Diesel M151A2
Diesel M151A2
Λοιπόν για όσους ενδιαφέρονται και δεν θέλουν να κρατήσουν τη αυθεντικότητα του αυτοκινήτου τους(Στέλιος ασε δεν ειναι για σενα το ξέρω) υπάρχει μηχανη Diesel στο εμπόριο που μπορείς να κρατήσεις το σασμάν όπως ειναι και να βάλεις την μηχανή απλά με μια μικρή πατέντα στην πλάκα του σασμάν!!!!Μηλαμε για την Toyota 2C ειναι μηχανη πετρελαιο και χρησιμοποιείται στα Corona carina hilux .Αυτα τα στοιχεια προεκυψαν απο μια συζήτηση αντιστοιχου θέματος που ειχαμε στο Αμερικάνικο site και ενα Πακιστάνι μελέτησε τόσο τον βηματισμο που βγάζει η μηχανή αυτη καθως και τα διαφορικα και εχουν παραπλήσιο βηματισμό.Τώρα θα ρωτήσω ποιο μοντέλο ,,εννοώ χρονολογία μηχανης αν και νομίζω ενια χωρίς τουρμπο και βγάζει γυρω στα 85αλογα!!!!!Τι λετε αξιζει τον κόπο????
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Diesel M151A2
Βάϊε, βάλε και φώτο από το όχημα που είναι ο κινητήρας....Δεν ξέρεις καμιά φορά που μπορεί να καταλήξουμε αν ανέβουν τα καύσιμα πάλι......
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Diesel M151A2
Λες Στέλιος να φυγουμε στα πετρελαια? λιοπόν εδω ειναι καποες φωτο με diesel.Στην πρωτη ειναι ενας κινητηρας Perkins (αν το γραφω σωστα) και παρακατω ειανι η toyota οπως την πήρε ο Πακιστανός για να την βάλει στο Μ151!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Diesel M151A2
Φώτο από το αυτοκίνητο που μπαίνει αυτή???????
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Diesel M151A2
Σ΅ε καμποσες ημερες ο Πακιστανος θα την βάλει λεει στο δικό του για να δουμε!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: Diesel M151A2
Από λιγο ψάξιμο η μηχανή αυτη που λέει ο Πκιστανός μου φαινεται ολίγον τι αδύναμη!!!Βγάζει ιπποδυναμη περι τα 67αλογα και ροπή 129ΝΜ(στις 2200στροφες)!!Χμμμ να φανταστούμε οτι η μαμίσια βγαζει ροπή 172ΝΜ(στις 1800στροφες πολυ χαμηλά δηλαδή).από ψαξιμο νομιζω εκεινη που αξιζει από πετρελαιο ειναι αυτη του ISUZU D-MAX 2.5 τουρμπο ME 136HP και ροπή 294Νm από 1800τροφές!!!!!!!!!!!!!!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
-
- Posts: 57
- Joined: Wed Jun 17, 2009 19:44
Re: Diesel M151A2
αμα ειναι να βαλεις μηχανη απο isuzu d-max βαλε απο το 3.0lt να αξιζει τον κόπο
αλλα μαλον η μηχανη αυτη θα ειναι ακριβη............
και απ οσο ξερω θα χρειαστουν και αλλα παρελκόμενα οποτε πας για τρομπέτο
που και αυτο ειναι ασύμφορο
αλλα μαλον η μηχανη αυτη θα ειναι ακριβη............
και απ οσο ξερω θα χρειαστουν και αλλα παρελκόμενα οποτε πας για τρομπέτο
που και αυτο ειναι ασύμφορο
ISUZU D-MAX 184 PS
H ΤΡΟΦΗ ΤΟΥ......ΛΑΣΠΗ . ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ
H ΤΡΟΦΗ ΤΟΥ......ΛΑΣΠΗ . ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ
Re: Diesel M151A2
Η παντοφλα με την καλτσα μεσα στα λαδια μου αρεσε πολυ!!
- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: Diesel M151A2
οντως εχει στυλ(η παντοφλα με την καλτσα στα λαδια)!
Παντως η πετρελαιοκινηση εχει ενδιαφερον!
Στη Γαλλια(τη χωρα με τα περισσοτερα Jeep στην Ευρωπη) δουλεψε πολυ τοσο με μηχανες Peugeot Indenor 2,5l,οσο και με και τις φημισμενες βρεταννικες Perkins.
Υπηρχε μαλιστα κιτ μετατροπης(με πλακα/adaptor plate για να ταιριαξει η μηχανη στο σαζμαν του Jeep,βασεις μηχανης κλπ)και για τους δυο κινητηρες.
Ας σημειωθει οτι ο χαμηλοστροφος κινητηρας της Peugeot(γνωστος απο τα ταξι 504 και 505)αποδιδει 75 ιππους και ροπη 15,5Nm/2000 στροφες μπαινει και στα Jeep CJ3B και CJ5 που κατασκευαζει κατοπιν αδειας(ακομη αν δεν κανω λαθος) η ινδικη Mahindra.
Oσο για τον κινητηρα της VW,ακουγεται πολυ ελκυστικος...
Μητς
@administrator:το topic μαλλον θα πρεπει να μετακινηθει γιατι αφορα στην γενικοτερη πετρελαιοκινηση των Jeep και οχι μονο στα Μ151.
[admin] Σας διαβάζουμε, σας διαβάζουμε, να είσαι πάντα καλά.
Παντως η πετρελαιοκινηση εχει ενδιαφερον!
Στη Γαλλια(τη χωρα με τα περισσοτερα Jeep στην Ευρωπη) δουλεψε πολυ τοσο με μηχανες Peugeot Indenor 2,5l,οσο και με και τις φημισμενες βρεταννικες Perkins.
Υπηρχε μαλιστα κιτ μετατροπης(με πλακα/adaptor plate για να ταιριαξει η μηχανη στο σαζμαν του Jeep,βασεις μηχανης κλπ)και για τους δυο κινητηρες.
Ας σημειωθει οτι ο χαμηλοστροφος κινητηρας της Peugeot(γνωστος απο τα ταξι 504 και 505)αποδιδει 75 ιππους και ροπη 15,5Nm/2000 στροφες μπαινει και στα Jeep CJ3B και CJ5 που κατασκευαζει κατοπιν αδειας(ακομη αν δεν κανω λαθος) η ινδικη Mahindra.
Oσο για τον κινητηρα της VW,ακουγεται πολυ ελκυστικος...
Μητς
@administrator:το topic μαλλον θα πρεπει να μετακινηθει γιατι αφορα στην γενικοτερη πετρελαιοκινηση των Jeep και οχι μονο στα Μ151.
[admin] Σας διαβάζουμε, σας διαβάζουμε, να είσαι πάντα καλά.
Re: Diesel M151A2
Εδω φωτο απο τοποθετηση κινητηρα toyota 2c kai 3cΤ στο μ151α2
(απο Πακιστάνια)
εδω τοποθέτηση εμπρός δισκοφρενα απο suzuki samurai
(απο Πακιστάνια)
εδω τοποθέτηση εμπρός δισκοφρενα απο suzuki samurai
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634