gv1600 wrote:Καλησπέρα, Χρόνια Πολλα και καλή χρονιά σε όλους.
Διαβάζοντας απο την αρχη το θέμα ανακατασκευης στο συγκεκριμένο αυτοκινητο, έχω καποιες απορίες σχετικά με την αποδοχή της μετατροπής απο την Ελπα ή την όποια Ελπα, που εγραψε πιο πανω ο ιδιοκτητης.
Ασχετα αν είναι cj-5 ή 6 ή 7...... τα αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια του Σαρακακη για τροποποιησεις και βρεθουν στα χερια καποιου, μπορει με μια σωστη και προσεγμενη ανακατασκεύη όπως αυτη που έκανε ο dimitris_7, να βγαλει άδεια ιστορικου οχήματος ώς εχουν?
Τα αυτοκινητα που εχουν τροποποιηθεί απο τον Σαρακακη έχουν εγκριση τυπου στην Ελλαδα με βαση το πώς τα εφτιαχνε τοτε ή είναι εντελώς άκυρα και δεν τα δεχεται η Ελπα ?
Π.χ., μεντεσεδες στις πορτες, hard top, κλπ.
Πώς μπορεί καποιος να μάθει τετοιου τυπου λεπτομεριες για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ?
Πώς εβγαιναν δηλαδη καθε χρονιά και τί εγκρισεις τυπου υπαρχουν εδώ?
Τελικά ξεπεραστηκε το προβλημα με την Ελπα?
Συγνωμη για το off topic, και συγχαρητηρια για το ομορφο αποτελεσμα dimitris_7 !
φιλε μου εγω πηρα τις πινακιδες απο την ελπα με δυσκολια βεβαια .δεν ξερω αν μπορεις να βγαλεις πινακιδες σε ενα οχημα το οποιο εχουν γινει πατεντες μπορεις να παρεις τηλέφωνο στην ελπα να στειλεις φωτογραφίες και να σου πουνε αν μπορεις να τις βγαλεις. επισης εκτος απο την ελπα υπαρχουν και αλλοι σύλλογοι οι οποιοι ειναι πολυ πιο συνεννοήσιμοι και γνωστες του ιστορικου
απλα τα ετησια εξοδα ειναι περισσοτερα . ελπιζω να βοηθησα . πάντως δεν νομιζω οτι ειναι πολυ αισθητικα ομορφο ενα τετοιο αμαξι για να το φτιαξεις και να δωσεις τοσα λεφτα ουτε καμπριο μπορει να γινει ουτε οι πορτες να βγαινουν ευκολα και γενικα δεν ειναι original . εκτος απο αυτο το βαρος του αυτοκινητου με ολη αυτη την μεταλλικη οροφη και τις λοιπες πατεντες ειναι τουλαχιστον 300 κιλα περισσοτερο βαρος το οποιο δεν χρειαζεται . ελπιζω να βοηθησα