Μ38Α1 - Ετησία
Μ38Α1 - Ετησία
Καλημέρα!
Το καλοκαίρι τελείωσε και ο χειμώνας πλησιάζει, οπότε ήρθε η ώρα να "βάλουμε μέσα" το 'Α1 για την ετησία του συντήρηση...
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω αρκετές φωτογραφίες από την διαδικασία, ξεκινώντας με μια φωτό από το σετ ανάφλεξης που παρέλαβα μόλις σήμερα το πρωί..
Καλή συνέχεια
Το καλοκαίρι τελείωσε και ο χειμώνας πλησιάζει, οπότε ήρθε η ώρα να "βάλουμε μέσα" το 'Α1 για την ετησία του συντήρηση...
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω αρκετές φωτογραφίες από την διαδικασία, ξεκινώντας με μια φωτό από το σετ ανάφλεξης που παρέλαβα μόλις σήμερα το πρωί..
Καλή συνέχεια
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Πριν σταματήσω το αυτοκίνητο από κυκλοφορία παρατήρησα τα παρακάτω συμπτώματα:
1. Άσπρο καπνο περιοδικά στην εξάτμηση
2. Καφέ λάσπη στα νερά του ψυγείου
3. Πίεση λαδιού λίγο κάτω από το κανονικό
4. Ελαφριά "σαπουνάδα" στα λάδια
Μετά από λίγη έρευνα στο διαδίκτυο και αρκετό διάβασμα κατέληξη στο συμπέρασμα πως ο πιθανότερος υπαίτιος είναι μία καμμένη φλάντζα κεφαλής, οπότε πήρα την απόφαση να ανοίξω τον κινητήρα. Εφόσον δε τον άνοιξα ήταν και ευκαιρία να αλλάξω και τα ελατήρια των εμβόλων και τα κουζινέτα των διοστήρων. Παρακάτω μερικές φωτογραφίες από το λύσιμο του κινητήρα...
1. Άσπρο καπνο περιοδικά στην εξάτμηση
2. Καφέ λάσπη στα νερά του ψυγείου
3. Πίεση λαδιού λίγο κάτω από το κανονικό
4. Ελαφριά "σαπουνάδα" στα λάδια
Μετά από λίγη έρευνα στο διαδίκτυο και αρκετό διάβασμα κατέληξη στο συμπέρασμα πως ο πιθανότερος υπαίτιος είναι μία καμμένη φλάντζα κεφαλής, οπότε πήρα την απόφαση να ανοίξω τον κινητήρα. Εφόσον δε τον άνοιξα ήταν και ευκαιρία να αλλάξω και τα ελατήρια των εμβόλων και τα κουζινέτα των διοστήρων. Παρακάτω μερικές φωτογραφίες από το λύσιμο του κινητήρα...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Χαιρομαι την ταξη με την οποια χειριζεσαι το ολο θεμα!
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Ευχαριστώ!
Ξέρεις πιστεύω πως εξίσου σημαντικό με το "τι" ειναι και το "πως"...
Ξέρεις πιστεύω πως εξίσου σημαντικό με το "τι" ειναι και το "πως"...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Γιαννη τελικα τι ειναι φλαντζα ή κανα ρίγμα??????
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
-
- Posts: 28
- Joined: Sun Apr 08, 2012 11:13
- Location: ΓΡΕΒΕΝΑ
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Βαιε με την καλη την κουβεντα στο στομα εισαι. Αν ηταν ριγμα στον κινητηρα θα φουσκωνε τα νερα και θα εκανε τα κολλαρα μπαλονια.Γιαννη ριξε μια ματια και στην αντλια λαδιου
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Λοιπόν
Ένας καλός φίλος απο Αμερική πρότεινε επίσης την εκδοχή του ρήγματος
Επειδή όμως στην περίπτωση αυτή απλά δεν μπορώ να κάνω κάτι επιλέγω να την αγνόησω και να επικεντρώθηκε στην Φλαντζα και το κεφαλαρι
Ελπίζω να έχω δίκιο...
Ένας καλός φίλος απο Αμερική πρότεινε επίσης την εκδοχή του ρήγματος
Επειδή όμως στην περίπτωση αυτή απλά δεν μπορώ να κάνω κάτι επιλέγω να την αγνόησω και να επικεντρώθηκε στην Φλαντζα και το κεφαλαρι
Ελπίζω να έχω δίκιο...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
-
- Posts: 28
- Joined: Sun Apr 08, 2012 11:13
- Location: ΓΡΕΒΕΝΑ
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Αν δεν με γελουν τα ματια μου βλεπω ζημια στη φλατζα μεταξυ βαλβ, εξαγ.1ου κυλινδρ. και αγωγο νερου. Λιγο δυσκολο να ραγισουν αυτα τα μεταλλα.Μονο αν σηκωσει θερμοκρ. και στραβωσει η κεφαλη.
Re: Μ38Α1 - Ετησία
εγω πιστευω πως ποναει σε αυτα τα σημεια...
- Attachments
-
- 1ABF5E09-0DEB-42E2-8631-814D7D9302CF-6676-00000BB6C8BF7982.jpg (155.12 KiB) Viewed 4753 times
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: Μ38Α1 - Ετησία
Οποιαδήποτε διαρροή καυσαερίων από τον θάλαμο καύσης προς το σύστημα ψύξης,είτε αυτή προέρχεται από καμμένη φλάντζα είτε από ρήγμα στη κυλινδροκεφαλή,έχει ως αποτέλεσμα εκτός των προαναφερθέντων και το πρήξιμο των κολλάρων αφού μέρος των καυσαερίων μπαίνει στο σύστημα ψύξης.2GIAN-M151 wrote:Βαιε με την καλη την κουβεντα στο στομα εισαι. Αν ηταν ριγμα στον κινητηρα θα φουσκωνε τα νερα και θα εκανε τα κολλαρα μπαλονια.Γιαννη ριξε μια ματια και στην αντλια λαδιου
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html