...καλημερα δυστηχως το αμαξι 2χλμ πριν παραδωθει στο νεο του ιδιοκτητη βαρεσε μπιελα μιας κ εκανα την βλακεια να αφησω ανοιχτη την ταπα λαδιου κ στην διαδρομη βαρκιζα-λαυριο εχασε ολα τα λαδια (ανηφορα αγ.κων/νου) το μοτερ αρχισε να βαραει δεν εκοψα αμεσως κ μετα...ηρθε το τελος!
...το θεμα ειναι αν αξιζει η επισκευη του μαμα μοτερ η να περασω ενα φορντ να ξεμπερδευω?
ολες οι προτασεις δεκτες!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΤΕΡ ΣΕ Μ38Α1!
-
- Posts: 13
- Joined: Fri Dec 18, 2009 10:35
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΤΕΡ ΣΕ Μ38Α1!
Επισκευή του μοτέρ χωρίς δεύτερη σκέψη!
αλλαγή μοτέρ σημαίνει εκτός από μια σειρά από μετατροπές και μείωση της αξίας του αυτοκινήτου
αλλαγή μοτέρ σημαίνει εκτός από μια σειρά από μετατροπές και μείωση της αξίας του αυτοκινήτου
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: προβλημα μοτερ σε Μ38Α1!
Συμφωνώ, με τον παραπάνω.
Θα μπείς σε μιά διαδικασία μετατροπών στην οποία στο τέλος δεν θα έχεις Μ38Α1 αλλά <<υβρίδιο>> jeep και τα χρήματα που θα δαπανήσεις θα είναι παραπάνω απ'ότι αν αγόραζες μια νέα μηχανή Μ38Α1.
Θα μπείς σε μιά διαδικασία μετατροπών στην οποία στο τέλος δεν θα έχεις Μ38Α1 αλλά <<υβρίδιο>> jeep και τα χρήματα που θα δαπανήσεις θα είναι παραπάνω απ'ότι αν αγόραζες μια νέα μηχανή Μ38Α1.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
-
- Posts: 13
- Joined: Fri Dec 18, 2009 10:35
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΤΕΡ ΣΕ Μ38Α1!
Καλημερα, τα νεοτερα ειναι ως εξης:
το μοτερ η μιζα ξεκόλησε γυριζοντας καμια 15-20 φορες το στροφαλο κ πηρε μπροστα κανονικα!
...αλλα (εχοντας συμπληρωσει λαδια) στο ρελαντι δουλευει καλα κινειται χωρις να δειχνει οτι εχει χασει κατι...αλλα ενα τακ τακ τακ περιπου απ της 2000 στροφες+ την μυρωδια καμμενου λαδιου μου εκοψε τα ποδια!
Για τι κόστος μιλαμε?
α) επισκευη...
β) αλλαγη μοτερ...(f-head) που τι θα ειναι?
το μοτερ η μιζα ξεκόλησε γυριζοντας καμια 15-20 φορες το στροφαλο κ πηρε μπροστα κανονικα!
...αλλα (εχοντας συμπληρωσει λαδια) στο ρελαντι δουλευει καλα κινειται χωρις να δειχνει οτι εχει χασει κατι...αλλα ενα τακ τακ τακ περιπου απ της 2000 στροφες+ την μυρωδια καμμενου λαδιου μου εκοψε τα ποδια!
Για τι κόστος μιλαμε?
α) επισκευη...
β) αλλαγη μοτερ...(f-head) που τι θα ειναι?