Πολυ σωστα τα λες και συμπληρωσε επισης την βαση του ντιστριμπιτερ και απο τα μπουζονια της πολλαπλης εξαγωγης ραγιζματακια μια που ειναι "υγρου" τυπου.Δλδ ερχονται σε απευθειας επαφη με το ψυκτικο υγρο.malonitis wrote:εγω πιστευω πως ποναει σε αυτα τα σημεια...
Τα μοτερ αυτα πολυ συχνα υποφερουν απο ραγισματακια.Και πολλες φορες δεν φαινονται στο ματι.Ενας πολυ καλος τροπος να γινουν οταν γινει σωστη ανακατασκευη ειναι ο εξης.Πλανιαρουμε αρχικα μπλοκ και κεφαλαρι να εχπουμε το κεφαλι μας μετα ησυχο.Αφου γινει αυτο περνουμε την μαγικη τριαδα απο σπρευ που χρησιμοποιουν οι συγκολητες.Ειναι ενα χρωμα,ενα σταθεριποιητικο και ενα εμφανιστικο.και οποτε τα ραγισματακια ερχονται εμφανεστατα μπροστα μας.Απλα ειπαμε θελει σωστη ανακατασκευη,καλο πλυσιμο του μπλοκ και ενα πλανιαρισμα.