Γνωρίζοντας ότι στο εξωτερικό υπάρχουν τέτοιες βάσεις, κυρίως από WILLYS MB,αποφάσισα να κατασκευάσω μία για να την τοποθετήσω πίσω από το κάθισμα του Οδηγού ώστε να μην εμποδίζει την άνοδο και κάθοδο των επιβατών.
Eίναι γενικό το πρόβλημα χώρων στα οχήματά μας , δεν έχεις πού να βάλεις τα βασικά.....αυτό το είχαν αντιληφθεί και αυτοί που σχεδίασαν τα οχήματα αυτά και από νωρίς είχαν βγάλει τις σχετικές MWO( Modiffication Working Orders-Τεχνικές Οδηγίες Τροποποίησης στα Ελληνκά)

Η δική μου κατασκευή για το Μ151 έγινε από αλουμίνιο και τοποθετήθηκε, όπως είπα και πιο πάνω, στην πίσω πλευρά του καθίσματος με δύο μικρές λαμαρινόβιδες στο κάτω μέρος και με μία τιράντα, η οποία έπιασε στο ενδιάμεσο το ύφασμα από την πλάτη του καθίσματος στο πάνω μέρος. Στα σημεία που τρυπήθηκε το ύφασμα, περάστηκε τρούκς για να μην ξεφτίσει.
Εσωτερικά της βάσης κολλήθηκε φύλλο αρμαφλέξ ώστε να μην χτυπάει και κάνει θόρυβο το φαρμακείο.





Για το τρίγωνο αντίστοιχα, παίρνωντας την ιδέα από το πίσω κάθισμα του WILLYS MB, όπου είχε στην πλάτη του την τρόμπα φουσκώματος ελαστικών , έφτιαξα πάλι από αλουμίνιο μία αντίστοιχη πλάτη σε σχήμα ταψιού για το πίσω κάθισμα του Μ151 και εκεί πάνω τοποθέτησα την βάση στήριξης της τρόμπας και του τριγώνου ασφαλείας.
Και πάλι εσωτερικά τοποθετήθηκε-κολλήθηκε φύλλο αρμαφλέξ ώστε να μην χτυπάει και κάνει θόρυβο το τρίγωνο.
Το σύνολο τοποθετήθηκε, όπως είπα και πιο πάνω, στην πίσω πλευρά του πίσω καθίσματος με έξι μικρές λαμαρινόβιδες.




