ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΣΕ Μ37
Posted: Fri Jun 19, 2009 21:05
Και ομως συνεβηκε και αυτο.
Την προηγουμενη εβδομαδα αποφασισαμε να παμε μια βολτα σε ενα πολυ δυσκολο περασμα ποταμου με βραχους αφου διασχησαμε 2 χιλιομετρα σχεδον σε καποια στιγμη το Μ37στην προσπαθεια του να περασει καποιους βραχους εσπασε το εμπρος δια φορικο με αποτελεσμα να ακινητοποιηθει .Σαν ναμην εφτανε αυτο επαθε ζημια και ο ατερμονας του υδραυλικου .
αδυνατο σταθηκε α βγει μιας και δεν ειχε κινηση εμπρος ουτε τιμονι.ετσι αποφασισαμε να φερουμε διαφορικο και να επισκευασουμε το τιμονι μες στον ποταμο περιπου3 ωρες απο την πολη .Τα υπολοιπα τα αφησαμε στο unimog μιας και το φορτοσαμε εργαλεια οπως γρυλλους γεννητρεια κομπρεσερ,το τεραστειο διαφορικο,πολλα εργαλεια και σε 1,5 ημερα ολοκληρωθηκε η προσωρινη επισκευη μεχρι να βγει απο το ποταμι και νατην παμε στο τετρακολωνο επανω






Την προηγουμενη εβδομαδα αποφασισαμε να παμε μια βολτα σε ενα πολυ δυσκολο περασμα ποταμου με βραχους αφου διασχησαμε 2 χιλιομετρα σχεδον σε καποια στιγμη το Μ37στην προσπαθεια του να περασει καποιους βραχους εσπασε το εμπρος δια φορικο με αποτελεσμα να ακινητοποιηθει .Σαν ναμην εφτανε αυτο επαθε ζημια και ο ατερμονας του υδραυλικου .






