Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Φωτογραφιών Συνέχεια
Σήμερα είχε σείρα η τοποθέτηση του συγκροτήματος Σφονδύλου-Συμπλέκτη-Πλατό
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην σωστή ρύθμιση των Ζύγωθρων του συμπλέκτη, σύμφωνα με το ΤΕ του κινητήρα η άνω επιφάνεια αυτών πρέπει να απέχει ακριβώς 27/32" από το πρόσωπο του καρέ.
Στην συνέχεια τοποθέτησα την χελώνα με το συγκρότημα του κιβωτίου-βοηθητικής, στο ενδιάμεσο μεταξυ κινητήρα-πλάκας εφαρμογής και πλάκας εφαρμογής-χελώνας τοποθετήται φλάντζα με φλαντζόκολα.
Ιδιαίτερο προσοχή θα δωθεί στην ανακατασκευή του συστήματος εξαερισμόυ του κινητήρα υπό το ύδωρ.
Για πλήρη περιγραφή μπορείται να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του κινητήρα. Περιληπτικά μπορώ να πω πως αποτελείται από ένα σύστημα σωληνώσεων που σκοπό έχουν να διατηρήσουν το εσωτερικό των κινητήρα-κιβωτίου-βοηθητικής σε πίεση λίγο μεγαλύτερης από την ατμοσφαιρική (2-3 psi) έτσι ώστε να μην ισχωρήσουν νερά μέσα στον κινητήρα κατά την διέλευσή του από βαθύ υδάτινο κόλλημα (άνω των 90 εκ.). Περισσότερα για αυτό το σύστημα στην συνέχεια...
Σήμερα είχε σείρα η τοποθέτηση του συγκροτήματος Σφονδύλου-Συμπλέκτη-Πλατό
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην σωστή ρύθμιση των Ζύγωθρων του συμπλέκτη, σύμφωνα με το ΤΕ του κινητήρα η άνω επιφάνεια αυτών πρέπει να απέχει ακριβώς 27/32" από το πρόσωπο του καρέ.
Στην συνέχεια τοποθέτησα την χελώνα με το συγκρότημα του κιβωτίου-βοηθητικής, στο ενδιάμεσο μεταξυ κινητήρα-πλάκας εφαρμογής και πλάκας εφαρμογής-χελώνας τοποθετήται φλάντζα με φλαντζόκολα.
Ιδιαίτερο προσοχή θα δωθεί στην ανακατασκευή του συστήματος εξαερισμόυ του κινητήρα υπό το ύδωρ.
Για πλήρη περιγραφή μπορείται να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του κινητήρα. Περιληπτικά μπορώ να πω πως αποτελείται από ένα σύστημα σωληνώσεων που σκοπό έχουν να διατηρήσουν το εσωτερικό των κινητήρα-κιβωτίου-βοηθητικής σε πίεση λίγο μεγαλύτερης από την ατμοσφαιρική (2-3 psi) έτσι ώστε να μην ισχωρήσουν νερά μέσα στον κινητήρα κατά την διέλευσή του από βαθύ υδάτινο κόλλημα (άνω των 90 εκ.). Περισσότερα για αυτό το σύστημα στην συνέχεια...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Γιάννη αψογος!!!!!!!Μηλαμε εργοστασιακότατο το όχημα!!!!!!!!! τόσο λεπτομέρεια Μπράβο!!!!!!!!!!!! Αντε να τελειωνεις το όχημα ........ για να σου φερω το διικό μου!!!!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
πολυ μου αρεσει η ελληνικη μηχανολογικη!!!!
Για τον δισκο-πλατω εχει ενα μικρο ειδικο εργαλειακι που μπρορει κανεις να φτιαξει απο λιγο χοντρη λαμαρινα.Εγω εκοψα ενα στο λειζερ.Πρεπει να το εχει στην αρχη του manual σε αυτο που ανεβασες.Σε εμενα παντως στο χαρτινο υπαρχει.Κανει τα πραγματα ευκολοτερα!!
Για τον δισκο-πλατω εχει ενα μικρο ειδικο εργαλειακι που μπρορει κανεις να φτιαξει απο λιγο χοντρη λαμαρινα.Εγω εκοψα ενα στο λειζερ.Πρεπει να το εχει στην αρχη του manual σε αυτο που ανεβασες.Σε εμενα παντως στο χαρτινο υπαρχει.Κανει τα πραγματα ευκολοτερα!!
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Μπορεί ως λαός να μην κατασκευάσουμε-παράγουμε αυτοκίνητα, αλλά στην παραγωγή λέξεων είμαστε μοναδικοί!!!!
ΛΕΞΙΠΛΑΣΤΕΣ.....
ΛΕΞΙΠΛΑΣΤΕΣ.....
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Σαν Έλληνες τεχνικοί έχουμε το μοναδικό προνόμιο να χειριζόμαστε την παραστατικότερη και περιγραφικότερη γλώσσα, (όπως φρόντιζε να μας υπενθυμίζει και ένας καθηγητής μας στο πολυτεχνείο...)
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
έχεις δίκιο, απλά δεν μπορούσα να περιμένω οπότε έκανα την ρύθμιση με τα μέσα που είχα!ktm25089 wrote:πολυ μου αρεσει η ελληνικη μηχανολογικη!!!!
Για τον δισκο-πλατω εχει ενα μικρο ειδικο εργαλειακι που μπρορει κανεις να φτιαξει απο λιγο χοντρη λαμαρινα.Εγω εκοψα ενα στο λειζερ.Πρεπει να το εχει στην αρχη του manual σε αυτο που ανεβασες.Σε εμενα παντως στο χαρτινο υπαρχει.Κανει τα πραγματα ευκολοτερα!!
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Η συναρμολόγηση του κινητήρα συνεχίζεται
Να πω την αλήθεια δεν περίμενα να είναι τέτοιος μπελάς αλλά τελικά το αποτέλεσμα πιστέυω ότι δικαιώνει την προσπαθεια
Λοιπόν το νέο στοιχείο είναι η προσθήκη των μαύρων εξαρτημάτων στον κινητήρα
Μετά από αρκετή έρευνα παρατίθεται παρακάτω ο κατάλογος των εξαρτημάτων στον χώρο του κινητήρα του Μ38Α1 που εργοστασιακά ήταν βαμένα με μάυρο γυαλιστερό:
1. Ψυγείο νερού χωρίς των προφυλακτήρα
2. Εναλλάκτης
3. Εκκινητήρας (μίζα....)
4. Φίλτρο αέρα εισαγωγής
5. Διανομέας
6. Φτερωτή ψυγείου
7. Φίλτρο ελαίου κινητήρα
8. Σταθεροποιητής τάσης
9. Καπάκι σωλήνα πλήρωσης λαδιού (με τον ενσωματωμένο δείκτη)
Αυτά, εάν ξέχασα κάτι θα επανέλθω, ειδού και μερικές φωτογραφίες από σήμερα το απόγευμα
Σημείωση: Στον εναλλάκτη η γωνία του ρευματοδότη δεν πρέπει να είναι μαύρη, όπως εδώ, αλλά κιτρινοχρυσή
Να πω την αλήθεια δεν περίμενα να είναι τέτοιος μπελάς αλλά τελικά το αποτέλεσμα πιστέυω ότι δικαιώνει την προσπαθεια
Λοιπόν το νέο στοιχείο είναι η προσθήκη των μαύρων εξαρτημάτων στον κινητήρα
Μετά από αρκετή έρευνα παρατίθεται παρακάτω ο κατάλογος των εξαρτημάτων στον χώρο του κινητήρα του Μ38Α1 που εργοστασιακά ήταν βαμένα με μάυρο γυαλιστερό:
1. Ψυγείο νερού χωρίς των προφυλακτήρα
2. Εναλλάκτης
3. Εκκινητήρας (μίζα....)
4. Φίλτρο αέρα εισαγωγής
5. Διανομέας
6. Φτερωτή ψυγείου
7. Φίλτρο ελαίου κινητήρα
8. Σταθεροποιητής τάσης
9. Καπάκι σωλήνα πλήρωσης λαδιού (με τον ενσωματωμένο δείκτη)
Αυτά, εάν ξέχασα κάτι θα επανέλθω, ειδού και μερικές φωτογραφίες από σήμερα το απόγευμα
Σημείωση: Στον εναλλάκτη η γωνία του ρευματοδότη δεν πρέπει να είναι μαύρη, όπως εδώ, αλλά κιτρινοχρυσή
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
- giannhs_m38
- Posts: 193
- Joined: Wed Jun 17, 2009 21:45
- Location: ΜΕΓΑΡΑ
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Αμήν...giannhs_m38 wrote:Πολύ και καλή δουλεία…. Άντε να το δούμε και τελειωμένο….
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100