Μ38Α1 - Ετησία

ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ktm25089 »

malonitis wrote:εγω πιστευω πως ποναει σε αυτα τα σημεια...
Πολυ σωστα τα λες και συμπληρωσε επισης την βαση του ντιστριμπιτερ και απο τα μπουζονια της πολλαπλης εξαγωγης ραγιζματακια μια που ειναι "υγρου" τυπου.Δλδ ερχονται σε απευθειας επαφη με το ψυκτικο υγρο.
Τα μοτερ αυτα πολυ συχνα υποφερουν απο ραγισματακια.Και πολλες φορες δεν φαινονται στο ματι.Ενας πολυ καλος τροπος να γινουν οταν γινει σωστη ανακατασκευη ειναι ο εξης.Πλανιαρουμε αρχικα μπλοκ και κεφαλαρι να εχπουμε το κεφαλι μας μετα ησυχο.Αφου γινει αυτο περνουμε την μαγικη τριαδα απο σπρευ που χρησιμοποιουν οι συγκολητες.Ειναι ενα χρωμα,ενα σταθεριποιητικο και ενα εμφανιστικο.και οποτε τα ραγισματακια ερχονται εμφανεστατα μπροστα μας.Απλα ειπαμε θελει σωστη ανακατασκευη,καλο πλυσιμο του μπλοκ και ενα πλανιαρισμα.
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by sv2ipw stelios »

Ως αεροναυπηγός που έχεις τελειώσει και μετά από μια επιθεώρηση I.R.A.N που το πέρασες πέρσι το τζίπ. Θα γνωρίζεις σίγουρα ότι
υπάρχει μια μέθοδος στην αεροναυπηγική που είναι γνωστή ως μη καταστροφική επιθεώρηση NDI (Non Destructive Inspection) Με απλά Ελληνικά, είναι η ακτινογραφία (Χ-RAYS) υλικών ώστε να γίνουν εμφανείς στον επιθεωρητή, μικρο ρωγμές στα σημεία των αεροκινητήρων ή της ατράκτου αεροσκαφών τα οποία δεν είναι εμφανή με γυμνό οφθαλμό και τα οποία μπορούν να προκαλέσουν αστοχία υλικού-ατύχημα.
Επειδή στο άριστα εξοπλισμένο σου συνεργείο Μ38Α1 δεν έχεις ακτινογραφικό ....πέρνα μια βόλτα από το Ιπποκράτειο και ρώτα αν ο ΕΟΠΠΥ δικαιολογεί ακτινογραφία GO-DEVIL FLAT HEAD M38A1!!!! :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ΒΑΙΟΣ »

sv2ipw stelios wrote: ....πέρνα μια βόλτα από το Ιπποκράτειο και ρώτα αν ο ΕΟΠΠΥ δικαιολογεί ακτινογραφία GO-DEVIL FLAT HEAD M38A1!!!! :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Αψογος ο Στέλιος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ikalimnos »

ktm25089 wrote:
malonitis wrote:εγω πιστευω πως ποναει σε αυτα τα σημεια...
Πολυ σωστα τα λες και συμπληρωσε επισης την βαση του ντιστριμπιτερ και απο τα μπουζονια της πολλαπλης εξαγωγης ραγιζματακια μια που ειναι "υγρου" τυπου.Δλδ ερχονται σε απευθειας επαφη με το ψυκτικο υγρο.
Τα μοτερ αυτα πολυ συχνα υποφερουν απο ραγισματακια.Και πολλες φορες δεν φαινονται στο ματι.Ενας πολυ καλος τροπος να γινουν οταν γινει σωστη ανακατασκευη ειναι ο εξης.Πλανιαρουμε αρχικα μπλοκ και κεφαλαρι να εχπουμε το κεφαλι μας μετα ησυχο.Αφου γινει αυτο περνουμε την μαγικη τριαδα απο σπρευ που χρησιμοποιουν οι συγκολητες.Ειναι ενα χρωμα,ενα σταθεριποιητικο και ενα εμφανιστικο.και οποτε τα ραγισματακια ερχονται εμφανεστατα μπροστα μας.Απλα ειπαμε θελει σωστη ανακατασκευη,καλο πλυσιμο του μπλοκ και ενα πλανιαρισμα.
Γιωργάκη τι έγινε; καιρό έιχα να σε δώ σε θεμα μου...

Λέω μια μέρα να τα πούμε από κοντά, έχω την περιέργεια να συζητήσω τις απόψεις σου εκ του συστάδην, για όλα υπάρχει η λύση, καλή θέληση να υπάρχει...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ΒΑΙΟΣ »

ikalimnos wrote:
ktm25089 wrote:
malonitis wrote:εγω πιστευω πως ποναει σε αυτα τα σημεια...
Πολυ σωστα τα λες και συμπληρωσε επισης την βαση του ντιστριμπιτερ και απο τα μπουζονια της πολλαπλης εξαγωγης ραγιζματακια μια που ειναι "υγρου" τυπου.Δλδ ερχονται σε απευθειας επαφη με το ψυκτικο υγρο.
Τα μοτερ αυτα πολυ συχνα υποφερουν απο ραγισματακια.Και πολλες φορες δεν φαινονται στο ματι.Ενας πολυ καλος τροπος να γινουν οταν γινει σωστη ανακατασκευη ειναι ο εξης.Πλανιαρουμε αρχικα μπλοκ και κεφαλαρι να εχπουμε το κεφαλι μας μετα ησυχο.Αφου γινει αυτο περνουμε την μαγικη τριαδα απο σπρευ που χρησιμοποιουν οι συγκολητες.Ειναι ενα χρωμα,ενα σταθεριποιητικο και ενα εμφανιστικο.και οποτε τα ραγισματακια ερχονται εμφανεστατα μπροστα μας.Απλα ειπαμε θελει σωστη ανακατασκευη,καλο πλυσιμο του μπλοκ και ενα πλανιαρισμα.
Γιωργάκη τι έγινε; καιρό έιχα να σε δώ σε θεμα μου...

Λέω μια μέρα να τα πούμε από κοντά, έχω την περιέργεια να συζητήσω τις απόψεις σου εκ του συστάδην, για όλα υπάρχει η λύση, καλή θέληση να υπάρχει...
Γιαννη και δεν δινετε ραντεβου σύντομα μιας και εχει προκύψει και το θεμα του κινητηρα πιστευω θα εχετε να ανταλλαξετε πολλές αποψεις............ :D :D :D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ikalimnos »

sv2ipw stelios wrote:Επειδή στο άριστα εξοπλισμένο σου συνεργείο Μ38Α1 δεν έχεις ακτινογραφικό ....πέρνα μια βόλτα από το Ιπποκράτειο και ρώτα αν ο ΕΟΠΠΥ δικαιολογεί ακτινογραφία GO-DEVIL FLAT HEAD M38A1!!!! :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:
Βασικά είναι Hurricane και όχι Go-Devil αλλά δεν πειράζει

Υπάρχουν και φορητά X-ray σαν αυτά που κάνουμε έλεγχο συγκολλήσεων στις ραφές από τα βυτία αλλά δεν γα...εις..., την άλλη φορά, έτσι και αλλιώς ήξερα ότι το μοτέρ μου είχε ρωγμές εξ αρχής αλλά είπα να το ξεζουμίσω πριν το πετάξω, να ναι καλά ο Θοδωρής (Μιχαηλίδης) που μου χάρισε ένα ακόμη κορμό σε άριστη κατάσταση...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ΒΑΙΟΣ »

ikalimnos wrote: να ναι καλά ο Θοδωρής (Μιχαηλίδης) που μου χάρισε ένα ακόμη κορμό σε άριστη κατάσταση...

τελικα ειναι ρωγμή Γιάννη???? :roll: :roll: :? :? :?
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ikalimnos »

ΒΑΙΟΣ wrote:
ikalimnos wrote: να ναι καλά ο Θοδωρής (Μιχαηλίδης) που μου χάρισε ένα ακόμη κορμό σε άριστη κατάσταση...

τελικα ειναι ρωγμή Γιάννη???? :roll: :roll: :? :? :?
Όταν είχα ανοίξει τον κινητήρα προ διετίας και πλανιάραμε κορμό και κεφαλή είχαμε εντοπίσει μικρές ρωγμές στις έδρες των βαλβίδων εξαγωγής, αποφασίσαμε να κρατήσουμε τον κορμό ως έχει και να βγάλει όσα χιλιόμετρα του μένουν.
Αυτήν την φορά όμως σύμφωνα με όσα έχουμε δει μάλλον είναι συνδυασμός υπερθέρμανσης και όχι σωστής δουλειάς που έγινε από το ρεκτιφιέ στην κυλινδροκεφαλή.
Κοινώς το καπάκι ήταν λίγο "ράφλες" εξαρχής, ζόρισα και γω αρκετά το αυτοκίνητο με πολλά και δύσκολα χιλιόμετρα και πήρα την φλάντζα στο χέρι.
Τα παραπάνω είναι φυσικά η καλύτερη υπόθεση που έχω μέχρι τώρα μέχρι αποδείξεως του εναντίου...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by sv2ipw stelios »

Έχεις δίκιο για τον κινητήρα δεν είναι φυσικά Flat Head... ;) ;) ;)
Εγώ πιστεύω ότι αν είχε ραγισματάκια τα επιδείνωσε η βουτιά που του έκανες εν θερμό στα κρύα νερά του Αξιού πέρσι.

Γιωργάκη τι έγινε; καιρό έιχα να σε δώ σε θεμα μου...

Λέω μια μέρα να τα πούμε από κοντά, έχω την περιέργεια να συζητήσω τις απόψεις σου εκ του συστάδην, για όλα υπάρχει η λύση, καλή θέληση να υπάρχει...
Μην ξεχάσετε να πάρετε και κράνη μαζί σας, μην βρεθεί κανείς εκ του πρηνηδόν!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Πλάκα κάνουμε και μην τα παρεξηγείτε ...αν κανονιστεί τέτοιο ραντεβού θα ήθελα να έρθω ως peacemaker στους δύο καλούς μου φίλους.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: Μ38Α1 - Ετησία

Post by ikalimnos »

Μην μου αγχώνεσαι.... KFOR μου εσύ ... :lol: :lol: :lol:
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”