ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΑΜΜΟΒΟΛΗ

ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΑΜΜΟΒΟΛΗ

Post by ΒΑΙΟΣ »

:o :o :o :o :o :o :o :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :? :? :? :? :? :? :? :?
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΑΜΜΟΒΟΛΗ

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Mετέφερα ένα ποστ από ΕΔΩ.
dimitris_7 wrote:Να σε ρωτησω κατι γιατι απο οτι βλεπω εισαι γνωστης του θεματος.
επειδη εχω ενα φιλο ο οποιος κανει αμμοβολες σε κτηρια θα την κανω εκει την αμμοβολη .επειδη φοβαμαι οτι μπορει να μην κανει τελεια δουλεια θελω να το περασω πρωτα ενα σταθεροποιητη σκουριας και μετα εποξικο ασταρι δεν πιστευω να μου πεταξει το χρωμα.ευχαριστω εκ των προτερων!
Elias Nicolaou wrote: Θεωρητικα μπορει να την κανει, αλλα με μια διαφορα.
Στα κτηρια χρησιμοποιουν αλλο μεγεθος κοκκου της αμμου, πιο χοντρο.
Γι' αυτοκινητα θελεις πιο ψιλο κοκκο.

Ειναι περιττο να περασεις το αμαξι με σταθεροποιητη σκουριας και μετα να κανεις αμμοβολη.
Για μενα αν δεν εισαι σιγουρος οτι ο φιλος θα σου κανει την δουλεια που πρεπει/χρειαζεται μην πας καθολου.
Αν εχεις χρονο περασε μονος σου το σασσι με συρματοβουρτσα στριφτή, και μετα περασε με εποξικο ασταρι.
Πρωτα περασε τις γωνιες και μετα τα ισια κομματια επικαλυπτοντας τις γωνιες.
Μαλιστα αν αντεχεις οικονομικα, παρε δυο αποχρωσεις ασταρι μια ανοιχτη κι μια σκουρα.
Περνα με πινελο πρωτα την ανοιχτη στις γωνιες και οταν στεγνωσει, μετα περνας τα ισια με τη σκουρα
καλυπτοντας και τις γωνιες. Οπου βλεπεις ανοιχτο ασταρι δεν περασες καλα.

Κι εδω μια μικρη προσοχη.
Τα πιο "μοντερνα" ασταρια - primers στην αγγλικην - ειναι surface tolerant
δηλαδη πρακτικα εχουν προσφυση ακομα και σε ελαχιστη σκουρια,
αυτο που στα ελληνικα ειναι γνωστο σαν "γανα", αγγλικα ο ορος ειναι flash rusting.

Ενας πρακτικος τροπος να δεις αν θα πιασει το ασταρι ειναι να περασεις το χερι σου πανω στην γανα,
και μετα να το σκουπισεις σε ασπρο πουκαμισο.
Αν αφησει κοκκινιλα δεν πιανει το ασταρι.

Και να μην ξεχασω, ολα τα εποξικα χρωματα θελουν να κανεις γρηγορα γιατι "σφιγγουν"
και στο τελος δεν δουλευονται.

Ελπιζω να σε βοηθησα.



Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”