ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post Reply
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post by sv2ipw stelios »

Μια ιδέα που είχα, για ποιο άμμεση μέτρηση της πίεσης λαδιού του κινητήρα του Μ151, ήταν να τοποθετήσω ένα οργανάκι από ΡΕΟ Μ35 το οποίο έχει τον αισθητήρα ενσωματωμένο πάνω του, κατευθείαν πάνω στην υποδοχή του φίλτρου λαδιού όπου στο Μ151Α2 έχει πώμα από την εμπρός μεριά έτσι με μία μούφα ενδιάμεσα προσαρμόζει χωρίς μετατροπές πάνω του.(Εκεί τοποθετείται στο Μ151Α1 ο διακόπτης πίεσης, έτσι ώστε όταν σβήσει η μηχανή σε περίπτωση τρακαρίσματος ,να διακοπεί η λειτουργία της ηλεκτρικής αντλίας βενζίνης)
Περισσότερα στις παρακάτω φώτο.

Image

Image

Image
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
χουδελουδης αγγελος
Posts: 7
Joined: Tue Jul 07, 2009 21:51

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post by χουδελουδης αγγελος »

Στελιο,
οτι και να εκανα δεν δουλευει το οργανο πιεσης στο ταμπλο. Μηπως εχεις καμμια ιδεα τι φταιει?
Αγγελος
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post by ikalimnos »

χουδελουδης αγγελος wrote:Στελιο,
οτι και να εκανα δεν δουλευει το οργανο πιεσης στο ταμπλο. Μηπως εχεις καμμια ιδεα τι φταιει?
Αγγελος
Άγγελε καλησπέρα

μήπως δεν κάνει καλή γείωση το όργανο με τον πινακα οργάνων;

Δοκίμασε να του δώσεις κατευθείαν γη με ενα κομμάτι καλώδιο...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
χουδελουδης αγγελος
Posts: 7
Joined: Tue Jul 07, 2009 21:51

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post by χουδελουδης αγγελος »

Καλημερα Γιαννη,
οταν ανοιγω τον γενικο ο δεικτης παει κατευθειαν στο 60. Αυτο ειναι καποια ενδειξη για κατι? Νομιζω οτι επεπε να μενει στο 0. Παρεπιμπτοντως εχω αλλαξει και τη φουσκα αλλα το ιδιο, αλλαξα το οργανο αλλα παλι το ιδιο. Θα κοιταξω τη γειωση μηπως ειναι η λυση! Ευχαριστω παντως και θα σας ενημερωσω εγκαιρα. Ηθελα να το κανω σημερα αλλα κανει φοβερο κρυο και δεν εχω καποιο στεγασμενο - κλειστο χωρο για να δουλεψω!
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post by ikalimnos »

Άγγελε καλησπέρα

εάν πηγαίνει κατευθείαν στο 60 τότε μπορεί να είναι θέμα συνδεσμολογίας (έχουν μπει σωστά τα καλώδια από πίσω;)

γενικά πάντως υπήρχαν δύο ειδώνφούσκες όπως και δύο ειδών όργανα, τα 0-120 και 0-60, για να δουλέψει σωστά το οργανάκι πρέπει να συνδυαστεί και με την αντίστοιχη φούσκα (ο τύπος της φούσκας αναγράφεται με μικρά εγχάρακτα γράμματα στο πλαι αυτής)
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post by sv2ipw stelios »

Άγγελε, αν ανοίγεις τον γενικό του οχήματος και πρίν να βάλεις μπροστά, το όργανο πάει στο 60, τότε μάλλον το τροφοδοτείς εσύ με 24v και όχι ο αισθητήρας πίεσης λαδιού, άρα πρέπει να δείς πίσω από το ταμπλό αν έχεις την γείωση σωστά στο συγκεκριμένο όργανο.
Στο ταμπλό του Μ151 τα φυσάκια της γείωσης έχουν γραμμές πάνω τους.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
χουδελουδης αγγελος
Posts: 7
Joined: Tue Jul 07, 2009 21:51

Re: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΔΕΙΚΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ151Α2

Post by χουδελουδης αγγελος »

ikalimnos wrote:Άγγελε καλησπέρα

εάν πηγαίνει κατευθείαν στο 60 τότε μπορεί να είναι θέμα συνδεσμολογίας (έχουν μπει σωστά τα καλώδια από πίσω;)

γενικά πάντως υπήρχαν δύο ειδώνφούσκες όπως και δύο ειδών όργανα, τα 0-120 και 0-60, για να δουλέψει σωστά το οργανάκι πρέπει να συνδυαστεί και με την αντίστοιχη φούσκα (ο τύπος της φούσκας αναγράφεται με μικρά εγχάρακτα γράμματα στο πλαι αυτής)
Καλή ιδέα! Εχω οργανο 0 -120 πιθανον η φουσκα να συνεργαζεται μαζι του. Την φουσκα δεν τολμω να την βγαλω για να δω τα στοιχεια γιατι πριν 1 χρονο εκανα μια χαζομαρα την εσφιξα πολυ και εσπασα τη βαση του φιλτρου, την οποια κολησα αλλα ποτε δεν θα ειναι οπως ηταν πριν!! :oops: Θα κανω κ μια τετοια δοκιμη μολισ ο καιρος το επιτρεψει.
Ευχαριστω για την αμεριστη βοηθεια παιδια.
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”