καμμένη φλάντζα κεφαλής, οπότε πήρα την απόφαση να ανοίξω τον κινητήρα. Εφόσον δε τον άνοιξα ήταν και ευκαιρία να αλλάξω και τα ελατήρια των εμβόλων και τα κουζινέτα των διοστήρων. Παρακάτω μερικές φωτογραφίες από το λύσιμο του κινητήρα...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Mon Sep 17, 2012 21:32
by Cruiserhead
Χαιρομαι την ταξη με την οποια χειριζεσαι το ολο θεμα!

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Mon Sep 17, 2012 22:02
by ikalimnos
Ευχαριστώ!
Ξέρεις πιστεύω πως εξίσου σημαντικό με το "τι" ειναι και το "πως"...

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Tue Sep 18, 2012 11:06
by ΒΑΙΟΣ
Γιαννη τελικα τι ειναι φλαντζα ή κανα ρίγμα?????? :o

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Tue Sep 18, 2012 19:55
by 2GIAN-M151
Βαιε με την καλη την κουβεντα στο στομα εισαι. :lol: :lol: :lol: Αν ηταν ριγμα στον κινητηρα θα φουσκωνε τα νερα και θα εκανε τα κολλαρα μπαλονια.Γιαννη ριξε μια ματια και στην αντλια λαδιου

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Tue Sep 18, 2012 20:30
by ikalimnos
Λοιπόν

Ένας καλός φίλος απο Αμερική πρότεινε επίσης την εκδοχή του ρήγματος
Επειδή όμως στην περίπτωση αυτή απλά δεν μπορώ να κάνω κάτι επιλέγω να την αγνόησω και να επικεντρώθηκε στην Φλαντζα και το κεφαλαρι
Ελπίζω να έχω δίκιο...

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Tue Sep 18, 2012 22:01
by 2GIAN-M151
Αν δεν με γελουν τα ματια μου βλεπω ζημια στη φλατζα μεταξυ βαλβ, εξαγ.1ου κυλινδρ. και αγωγο νερου. Λιγο δυσκολο να ραγισουν αυτα τα μεταλλα.Μονο αν σηκωσει θερμοκρ. και στραβωσει η κεφαλη.

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Tue Sep 18, 2012 23:23
by malonitis
εγω πιστευω πως ποναει σε αυτα τα σημεια...

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Posted: Wed Sep 19, 2012 18:58
by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
2GIAN-M151 wrote:Βαιε με την καλη την κουβεντα στο στομα εισαι. :lol: :lol: :lol: Αν ηταν ριγμα στον κινητηρα θα φουσκωνε τα νερα και θα εκανε τα κολλαρα μπαλονια.Γιαννη ριξε μια ματια και στην αντλια λαδιου
Οποιαδήποτε διαρροή καυσαερίων από τον θάλαμο καύσης προς το σύστημα ψύξης,είτε αυτή προέρχεται από καμμένη φλάντζα είτε από ρήγμα στη κυλινδροκεφαλή,έχει ως αποτέλεσμα εκτός των προαναφερθέντων και το πρήξιμο των κολλάρων αφού μέρος των καυσαερίων μπαίνει στο σύστημα ψύξης. ;)