Μ38Α1 - Ετησία

User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ikalimnos »

Λοιπόν τα πιστόνια και το κεφαλάρι αναχωρήσαν για το μηχανουργείο όπου και θα ψάξουμε για την αιτία του Κακού

Ελπίζω τις επόμενες ημέρες να ξέρουμε και να δούμε αν θα σώσουμε τον κορμό ή θα μπούμε σε νέες περιπέτειες...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Επειδή ακούω για πλανιάρισμα κορμού και κεφαλής χωρίς να αναφέρετε καμιά άλλη παρέμβαση θα ήθελα να σημειώσω ότι ανάλογα με το πλανιάρισμα του κορμού κατεβάζουμε ανάλογα και τα έμβολα για να μην αυξηθεί η συμπίεση και να αποφευχθούν δυσάρεστες "συναντήσεις" των εμβόλων με την κεφαλή.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ΒΑΙΟΣ »

Γιαννη αφου θα παρεις τον κορμο δεν τον βαζεις επανω να ξεμπερδευεις!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ktm25089 »

Μπα Στελιο :D :D Εχω ειρηνικες διαθεσεις παντα.Δεν μαλωνω ποτε μου.
Γιαννακη,συγνωμη αλλα δεν ηθελα να πω για το μοτερ σου αλλα γενικα μιλουσα.Με συγχωρεις δεν θα ξαναμπω σε θεμα σου. ;)
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ktm25089 »

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Επειδή ακούω για πλανιάρισμα κορμού και κεφαλής χωρίς να αναφέρετε καμιά άλλη παρέμβαση θα ήθελα να σημειώσω ότι ανάλογα με το πλανιάρισμα του κορμού κατεβάζουμε ανάλογα και τα έμβολα για να μην αυξηθεί η συμπίεση και να αποφευχθούν δυσάρεστες "συναντήσεις" των εμβόλων με την κεφαλή.
Εχεις απολυτο δικιο.Απλα αυτα τα μοτερ εχουν πολυ χαμηλη συμπιεση και ετσι οπως ειναι σχεδιασμενος ο θαλαμος καυσης σου δινουν αρκετα μεγαλο περιθωριο σε τετοιου ειδους ενεργειες.
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ktm25089 »

sv2ipw stelios wrote:Ως αεροναυπηγός που έχεις τελειώσει και μετά από μια επιθεώρηση I.R.A.N που το πέρασες πέρσι το τζίπ. Θα γνωρίζεις σίγουρα ότι
υπάρχει μια μέθοδος στην αεροναυπηγική που είναι γνωστή ως μη καταστροφική επιθεώρηση NDI (Non Destructive Inspection) Με απλά Ελληνικά, είναι η ακτινογραφία (Χ-RAYS) υλικών ώστε να γίνουν εμφανείς στον επιθεωρητή, μικρο ρωγμές στα σημεία των αεροκινητήρων ή της ατράκτου αεροσκαφών τα οποία δεν είναι εμφανή με γυμνό οφθαλμό και τα οποία μπορούν να προκαλέσουν αστοχία υλικού-ατύχημα.
Επειδή στο άριστα εξοπλισμένο σου συνεργείο Μ38Α1 δεν έχεις ακτινογραφικό ....πέρνα μια βόλτα από το Ιπποκράτειο και ρώτα αν ο ΕΟΠΠΥ δικαιολογεί ακτινογραφία GO-DEVIL FLAT HEAD M38A1!!!! :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Την γνωριζω την μεθοδο Στελιο.Βασικα δεν τελειωσα αεροναυπηγος αλλα μηχανικος α/φων.Το θεμα ειναι οτι ειναι λιγο ακριβο μηχανημα ;) ;)
Σοβαρα τωρα,μαλλον γνωριζεις την μεθοδο με τα 3 σπρευ που αναφερω και μπορει να την χρησιμοποιησει ο καθενας στον χωρο του χωρις παρενεργειες.
http://www.youtube.com/watch?v=npgoUHq3X4k
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ΒΑΙΟΣ »

Δηλαδη γιωργη με αυτον τον τροπο βλέπεις σιγουρα ρωγμές τόσο στο καπακι οσο και στον κορμό???? :roll: :roll: :roll: :idea:
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ktm25089 »

Σιγουρο δεν ειναι τπτ Βαιε ;) ;)
Απλα ειναι ενα πολυ καλο και φτηνο εργαλειο στα χερια του ερασιτεχνη :)
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ikalimnos »

ktm25089 wrote:Μπα Στελιο :D :D Εχω ειρηνικες διαθεσεις παντα.Δεν μαλωνω ποτε μου.
Γιαννακη,συγνωμη αλλα δεν ηθελα να πω για το μοτερ σου αλλα γενικα μιλουσα.Με συγχωρεις δεν θα ξαναμπω σε θεμα σου. ;)
Έχεις πολύ επιβαρημένο παρελθόν για να δώσω βάση σε αυτά που λες. Φυσικά δεν μιλούσες γενικά,
και φυσικά θα το ξανακάνες γιατί αυτός μας έχεις δείξει ότι έιναι ο τρόπος που ενεργείς όταν δεν συμπαθείς κάποιον.

Απλά εφόσον ακουλουθείς συστηματικά μια τέτοια τακτική (και το έχεις αποδείξει ότι το κάνεις εντός και εκτός φόρουμ) να είσαι έτοιμος να δεχθείς και τα αποτελέσματα της.
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by sv2ipw stelios »

ktm25089 wrote::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Την γνωριζω την μεθοδο Στελιο.Βασικα δεν τελειωσα αεροναυπηγος αλλα μηχανικος α/φων.Το θεμα ειναι οτι ειναι λιγο ακριβο μηχανημα ;) ;)
Σοβαρα τωρα,μαλλον γνωριζεις την μεθοδο με τα 3 σπρευ που αναφερω και μπορει να την χρησιμοποιησει ο καθενας στον χωρο του χωρις παρενεργειες.
http://www.youtube.com/watch?v=npgoUHq3X4k
Γιώργο δεν το έγραψα για εσένα αλλά για τον Κάλυμνο.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”