Μ38 & Μ38Α1: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ.
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Μ38 & Μ38Α1: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ.
Γιά τους κατόχους λοιπόν Μ38 και Μ38Α1, βάζω κάποιες φωτογραφίες από τοποθετημένους ασυρμάτους για να πάρουν ιδέες.
Κατ' αρχήν, το υπ'αριθμόν 1 σημείο τοποθέτησης είναι το πίσω αριστερό φτερό, ώστε να έχει πρόσβαση ο οδηγός στον ασύρματο αλλά και για να εξισώνεται το βάρος του ασυρμάτου( οι παλιοί στρατιωτικού ασύρματοι είναι αρκετά ογκώδεις και με μεγάλο βάρος)
Σε αυτό το σημείο να πώ ότι, αντί να τρυπίσουμε το φτερό, μπορούμε να κάνουμε μία στρατζαριστή (αλλουμινένια αν μας βολεύει στο κόλλημα) λαμαρίνα η οποία θα πιάνει πάνω στα σημεία πρόσδεσης της αψίδας και στα σημεία του πίσω καθίσματος,το πάχος αυτής να είναι τουλάχιστον 3mm.
Tα σημεία δεσίματος της αψίδας και του καθίσματος αντέχουν αρκετό βάρος, ενώ το φύλλο λαμαρίνας του φτερού αντέχει πολύ λιγότερο ακόμα και αν το ενισχύσουμε από κάτω.
Άλλα πιθανά σημεία πρόσδεσης μπορεί να είναι το σημείο αντιστήριξης του έστορα πολυβόλου που όλα τα τζιπάκια μας διαθέτουν στο πίσω μέρος.
Αυτό το σημείο έχει από το κάτω μέρος κολλημένη πάνω στο σασί, πρόσθετη λαμαρίνα ώστε να αντέχει τους κραδασμούς της οπισθοκρότησης πυροβόλου 0,50in /12,7 mm.
Αφού στερεώσουμε αυτό το έλασμα , πάνω σε αυτή την λαμαρίνα θα τρυπίσουμε και θα τοποθετήσουμε την όποια βάση διαθέτει ο ασύρματος και όχι πάνω στο φτερό γεμίζοντας το με τρύπες .
Δεν φτιάχνουμε βάσεις πρόσδεσης ασυρμάτου με πατέντες (Τιράντες κα), κατ' αρχήν γιατί οι <<μανίσιες>> είναι υπολογισμένες να αποσβαίνουν τους κραδασμούς πράγμα απαραίτητο για τα ηλεκτρονικά αλλά και γιατί ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ πάνω τους τον ασύρματο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ασύρματοι αυτοί, λόγο του βάρους τους δεν θα πρέπει να είναι πρόχειρα τοποθετημένοι, αφού σε πιθανό φρενάρισμα τα 30KG του RT524 ή του RT-68 θα έρθουν πάνω μας με μία ορμή πολλαπλάσια της ταχύτητας μας.
Άλλο ένα είδος βάσης ασυρμάτου είναι αυτά που πιάνουν από φτερό σε φτερό και φυσικά δενουν στα ίδια σημεία στο πίσω δάπεδο και σε δύο γωνιές που είναι τοποθετημένες στο δύο φτερά.
Αυτές οι βάσεις είναι για ποιό ογκώδεις ασυρμάτους που συναντούμε σε διοικητικά τζίπ και Ομάδες Επαφής FAC (FORWARD AIR CONTROLLERS) όπου οι απαιτήσεις για επικοινωνίες με αεροπλάνα και βαπόρια είναι απαραίτητες.
Κατ' αρχήν, το υπ'αριθμόν 1 σημείο τοποθέτησης είναι το πίσω αριστερό φτερό, ώστε να έχει πρόσβαση ο οδηγός στον ασύρματο αλλά και για να εξισώνεται το βάρος του ασυρμάτου( οι παλιοί στρατιωτικού ασύρματοι είναι αρκετά ογκώδεις και με μεγάλο βάρος)
Σε αυτό το σημείο να πώ ότι, αντί να τρυπίσουμε το φτερό, μπορούμε να κάνουμε μία στρατζαριστή (αλλουμινένια αν μας βολεύει στο κόλλημα) λαμαρίνα η οποία θα πιάνει πάνω στα σημεία πρόσδεσης της αψίδας και στα σημεία του πίσω καθίσματος,το πάχος αυτής να είναι τουλάχιστον 3mm.
Tα σημεία δεσίματος της αψίδας και του καθίσματος αντέχουν αρκετό βάρος, ενώ το φύλλο λαμαρίνας του φτερού αντέχει πολύ λιγότερο ακόμα και αν το ενισχύσουμε από κάτω.
Άλλα πιθανά σημεία πρόσδεσης μπορεί να είναι το σημείο αντιστήριξης του έστορα πολυβόλου που όλα τα τζιπάκια μας διαθέτουν στο πίσω μέρος.
Αυτό το σημείο έχει από το κάτω μέρος κολλημένη πάνω στο σασί, πρόσθετη λαμαρίνα ώστε να αντέχει τους κραδασμούς της οπισθοκρότησης πυροβόλου 0,50in /12,7 mm.
Αφού στερεώσουμε αυτό το έλασμα , πάνω σε αυτή την λαμαρίνα θα τρυπίσουμε και θα τοποθετήσουμε την όποια βάση διαθέτει ο ασύρματος και όχι πάνω στο φτερό γεμίζοντας το με τρύπες .
Δεν φτιάχνουμε βάσεις πρόσδεσης ασυρμάτου με πατέντες (Τιράντες κα), κατ' αρχήν γιατί οι <<μανίσιες>> είναι υπολογισμένες να αποσβαίνουν τους κραδασμούς πράγμα απαραίτητο για τα ηλεκτρονικά αλλά και γιατί ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ πάνω τους τον ασύρματο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ασύρματοι αυτοί, λόγο του βάρους τους δεν θα πρέπει να είναι πρόχειρα τοποθετημένοι, αφού σε πιθανό φρενάρισμα τα 30KG του RT524 ή του RT-68 θα έρθουν πάνω μας με μία ορμή πολλαπλάσια της ταχύτητας μας.
Άλλο ένα είδος βάσης ασυρμάτου είναι αυτά που πιάνουν από φτερό σε φτερό και φυσικά δενουν στα ίδια σημεία στο πίσω δάπεδο και σε δύο γωνιές που είναι τοποθετημένες στο δύο φτερά.
Αυτές οι βάσεις είναι για ποιό ογκώδεις ασυρμάτους που συναντούμε σε διοικητικά τζίπ και Ομάδες Επαφής FAC (FORWARD AIR CONTROLLERS) όπου οι απαιτήσεις για επικοινωνίες με αεροπλάνα και βαπόρια είναι απαραίτητες.
Last edited by sv2ipw stelios on Tue Jul 14, 2009 07:50, edited 2 times in total.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
Στέλιο εμένα RT-524 πιάνει κανα αεροπλάνοοοοοοοοοο
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
Όχι Βάϊε, η αεροπορική ζώνη στα VHF είναι στους 110-136ΜΗΖ ΑΜ, και 225-400ΜΗΖ ΑΜ στα UHF αντίστοιχα.
Εσένα ο ασύρματος σου δουλεύει από 30-75ΜΗΖ FM , Συγκριτικά το ραδιόφωνο είναι στους 88-108ΜΗΖ WFM.
Με λίγα λόγια είσαι σε άλλη ζώνη και σε άλλη διαμόρφωση.
Mία μόνο περίπτωση υπάρχει να ακούσεις κάτι, και αυτό θα είναι κάποιο ελικόπτερο, που θα κάνει συνεργασία εδάφους μέσα στη δική σου ζώνη συχνοτήτων.
Θα πρέπει να είσαι όμως πολύ κολ....φαρδος για να τύχει να έχεις πέσει σε αυτές τις συχνότητες.
Εσένα ο ασύρματος σου δουλεύει από 30-75ΜΗΖ FM , Συγκριτικά το ραδιόφωνο είναι στους 88-108ΜΗΖ WFM.
Με λίγα λόγια είσαι σε άλλη ζώνη και σε άλλη διαμόρφωση.
Mία μόνο περίπτωση υπάρχει να ακούσεις κάτι, και αυτό θα είναι κάποιο ελικόπτερο, που θα κάνει συνεργασία εδάφους μέσα στη δική σου ζώνη συχνοτήτων.
Θα πρέπει να είσαι όμως πολύ κολ....φαρδος για να τύχει να έχεις πέσει σε αυτές τις συχνότητες.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
Στελιο?????Μου χρωστας και εμενα μια φωτο!!!!
Αντε μην νευριασω!!!!!
Αντε μην νευριασω!!!!!
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
Αν δεν κάνω λάθος θες φώτο από τροφοδοτικό ΑΜ65 .
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
Λαθος κανεις λεμε!!!!!!!!!
Θελω φωτο απο RT-70 + AM-65 το σετ μονο χωρις αλλους ασυρματους πανω στο τζιπ.
Θελω φωτο απο RT-70 + AM-65 το σετ μονο χωρις αλλους ασυρματους πανω στο τζιπ.
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
Την βρήκα την φώτο μόνο που δεν είναι τοποθετημένος πάνω σε jeep.
Πολύ δύσκολα θα βρείς πάντος τέτοια βάση στην Ελλάδα!!!!!
Πολύ δύσκολα θα βρείς πάντος τέτοια βάση στην Ελλάδα!!!!!
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
Τα λουκέτα στον RT-524 και R-442 είναι αυτοσχέδια πατέντα φαντάζομαι
- giannhs_m38
- Posts: 193
- Joined: Wed Jun 17, 2009 21:45
- Location: ΜΕΓΑΡΑ
Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΣΕ Μ38 & Μ38Α1
MILITARY JEEP