ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
επρεπε ρε Στελιο να τραβηξεις μια φωτο του αντηκειμενου πρην κανεις την ηλεκτρολιση
-
- Posts: 28
- Joined: Sun Apr 08, 2012 11:13
- Location: ΓΡΕΒΕΝΑ
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
Με την ηλεκτρολυση ξεκινησα το Δεκεμβριο του 2011 και μετα το σχετικο αρθρο του Στελιου.Ανακαλυψα τα κατοθι. 1.ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΜΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.(Για να λεω κατι ξερω) ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. 2.Οσο πιο αργα δηλ οσα λιγοτερα amper(4-8) τοσο καλυτερο το αποτελεσμα.Aυτο επιτυγχανεται απο την αποσταση που θα εχει το ανοξιδοτο (+) απο το σωμα που θελουμε να καθαρισουμε (-) οσο και απο το μηκος που βυθιζουμε το ανοξιδωτο μεσα στο διαλυμα.Οσο πιο μακρια και οσο πιο <ρηχα> τοσο πιο λιγα ειναι τα amper. 3.ΠΟΤΕ δεν καθαριζουμε ταυτοχρονα μεταλλα διαφορετικα μεταξυ τους π.χ.σιδερο και χαλκο η μαντεμι.Το αποτελεσμα θυμιζει ρουχα λευκα με κοκινα που πλυθηκαν μαζι στο πλυντηριο. 4.Μετα την διαδικασια ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ πλυσιμο με αρκετα ζεστο νερο ΚΑΛΟ στεγνωμα και στο πετρελαιο για 2-3 ημερες γιατι οι ποροι ειναι ανοιχτοι και η οξειδωση αμεση.
Η αναλογια νερου ποτασας οπως και τασης ειναι αυτα που γραφει ο Στελιος.
ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Η αναλογια νερου ποτασας οπως και τασης ειναι αυτα που γραφει ο Στελιος.
ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
SOS SOS Ποτέ μην βάλετε για καθαρισμό Αλουμίνιο....θα βγει σε μορφή στάχτης!!!!
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
: δειξε μας στελιο το αποτέσμα!!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
- giannhs_m38
- Posts: 193
- Joined: Wed Jun 17, 2009 21:45
- Location: ΜΕΓΑΡΑ
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
poly arga to dokimasa idi..... alla me mia bourtsa epanerxete pali sthn kanoniki tou morfisv2ipw stelios wrote:SOS SOS Ποτέ μην βάλετε για καθαρισμό Αλουμίνιο....θα βγει σε μορφή στάχτης!!!!
MILITARY JEEP
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
με αντιστροφη των πολων και αλλα χημικα και μεταλα γινεται η επιχρωμιωση....
-
- Posts: 707
- Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
- Location: αμαλιαδα
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
καλησπερα στην παρεα!!!!!!!!
εχω ενα ''καραβι'' βιδες πως μπορω να τις καθαρισω με ηλεκτρολυση???
θα τις βαλω στον κουβα σωρο βουναλακι την μια πανω στην αλλη για να κανουν σωμα μεταξυ τους??
για αμα κατσω να τις δεσω με καλωδιο η συρμα μεταξυ τους νυχτωσε....
ευχαριστω!!!!!
εχω ενα ''καραβι'' βιδες πως μπορω να τις καθαρισω με ηλεκτρολυση???
θα τις βαλω στον κουβα σωρο βουναλακι την μια πανω στην αλλη για να κανουν σωμα μεταξυ τους??
για αμα κατσω να τις δεσω με καλωδιο η συρμα μεταξυ τους νυχτωσε....
ευχαριστω!!!!!
KAGOURES 4X4 CLUB
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
Τις δένεις με σύρμα μαζί αν είναι λίγες ή τις βάζεις σε μεταλλική σκάφη αν έχεις ποσότητά...η σκάφη να μπορεί να συνδεθεί με το τροφοδοτικό.......χωρίς βραχυκύκλωμα με τον άλλο πόλο και το ηλεκτρόδιο.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ
Ο φίλος και μέλος του Συλλόγου Ιστορικών Στρατιωτικών Οχημάτων Άλκης Ουζούνης, προχώρησε στην δοκιμή καθαρισμού του ντεπόζιτου καυσίμου Μ-37 με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης που είχα αναφέρει σε άλλο ποστ... viewtopic.php?f=26&t=4812
το αποτέλεσμα εκπληκτικό για άλλη μια φορά ...τόσο , που δεν πίστευε στα μάτια του όταν είδε τον πάτο από το ντεπόζιτο το οποίο πριν είχε λάσπη και σκουριά.
Η μέθοδος γνωστή...ο αρνητικός πόλος είναι το ίδιο το σκουριασμένο αντικείμενο, στην προκειμένη το ντεπόζιτο και ο θετικός πόλος ένα ηλεκτρόδιο καθαρής λαμαρίνας, στην προκειμένη ο Άλκης έβαλε ανοξείδωτο ανόδιο. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η ηλεκτρόλυση επιταχύνει την διαδικασία καθαρισμού του έτσι και αλλιώς όξινου διαλύματος καυστικής ποτάσας... Ο Άλκης μέσα στο ντεπόζιτο έριξε ένα σακουλάκι του 1kg Καυστικής Ποτάσας...και το διέλυσε με νερό...
Προσέχουμε πάντα να μην βραχυκυκλώσει το αρνητικό με το θετικό γιατί με τον σπινθήρα και τις αναθυμιάσεις υδρογόνου θα έχουμε μπάμ!!!
Στην περίπτωση μας θέλουμε πολλά Αμπερ και λίγα βόλτ...Αν έχουμε τροφοδοτικό ηλεκτρονικού υπολογιστή χρησιμοποιούμε τα 3vdc τα οποία είναι πάνω από 20Am...σε διαφορετική περίπτωση βάλτε έναν φορτιστή αυτοκινήτου στα 6VDC..και στα περισσότερα αμπέρ που διαθέτουμε.
Σε καμιά περίπτωση δεν ταπώνουμε αεροστεγώς το ντεπόζιτο διότι οι αναθυμιάσεις και οι αφροί με την σκουριά πρέπει να διαφύγουν....και ποτε δεν κάνουμε την διαδικασία μέσα σε κλειστό χώρο.
φωτογραφίες από το ντεπόζιτο του Μ37 ..
ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ..
το αποτέλεσμα εκπληκτικό για άλλη μια φορά ...τόσο , που δεν πίστευε στα μάτια του όταν είδε τον πάτο από το ντεπόζιτο το οποίο πριν είχε λάσπη και σκουριά.
Η μέθοδος γνωστή...ο αρνητικός πόλος είναι το ίδιο το σκουριασμένο αντικείμενο, στην προκειμένη το ντεπόζιτο και ο θετικός πόλος ένα ηλεκτρόδιο καθαρής λαμαρίνας, στην προκειμένη ο Άλκης έβαλε ανοξείδωτο ανόδιο. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η ηλεκτρόλυση επιταχύνει την διαδικασία καθαρισμού του έτσι και αλλιώς όξινου διαλύματος καυστικής ποτάσας... Ο Άλκης μέσα στο ντεπόζιτο έριξε ένα σακουλάκι του 1kg Καυστικής Ποτάσας...και το διέλυσε με νερό...
Προσέχουμε πάντα να μην βραχυκυκλώσει το αρνητικό με το θετικό γιατί με τον σπινθήρα και τις αναθυμιάσεις υδρογόνου θα έχουμε μπάμ!!!
Στην περίπτωση μας θέλουμε πολλά Αμπερ και λίγα βόλτ...Αν έχουμε τροφοδοτικό ηλεκτρονικού υπολογιστή χρησιμοποιούμε τα 3vdc τα οποία είναι πάνω από 20Am...σε διαφορετική περίπτωση βάλτε έναν φορτιστή αυτοκινήτου στα 6VDC..και στα περισσότερα αμπέρ που διαθέτουμε.
Σε καμιά περίπτωση δεν ταπώνουμε αεροστεγώς το ντεπόζιτο διότι οι αναθυμιάσεις και οι αφροί με την σκουριά πρέπει να διαφύγουν....και ποτε δεν κάνουμε την διαδικασία μέσα σε κλειστό χώρο.
φωτογραφίες από το ντεπόζιτο του Μ37 ..
ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ..
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)