Πριν λίγες μέρες βρέθηκα για επαγγελματικούς λόγους στη Χίο όπου συνάντησα και τον φίλο μου, Νίκο Σαρρή, παλιό γνώριμο στις ανακατασκευές στρατιωτικών οχημάτων.
Το project που έτρεχε αυτή την περίοδο ο Νίκος είναι ένα Μ38Α1 ...Η ανακατασκευή προχωρά ικανοποιητικά και το αποτέλεσμα θα είναι ανάλογο!!!
περισσότερα στο φωτογραφικό αρχείο...
Για όσους έχουν απορία για το αστάρι ...αυτό είναι το πολύ καλό Ελληνικό red oxide με μόλυβδο, της ΧΡΩΤΕΞ
Ξέχασα να αναφέρω ότι δεν μπόρεσα να τραβήξω άλλες φώτο γιατί αρχίσαμε τα τσίπουρα και τελειώσαμε κατά τις μία το βράδυ!!!
ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
Στέλιο, ο Νίκος σου έδωσε φωτογραφίες του οχήματος όπως αυτό ήταν ΠΡΙΝ ξεκινήσει η ανακατασκευή του;
Στείλε του σε παρακαλώ τα συγχαρητήρια όλων εδώ για την υπέροχη δουλειά του!
Στείλε του σε παρακαλώ τα συγχαρητήρια όλων εδώ για την υπέροχη δουλειά του!
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
Νέες φωτογραφίες από την πρόοδο στην ανακατασκευή του Νίκου από την Ν.Χίο.
Μετά την αμμοβολή.
Τοποθέτηση πίσω καλύμματος(το όχημα ήταν ΠΑΟφόρο)
Μπαλώματα στο γνωστό σημείο που σκουριάζει το M38A1
Κλείσιμο οπών στα πλάγια του οχήματος.
Ειδικό αστάρωμα κάτω επιφάνειας αμαξώματος.
Μηχανικά κομμάτια.
Cilent block κινητήρα:
Τοποθέτησης κινητήρα:
Μικρά κομμάτια:Σημασία στην λεπτομέρεια!!!
Ηλεκτρολογικά;
Βάψιμο σκάφους.
Ανακατασκευή Μ38Α1: Νίκος Σαρής Χίος. Τηλ 6974802805
Μετά την αμμοβολή.
Τοποθέτηση πίσω καλύμματος(το όχημα ήταν ΠΑΟφόρο)
Μπαλώματα στο γνωστό σημείο που σκουριάζει το M38A1
Κλείσιμο οπών στα πλάγια του οχήματος.
Ειδικό αστάρωμα κάτω επιφάνειας αμαξώματος.
Μηχανικά κομμάτια.
Cilent block κινητήρα:
Τοποθέτησης κινητήρα:
Μικρά κομμάτια:Σημασία στην λεπτομέρεια!!!
Ηλεκτρολογικά;
Βάψιμο σκάφους.
Ανακατασκευή Μ38Α1: Νίκος Σαρής Χίος. Τηλ 6974802805
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
Ομορφο και προσεγμενο Καλοπερπατητο!
Και μια παρατηρηση,δεν ειναι silent block κινητηρα αλλα σαζμαν!δεν εχετε τετοια εσεις στα Ι.Χ σας??????
Και μια παρατηρηση,δεν ειναι silent block κινητηρα αλλα σαζμαν!δεν εχετε τετοια εσεις στα Ι.Χ σας??????
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
Ναι Γιώργο, έχεις δίκιο , είναι από το κιβώτιο....
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
Πολύ ωραία δουλειά...
Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω και το εξής : στον πίνακα οργάνων υπάρχουν δεξιά και αριστερά από τον χιλιομετρητή 2 λαμπάκια...και εδώ βλέπω ότι δεν είναι κόκκινα αλλά βαμμένα από επάνω...
Πώς πρέπει να είναι κανονικά ; Βαμμένα ή όχι ;;;
Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω και το εξής : στον πίνακα οργάνων υπάρχουν δεξιά και αριστερά από τον χιλιομετρητή 2 λαμπάκια...και εδώ βλέπω ότι δεν είναι κόκκινα αλλά βαμμένα από επάνω...
Πώς πρέπει να είναι κανονικά ; Βαμμένα ή όχι ;;;
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
Τα δύο λαμπάκια δεξιά και αριστερά είναι για να φωτίζουν από μέσα τα όργανα του οχήματος τα οποία και διαθέτουν αν προσέξεις κάποια διαφανή κομμάτια.Από πάνω-έξω πλευρά αυτά τα κόκκινα καλύμματα διαθέτουν ένα μπρούτζινο συνήθως κάλυμμα το οποίο είναι για να αντανακλά το φως προς τα μέσα.
Επίσης ως στρατιωτικό όχημα δεν έχει πολλά-πολλά φώτα λόγω των προδιαγραφών που είχαν θέσει στους κατασκευαστές για κάλυψη και απόκρυψη του οχήματος από την εχθρική παρατήρηση και το εχθρικό πυρ , άρα λοιπόν δεν πρέπει να φωτίζουν αυτά τα δύο.
Βέβαια, κάποιοι αφαιρούσαν τα καλύμματα αυτά ώστε να έχουν τα λαμπάκια αυτά ως εσωτερική πλαφονιέρα, λάθος κατ' εμέ αφού έτσι και δεν ΄φωτίζουν εσωτερικά τα όργανα αλλά και σε στραβώνουν όταν οδηγάς.
Το τρίτο κάτω, είναι παρόμοιο με τα πάνω, απλά διαθέτει ένα μικρό κόκκινο άνοιγμα στο κέντρο γιατί με αυτό προειδοποιεί τον οδηγό ότι έχει αναμμένη την μεγάλη σκάλα των φώτων.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν για τα οχήματα Μ-ΣΕΙΡΑΣ, από το Μ38 έως και το σημερινό HAMMVE.
Επίσης ως στρατιωτικό όχημα δεν έχει πολλά-πολλά φώτα λόγω των προδιαγραφών που είχαν θέσει στους κατασκευαστές για κάλυψη και απόκρυψη του οχήματος από την εχθρική παρατήρηση και το εχθρικό πυρ , άρα λοιπόν δεν πρέπει να φωτίζουν αυτά τα δύο.
Βέβαια, κάποιοι αφαιρούσαν τα καλύμματα αυτά ώστε να έχουν τα λαμπάκια αυτά ως εσωτερική πλαφονιέρα, λάθος κατ' εμέ αφού έτσι και δεν ΄φωτίζουν εσωτερικά τα όργανα αλλά και σε στραβώνουν όταν οδηγάς.
Το τρίτο κάτω, είναι παρόμοιο με τα πάνω, απλά διαθέτει ένα μικρό κόκκινο άνοιγμα στο κέντρο γιατί με αυτό προειδοποιεί τον οδηγό ότι έχει αναμμένη την μεγάλη σκάλα των φώτων.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν για τα οχήματα Μ-ΣΕΙΡΑΣ, από το Μ38 έως και το σημερινό HAMMVE.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38Α1 ΣΤΗ Ν.ΧΙΟ
Στέλιο ευχαριστώ για την λεπτομερέστατη απάντηση
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***