Page 1 of 1

"ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Posted: Thu Dec 15, 2011 13:28
by wrangleros
Για πειτε αξιζει τον κοπο?

Θελω να βγει ενα αμαξι καθημερινης χρησης κ οχι για off road project....
το ολο θεμα ξεκιναει να γυρναει στο μυαλο μου συνεχως οσο πλησιαζει η πληρωμη των τελων κ σκεπτομαι να καταθεσω πινακιδες στο xj να κανω την μεταμοσχευση στο cj (αδεια 1600) μοτερ-σασμαν αξονες κλπ κλπ


ΥΓ...υπαρχει περιπτωση το cj να πλησιασει το επιπεδο κυλισης ενος xj (μετα την μεταμοσχευση) ?

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Posted: Fri Dec 16, 2011 02:16
by Orestis
Οι περισσότεροι απ'τα μέλη του '' Military'' έχουμε ξοδέψει πολύ χρόνο, κόπο και χρήμα για να
επαναφέρουμε ιστορικά οχήματα στην αρχική τους original κατάσταση (και Μ38Α1 ). Οπότε φαντάζει
τουλάχιστον εφιαλτικό το σενάριο, να καταστραφεί ένα ιστορικό αυτοκίνητο σαν το Μ38Α1 χωρίς
προφανεί λόγο. Αυτή είναι η γνώμη μου,αν έχει κανείς διαφορετική άποψη θα χαρώ να την διαβάσω. ;)

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Posted: Fri Dec 16, 2011 08:07
by ktm25089
Την μετατροπη θα την κανεις.Αλλα ποτε δεν θα πλησιασεις οπως ειπες και εσυ τα επιπεδα του XJ.
Θα σου αναφερω μερικα.......
1)αναρτησεις καμια σχεση μεταξυ τους.
2)φρενα επισης καμια σχεση.
3)ηχομονωση,θερμομονωση,νερα βροχης κτλ με την πανινη τεντα δεν υπαρχουν.
4)θα βαλεις και υδραυλικο τιμονι φανταζομαι?
5)Η κατασκευη γενικα ειναι περιορισμενη σε κινηση εντος δρομου με ταχυτητες πανω απο 90-100 εως επικινδυνη.
εαν δεν το κανεις μονος σου θα δωσεις πολλαααα λεφτα σε μαστορια καθε ειδους και σε μηχανουργειο για να ταιριαξουν πανω.
Βασικα ειναι πολλα ακομα και ολα μειον.
Θα χαλασεις 2 οχηματα και δεν θα εχεις κανενα σωστο. Εαν το Μ38 ειναι σε "μαμα" κατασταση κρατα το ετσι. Εαν το σφαξεις δεν θα εχει καμια αξια.

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Posted: Fri Dec 16, 2011 08:24
by ikalimnos
Orestis wrote:Οι περισσότεροι απ'τα μέλη του '' Military'' έχουμε ξοδέψει πολύ χρόνο, κόπο και χρήμα για να
επαναφέρουμε ιστορικά οχήματα στην αρχική τους original κατάσταση (και Μ38Α1 ). Οπότε φαντάζει
τουλάχιστον εφιαλτικό το σενάριο, να καταστραφεί ένα ιστορικό αυτοκίνητο σαν το Μ38Α1 χωρίς
προφανεί λόγο. Αυτή είναι η γνώμη μου,αν έχει κανείς διαφορετική άποψη θα χαρώ να την διαβάσω. ;)
Συμφωνώ και γώ....

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Posted: Fri Dec 16, 2011 23:01
by Cruiserhead
ktm25089 wrote:Θα χαλασεις 2 οχηματα και δεν θα εχεις κανενα σωστο. Εαν το Μ38 ειναι σε "μαμα" κατασταση κρατα το ετσι. Εαν το σφαξεις δεν θα εχει καμια αξια.

+1
Μητς

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Posted: Fri Dec 16, 2011 23:43
by Jim
ktm25089 wrote:Θα χαλασεις 2 οχηματα και δεν θα εχεις κανενα σωστο. Εαν το Μ38 ειναι σε "μαμα" κατασταση κρατα το ετσι. Εαν το σφαξεις δεν θα εχει καμια αξια.
+1000

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Posted: Sat Dec 17, 2011 17:48
by frank
wrangleros wrote:Θελω να βγει ενα αμαξι καθημερινης χρησης κ οχι για off road project....
4 σούστες + άξονες μπροστά-πίσω + μηδενική παθητική ασφάλεια (ούτε υποτυπώδης προστασία σε τρακάρισμα ή ντελαπάρισμα) + ανύπαρκτη ενεργητική ασφάλεια (ταμπούρα jeep μπροστά πίσω,...) = ξέχνα την καθημερινή χρήση του Μ38Α1
wrangleros wrote:Για πειτε αξιζει τον κοπο?
Όχι, ούτε μακροπρόθεσμα (χάνει όση αξία έχει το willys) ούτε βραχυπρόθεσμα (αμα ακούσεις πόσα θέλει ο μάστορας να σου κατεβάσει μηχανή, να φτιάξει νέες βάσεις και να βάλει την δυομισάλιτρη πάνω, θα φρίξεις).

Πρόταση: δώστα και τα δυο και πάρε ένα Jimny...