Στο θέμα αυτό θελω να σας αναφέρω την επιλογή που θα μπορουσε κάποιος να επιλέξει για την αλλαγη του κινητηρα του σε πετρέλαιο!!! Επειδη οι καιροί ειναι δύσκολοι και η οικονομία θέμα επιβίωσης....... τιθενται καποιες φωτο απο τη μετατροπή που κανουν στην Αμερικη και συγκεκριμένα στην http://www.overlanddiesel.com οπου τοποθετουν κινητηρες diesel με καποιες μικρες πατεντούλες και το αποτέλεσμα ΑΨΟΓΟ !!!!!! Συγκεκριμενα υπαρχει ενα cj3b με κινητηρα VW caddy 1.9 diesel!!!!!!
Προσωπικα το Μ38αρι θα το αφησω μαμισιο
ιδου καποιες φωτο απο τις μετετροπες
και βιντεάκι απο την μετετροπή!!!!!!!!
εδω μια αλλη μετετροπη οχι απο την ιδια εταιρία (εχει τοποθετηθει μηχανη mercedes 220d)
Ίσως για το 151, πάντως τον κινητήρα από το WV Candy νομίζω ότι μπορείς να τον βρεις εύκολα στην Ελλάδα, μιας και υπήρχαν σε μεγάλους αριθμούς από τον ΟΤΕ.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα αλλαγής κινητήρα σε ιστορικό στρατιωτικό όχημα από την στιγμή που αυτό θα κινείται 5-10 φορές το χρόνο και μόνο σε εκδηλώσεις...
...διαφορετικά είναι τα πράγματα όμως όταν το όχημα εφοδιάζεται με κρατικές πινακίδες και γίνεται αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση.
Βάιε, βλέπω επανέρχεσαι στο θέμα, ε; :=> DIESEL M151A2
www.sdio.gr_ _ _ _
1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)