Πέρι Χώρου ο λόγος...
Πέρι Χώρου ο λόγος...
Ο βασικός λόγος που ασχολούμαστε με οποιοδήποτε χόμπυ ( ενασχόληση ελευθέρου χρόνου) είναι για να αντλούμε από αυτό προσωπική ευχαρίστηση και ψυχική ηρεμία. Φυσικά μπορούμε να προσθέσουμε και πολλούς άλλους λόγους αλλά χάριν συντομίας ας συμφωνήσουμε πως οι προαναφερθέντες είναι οι δύο βασικοί.
Το δικό μας χόμπυ περιλαμβάνει τα ιστορικά στρατιωτικά αυτοκίνητα. Με τον όρο "περιλαμβάνει" μπορούμε να εντάξουμε πολλά και ενδεικτικά αναφέρω:
-> Κυνηγι Ευκαιριών - Κρυμμένων Θησαυρών
-> Ιστορική Έρευνα - Ανάλυση ιστορικών συνθηκών και γεγονότων
-> Ιστορία Μηχανολογίας
-> Αναπαλαίωση - Συντήρηση
-> Εκδρομές - Φύση - Τετρακίνηση
-> Κοινωνικές Εκδηλώσεις
και πολλά άλλα...
Ανάλογα το πιο κομμάτι "βλέπει" ο καθένας ότι του ταιριάζει περισσότερο προσαρμόζει και την προσέγγιση στο χόμπυ μας.
Η δική μου οπτική γωνιά είναι περισσότερο (και λόγο ιδιότητας) μηχανολογική, η δικιά μου ευχαρίστηση και απόλαυση πηγάζει προτευόντως από την τεχνική αρτιότητα του οχήματος και μετέπειτα από την καθεαυτού χρήση. Με την παραπάνω οπτική γωνιά λοιπόν δεν θα μπορούσα να μην δώσω μεγάλη σημασία στον χώρο ο οποίος φιλοξενεί τις ώρες που ασχολούμε με τα οχήματα μου, την αποθηκή μου.
Όταν ξεκίνησα την τακτοποίηση και την οργάνωση του χώρου αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν το αμερικάνικο γκαράζ της δεκαετίας του '50 με τις αφίσες της εποχής και το πνεύμα που θα ταίριαζε με τα οχήματα μου. Για τον παραπάνω λόγο προσπαθώ όσα τοποθετώ να ταιριάζουν και να δένουν με αυτό το πνευμα. Ηλεκτρική εγκατάσταση ρετρο ( περιστροφικοι διακόπτες, σωληνώσεις καλωδίων κλπ) Χαλκοσωλήνες και πολλά άλλα. Φυσικά έχουν να γίνουν πολλά ακόμη αλλά πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να παρουσιαστούν τώρα μερικές φωτογραφίες.
Περιμένω και δικές σας φωτό...
Το δικό μας χόμπυ περιλαμβάνει τα ιστορικά στρατιωτικά αυτοκίνητα. Με τον όρο "περιλαμβάνει" μπορούμε να εντάξουμε πολλά και ενδεικτικά αναφέρω:
-> Κυνηγι Ευκαιριών - Κρυμμένων Θησαυρών
-> Ιστορική Έρευνα - Ανάλυση ιστορικών συνθηκών και γεγονότων
-> Ιστορία Μηχανολογίας
-> Αναπαλαίωση - Συντήρηση
-> Εκδρομές - Φύση - Τετρακίνηση
-> Κοινωνικές Εκδηλώσεις
και πολλά άλλα...
Ανάλογα το πιο κομμάτι "βλέπει" ο καθένας ότι του ταιριάζει περισσότερο προσαρμόζει και την προσέγγιση στο χόμπυ μας.
Η δική μου οπτική γωνιά είναι περισσότερο (και λόγο ιδιότητας) μηχανολογική, η δικιά μου ευχαρίστηση και απόλαυση πηγάζει προτευόντως από την τεχνική αρτιότητα του οχήματος και μετέπειτα από την καθεαυτού χρήση. Με την παραπάνω οπτική γωνιά λοιπόν δεν θα μπορούσα να μην δώσω μεγάλη σημασία στον χώρο ο οποίος φιλοξενεί τις ώρες που ασχολούμε με τα οχήματα μου, την αποθηκή μου.
Όταν ξεκίνησα την τακτοποίηση και την οργάνωση του χώρου αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν το αμερικάνικο γκαράζ της δεκαετίας του '50 με τις αφίσες της εποχής και το πνεύμα που θα ταίριαζε με τα οχήματα μου. Για τον παραπάνω λόγο προσπαθώ όσα τοποθετώ να ταιριάζουν και να δένουν με αυτό το πνευμα. Ηλεκτρική εγκατάσταση ρετρο ( περιστροφικοι διακόπτες, σωληνώσεις καλωδίων κλπ) Χαλκοσωλήνες και πολλά άλλα. Φυσικά έχουν να γίνουν πολλά ακόμη αλλά πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να παρουσιαστούν τώρα μερικές φωτογραφίες.
Περιμένω και δικές σας φωτό...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Ο χώρος ήταν το μεγάλο μου ζόρι πάντα.
Στην αρχή ήμασταν στην Κοζάνη σε μονοκατοικία. Είχα μια μικρή αποθήκη με σκάλες που έβαζα τα εργαλεία (και όλα τα άλλα πράγματα που αποθηκεύονται σε ένα σπίτι). Όταν άρχισα το λύσιμο του Willys, μου παραχωρήθηκε από έναν φίλο ένα ανοιχτο υπόστεγο στο απέναντι τετράγωνο (είναι αυτό που φαίνεται εδώ). Για ρεύμα είχα μπαλαντέζα 120 μέτρα, νερό και άλλες παροχές τιποτα, θέρμανση μηδέν, ούτε καν πόρτα.
Μετά πήγαμε στην Αθήνα, οπότε χρησιμοποίησα το υπόγειο ενός ξαδέλφου. Ήταν ένα από πάρκινγκ, οπότε ξανά παροχές μηδέν κλπ, άσε που κουβαλούσα τα εργαλεία κάθε απόγευμα και μετά τα έπαιρνα πίσω γιατι ήταν ανοιχτο (οικοδομή ακομη το οίκημα).
Τέλος, ήρθαμε στο Αγρίνιο, όπου απέκτησα αυτό (το βλέπετε με λυμένη τη βέσπα που έφτιαχνα τότε). Το βελτίωσα λίγο με τον καιρό με έναν πίνακα εργαλείων, αλλά ακόμη είμαι πολύ πίσω.
Σε κάθε περίπτωση, πολύ θα ήθελα κάτι σαν αυτό που λέει ο Γιάννης, αλλά...
Στην αρχή ήμασταν στην Κοζάνη σε μονοκατοικία. Είχα μια μικρή αποθήκη με σκάλες που έβαζα τα εργαλεία (και όλα τα άλλα πράγματα που αποθηκεύονται σε ένα σπίτι). Όταν άρχισα το λύσιμο του Willys, μου παραχωρήθηκε από έναν φίλο ένα ανοιχτο υπόστεγο στο απέναντι τετράγωνο (είναι αυτό που φαίνεται εδώ). Για ρεύμα είχα μπαλαντέζα 120 μέτρα, νερό και άλλες παροχές τιποτα, θέρμανση μηδέν, ούτε καν πόρτα.
Μετά πήγαμε στην Αθήνα, οπότε χρησιμοποίησα το υπόγειο ενός ξαδέλφου. Ήταν ένα από πάρκινγκ, οπότε ξανά παροχές μηδέν κλπ, άσε που κουβαλούσα τα εργαλεία κάθε απόγευμα και μετά τα έπαιρνα πίσω γιατι ήταν ανοιχτο (οικοδομή ακομη το οίκημα).
Τέλος, ήρθαμε στο Αγρίνιο, όπου απέκτησα αυτό (το βλέπετε με λυμένη τη βέσπα που έφτιαχνα τότε). Το βελτίωσα λίγο με τον καιρό με έναν πίνακα εργαλείων, αλλά ακόμη είμαι πολύ πίσω.
Σε κάθε περίπτωση, πολύ θα ήθελα κάτι σαν αυτό που λέει ο Γιάννης, αλλά...
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Και μερικες δικες μου.Βιαστικες απο κινητο.
Το τζιπακι διπλα απο το θηριο πιστας αρκετη διαφορα σε αλογα,κιλα και ιπποδυναμη!!3.0 V6 με 2.2
το ΜΒ απο εναν φιλο περιμενει υπομονετικα να γιατρευτει Και με την σειρα μου περιμενω να φυγει γιατι σε εκεινον τον χωρο θα μπει το δικολωνο ανυψωτικο.Ειναι κρυα τα τσιμεντα!!και επισης παμε και για ακομα εναν παγκο γιατι τα μισα κλειδια ειναι σε κουτες
και οι δυο που τελικα δεν φτανουν ντουλαπες με αναλωσιμα.Ηδη μερικα ραφια αρχισαν να στραβωνουν!!!Και τα dexion απο πισω γεμισαν.Τελικα ποτε δεν ειναι αρκετα ραφια και ντουλαπακια.
Το τζιπακι διπλα απο το θηριο πιστας αρκετη διαφορα σε αλογα,κιλα και ιπποδυναμη!!3.0 V6 με 2.2
το ΜΒ απο εναν φιλο περιμενει υπομονετικα να γιατρευτει Και με την σειρα μου περιμενω να φυγει γιατι σε εκεινον τον χωρο θα μπει το δικολωνο ανυψωτικο.Ειναι κρυα τα τσιμεντα!!και επισης παμε και για ακομα εναν παγκο γιατι τα μισα κλειδια ειναι σε κουτες
και οι δυο που τελικα δεν φτανουν ντουλαπες με αναλωσιμα.Ηδη μερικα ραφια αρχισαν να στραβωνουν!!!Και τα dexion απο πισω γεμισαν.Τελικα ποτε δεν ειναι αρκετα ραφια και ντουλαπακια.
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Ο χώρος όπου φιλοξένησε το όχημα μου κατά την διάρκεια της ανακατασκευής ήταν ένα υπόγειο γκαράζ κάπου στην δυτική Θεσσαλονίκη.
και ο χώρος που στεγάζει τώρα το όχημα είναι στην κλειστή πυλωτή του σπιτιού.
και ο χώρος που στεγάζει τώρα το όχημα είναι στην κλειστή πυλωτή του σπιτιού.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Ωραιες περιγραφες/απεικονισεις!
Μπραβο παιδια!
Μπραβο παιδια!
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Σημερα μπηκε το πιο χρησιμο εργαλειο.ΣΟΜΠΑ!!!μαζι βεβαια με το ειδικο τηγανακι για καστανα!!!
και μια θολη απο το γραφειο,εκει που πινω την παγωμενη μπυριτσα η κρασακι τον χειμωνα και σκεφτομαι το επομενο project
και μια θολη απο το γραφειο,εκει που πινω την παγωμενη μπυριτσα η κρασακι τον χειμωνα και σκεφτομαι το επομενο project
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Ρε συ Γιώργο...δεν το κάνουμε γραφείο του ΣΙΣΟ εκεί,... να κάνουμε και καμιά δουλειά????
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Δεκτς οι συγκεντρωσεις Προσφερω μπυρα,κρασι,τσιπουρο,κατσανα και μολις παρω και τηγανι αυγα με λουκανικα στην σομπα!
Re: Πέρι Χώρου ο λόγος...
Χμμμμμμ Γιώργη πρ'οσεξε τις συγκεντρωσεις αυτο τον καιρο.........ktm25089 wrote:Δεκτς οι συγκεντρωσεις
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634