Μ38 & Μ38Α1: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ.

User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Μ38 & Μ38Α1: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ.

Post by sv2ipw stelios »

Γιά τους κατόχους λοιπόν Μ38 και Μ38Α1, βάζω κάποιες φωτογραφίες από τοποθετημένους ασυρμάτους για να πάρουν ιδέες.

Κατ' αρχήν, το υπ'αριθμόν 1 σημείο τοποθέτησης είναι το πίσω αριστερό φτερό, ώστε να έχει πρόσβαση ο οδηγός στον ασύρματο αλλά και για να εξισώνεται το βάρος του ασυρμάτου( οι παλιοί στρατιωτικού ασύρματοι είναι αρκετά ογκώδεις και με μεγάλο βάρος)
Σε αυτό το σημείο να πώ ότι, αντί να τρυπίσουμε το φτερό, μπορούμε να κάνουμε μία στρατζαριστή (αλλουμινένια αν μας βολεύει στο κόλλημα) λαμαρίνα η οποία θα πιάνει πάνω στα σημεία πρόσδεσης της αψίδας και στα σημεία του πίσω καθίσματος,το πάχος αυτής να είναι τουλάχιστον 3mm.
Tα σημεία δεσίματος της αψίδας και του καθίσματος αντέχουν αρκετό βάρος, ενώ το φύλλο λαμαρίνας του φτερού αντέχει πολύ λιγότερο ακόμα και αν το ενισχύσουμε από κάτω.
Άλλα πιθανά σημεία πρόσδεσης μπορεί να είναι το σημείο αντιστήριξης του έστορα πολυβόλου που όλα τα τζιπάκια μας διαθέτουν στο πίσω μέρος.
Αυτό το σημείο έχει από το κάτω μέρος κολλημένη πάνω στο σασί, πρόσθετη λαμαρίνα ώστε να αντέχει τους κραδασμούς της οπισθοκρότησης πυροβόλου 0,50in /12,7 mm.

Αφού στερεώσουμε αυτό το έλασμα , πάνω σε αυτή την λαμαρίνα θα τρυπίσουμε και θα τοποθετήσουμε την όποια βάση διαθέτει ο ασύρματος και όχι πάνω στο φτερό γεμίζοντας το με τρύπες .
Δεν φτιάχνουμε βάσεις πρόσδεσης ασυρμάτου με πατέντες (Τιράντες κα), κατ' αρχήν γιατί οι <<μανίσιες>> είναι υπολογισμένες να αποσβαίνουν τους κραδασμούς πράγμα απαραίτητο για τα ηλεκτρονικά αλλά και γιατί ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ πάνω τους τον ασύρματο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ασύρματοι αυτοί, λόγο του βάρους τους δεν θα πρέπει να είναι πρόχειρα τοποθετημένοι, αφού σε πιθανό φρενάρισμα τα 30KG του RT524 ή του RT-68 θα έρθουν πάνω μας με μία ορμή πολλαπλάσια της ταχύτητας μας.

Image

Image

Image

Image

Image


Άλλο ένα είδος βάσης ασυρμάτου είναι αυτά που πιάνουν από φτερό σε φτερό και φυσικά δενουν στα ίδια σημεία στο πίσω δάπεδο και σε δύο γωνιές που είναι τοποθετημένες στο δύο φτερά.
Αυτές οι βάσεις είναι για ποιό ογκώδεις ασυρμάτους που συναντούμε σε διοικητικά τζίπ και Ομάδες Επαφής FAC (FORWARD AIR CONTROLLERS) όπου οι απαιτήσεις για επικοινωνίες με αεροπλάνα και βαπόρια είναι απαραίτητες.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Image
Last edited by sv2ipw stelios on Tue Jul 14, 2009 07:50, edited 2 times in total.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by ΒΑΙΟΣ »

Στέλιο εμένα RT-524 πιάνει κανα αεροπλάνοοοοοοοοοο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by sv2ipw stelios »

Όχι Βάϊε, η αεροπορική ζώνη στα VHF είναι στους 110-136ΜΗΖ ΑΜ, και 225-400ΜΗΖ ΑΜ στα UHF αντίστοιχα.
Εσένα ο ασύρματος σου δουλεύει από 30-75ΜΗΖ FM , Συγκριτικά το ραδιόφωνο είναι στους 88-108ΜΗΖ WFM.

Με λίγα λόγια είσαι σε άλλη ζώνη και σε άλλη διαμόρφωση.

Mία μόνο περίπτωση υπάρχει να ακούσεις κάτι, και αυτό θα είναι κάποιο ελικόπτερο, που θα κάνει συνεργασία εδάφους μέσα στη δική σου ζώνη συχνοτήτων.
Θα πρέπει να είσαι όμως πολύ κολ....φαρδος για να τύχει να έχεις πέσει σε αυτές τις συχνότητες.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by ktm25089 »

Στελιο?????Μου χρωστας και εμενα μια φωτο!!!!
Αντε μην νευριασω!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by sv2ipw stelios »

Αν δεν κάνω λάθος θες φώτο από τροφοδοτικό ΑΜ65 .

Image

Image
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by ktm25089 »

Λαθος κανεις λεμε!!!!!!!!!
Θελω φωτο απο RT-70 + AM-65 το σετ μονο χωρις αλλους ασυρματους πανω στο τζιπ.
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by sv2ipw stelios »

Την βρήκα την φώτο μόνο που δεν είναι τοποθετημένος πάνω σε jeep.

Image

Πολύ δύσκολα θα βρείς πάντος τέτοια βάση στην Ελλάδα!!!!!
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
User avatar
Angrynine
Posts: 31
Joined: Fri Jun 19, 2009 00:01

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by Angrynine »

Τα λουκέτα στον RT-524 και R-442 είναι αυτοσχέδια πατέντα φαντάζομαι :lol:
User avatar
giannhs_m38
Posts: 193
Joined: Wed Jun 17, 2009 21:45
Location: ΜΕΓΑΡΑ

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by giannhs_m38 »

Image
MILITARY JEEP
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Image

Φωτό του Στέλιου ^^
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”