Page 1 of 2
Diesel M151A2
Posted: Thu Jan 07, 2010 19:28
by ΒΑΙΟΣ
Λοιπόν για όσους ενδιαφέρονται και δεν θέλουν να κρατήσουν τη αυθεντικότητα του αυτοκινήτου τους(Στέλιος ασε δεν ειναι για σενα το ξέρω) υπάρχει μηχανη Diesel στο εμπόριο που μπορείς να κρατήσεις το σασμάν όπως ειναι και να βάλεις την μηχανή απλά με μια μικρή πατέντα στην πλάκα του σασμάν!!!!Μηλαμε για την Toyota 2C ειναι μηχανη πετρελαιο και χρησιμοποιείται στα Corona carina hilux .Αυτα τα στοιχεια προεκυψαν απο μια συζήτηση αντιστοιχου θέματος που ειχαμε στο Αμερικάνικο site και ενα Πακιστάνι μελέτησε τόσο τον βηματισμο που βγάζει η μηχανή αυτη καθως και τα διαφορικα και εχουν παραπλήσιο βηματισμό.Τώρα θα ρωτήσω ποιο μοντέλο ,,εννοώ χρονολογία μηχανης αν και νομίζω ενια χωρίς τουρμπο και βγάζει γυρω στα 85αλογα!!!!!Τι λετε αξιζει τον κόπο????

Re: Diesel M151A2
Posted: Thu Jan 07, 2010 20:35
by sv2ipw stelios
Βάϊε, βάλε και φώτο από το όχημα που είναι ο κινητήρας....Δεν ξέρεις καμιά φορά που μπορεί να καταλήξουμε αν ανέβουν τα καύσιμα πάλι......
Re: Diesel M151A2
Posted: Thu Jan 07, 2010 21:29
by ΒΑΙΟΣ
Re: Diesel M151A2
Posted: Thu Jan 07, 2010 22:47
by sv2ipw stelios
Φώτο από το αυτοκίνητο που μπαίνει αυτή???????
Re: Diesel M151A2
Posted: Fri Jan 08, 2010 07:40
by ΒΑΙΟΣ
Σ΅ε καμποσες ημερες ο Πακιστανος θα την βάλει λεει στο δικό του για να δουμε!!!
Re: Diesel M151A2
Posted: Sat Jan 09, 2010 15:55
by ΒΑΙΟΣ
Re: Diesel M151A2
Posted: Sat Jan 09, 2010 19:21
by kostas_e.p
αμα ειναι να βαλεις μηχανη απο isuzu d-max βαλε απο το 3.0lt να αξιζει τον κόπο
αλλα μαλον η μηχανη αυτη θα ειναι ακριβη............
και απ οσο ξερω θα χρειαστουν και αλλα παρελκόμενα οποτε πας για τρομπέτο
που και αυτο ειναι ασύμφορο

Re: Diesel M151A2
Posted: Sun Jan 10, 2010 07:53
by ktm25089
Re: Diesel M151A2
Posted: Wed Apr 11, 2012 14:01
by Cruiserhead
οντως εχει στυλ(η παντοφλα με την καλτσα στα λαδια)!
Παντως η πετρελαιοκινηση εχει ενδιαφερον!
Στη Γαλλια(τη χωρα με τα περισσοτερα Jeep στην Ευρωπη) δουλεψε πολυ τοσο με μηχανες Peugeot Indenor 2,5l,οσο και με και τις φημισμενες βρεταννικες Perkins.
Υπηρχε μαλιστα κιτ μετατροπης(με πλακα/adaptor plate για να ταιριαξει η μηχανη στο σαζμαν του Jeep,βασεις μηχανης κλπ)και για τους δυο κινητηρες.
Ας σημειωθει οτι ο χαμηλοστροφος κινητηρας της Peugeot(γνωστος απο τα ταξι 504 και 505)αποδιδει 75 ιππους και ροπη 15,5Nm/2000 στροφες μπαινει και στα Jeep CJ3B και CJ5 που κατασκευαζει κατοπιν αδειας(ακομη αν δεν κανω λαθος) η ινδικη Mahindra.
Oσο για τον κινητηρα της VW,ακουγεται πολυ ελκυστικος...
Μητς
@administrator:το topic μαλλον θα πρεπει να μετακινηθει γιατι αφορα στην γενικοτερη πετρελαιοκινηση των Jeep και οχι μονο στα Μ151.
[admin] Σας διαβάζουμε, σας διαβάζουμε, να είσαι πάντα καλά.
Re: Diesel M151A2
Posted: Wed Apr 11, 2012 14:47
by ΒΑΙΟΣ