"ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post Reply
wrangleros
Posts: 13
Joined: Fri Dec 18, 2009 10:35

"ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post by wrangleros »

Για πειτε αξιζει τον κοπο?

Θελω να βγει ενα αμαξι καθημερινης χρησης κ οχι για off road project....
το ολο θεμα ξεκιναει να γυρναει στο μυαλο μου συνεχως οσο πλησιαζει η πληρωμη των τελων κ σκεπτομαι να καταθεσω πινακιδες στο xj να κανω την μεταμοσχευση στο cj (αδεια 1600) μοτερ-σασμαν αξονες κλπ κλπ


ΥΓ...υπαρχει περιπτωση το cj να πλησιασει το επιπεδο κυλισης ενος xj (μετα την μεταμοσχευση) ?
Orestis
Posts: 88
Joined: Tue Apr 12, 2011 15:55

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post by Orestis »

Οι περισσότεροι απ'τα μέλη του '' Military'' έχουμε ξοδέψει πολύ χρόνο, κόπο και χρήμα για να
επαναφέρουμε ιστορικά οχήματα στην αρχική τους original κατάσταση (και Μ38Α1 ). Οπότε φαντάζει
τουλάχιστον εφιαλτικό το σενάριο, να καταστραφεί ένα ιστορικό αυτοκίνητο σαν το Μ38Α1 χωρίς
προφανεί λόγο. Αυτή είναι η γνώμη μου,αν έχει κανείς διαφορετική άποψη θα χαρώ να την διαβάσω. ;)
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post by ktm25089 »

Την μετατροπη θα την κανεις.Αλλα ποτε δεν θα πλησιασεις οπως ειπες και εσυ τα επιπεδα του XJ.
Θα σου αναφερω μερικα.......
1)αναρτησεις καμια σχεση μεταξυ τους.
2)φρενα επισης καμια σχεση.
3)ηχομονωση,θερμομονωση,νερα βροχης κτλ με την πανινη τεντα δεν υπαρχουν.
4)θα βαλεις και υδραυλικο τιμονι φανταζομαι?
5)Η κατασκευη γενικα ειναι περιορισμενη σε κινηση εντος δρομου με ταχυτητες πανω απο 90-100 εως επικινδυνη.
εαν δεν το κανεις μονος σου θα δωσεις πολλαααα λεφτα σε μαστορια καθε ειδους και σε μηχανουργειο για να ταιριαξουν πανω.
Βασικα ειναι πολλα ακομα και ολα μειον.
Θα χαλασεις 2 οχηματα και δεν θα εχεις κανενα σωστο. Εαν το Μ38 ειναι σε "μαμα" κατασταση κρατα το ετσι. Εαν το σφαξεις δεν θα εχει καμια αξια.
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post by ikalimnos »

Orestis wrote:Οι περισσότεροι απ'τα μέλη του '' Military'' έχουμε ξοδέψει πολύ χρόνο, κόπο και χρήμα για να
επαναφέρουμε ιστορικά οχήματα στην αρχική τους original κατάσταση (και Μ38Α1 ). Οπότε φαντάζει
τουλάχιστον εφιαλτικό το σενάριο, να καταστραφεί ένα ιστορικό αυτοκίνητο σαν το Μ38Α1 χωρίς
προφανεί λόγο. Αυτή είναι η γνώμη μου,αν έχει κανείς διαφορετική άποψη θα χαρώ να την διαβάσω. ;)
Συμφωνώ και γώ....
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
User avatar
Cruiserhead
Posts: 360
Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post by Cruiserhead »

ktm25089 wrote:Θα χαλασεις 2 οχηματα και δεν θα εχεις κανενα σωστο. Εαν το Μ38 ειναι σε "μαμα" κατασταση κρατα το ετσι. Εαν το σφαξεις δεν θα εχει καμια αξια.

+1
Μητς
Jim
Posts: 135
Joined: Sun Oct 25, 2009 13:16
Location: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post by Jim »

ktm25089 wrote:Θα χαλασεις 2 οχηματα και δεν θα εχεις κανενα σωστο. Εαν το Μ38 ειναι σε "μαμα" κατασταση κρατα το ετσι. Εαν το σφαξεις δεν θα εχει καμια αξια.
+1000
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
User avatar
frank
Posts: 36
Joined: Mon Oct 12, 2009 21:35

Re: "ΠΑΝΤΡΕΜΑ" CJ5 (Μ38A1) ΜΕ XJ 2,5....

Post by frank »

wrangleros wrote:Θελω να βγει ενα αμαξι καθημερινης χρησης κ οχι για off road project....
4 σούστες + άξονες μπροστά-πίσω + μηδενική παθητική ασφάλεια (ούτε υποτυπώδης προστασία σε τρακάρισμα ή ντελαπάρισμα) + ανύπαρκτη ενεργητική ασφάλεια (ταμπούρα jeep μπροστά πίσω,...) = ξέχνα την καθημερινή χρήση του Μ38Α1
wrangleros wrote:Για πειτε αξιζει τον κοπο?
Όχι, ούτε μακροπρόθεσμα (χάνει όση αξία έχει το willys) ούτε βραχυπρόθεσμα (αμα ακούσεις πόσα θέλει ο μάστορας να σου κατεβάσει μηχανή, να φτιάξει νέες βάσεις και να βάλει την δυομισάλιτρη πάνω, θα φρίξεις).

Πρόταση: δώστα και τα δυο και πάρε ένα Jimny...
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”