Dana Model 18 Transfer Case

Άβαταρ μέλους
heroicentaur
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: Τρί Σεπ 29, 2009 14:15

Dana Model 18 Transfer Case

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Σάβ Ιαν 03, 2015 19:50

Καλη χρονια σε ολους.

Σε καποια στρατιωτικα οχηματα φορουσανε βοηθητικα dana 18 οπου οι εξοδοι
των κεντρικων ειναι απο την πλευρα του συνοδηγου.

Ξερω πως στα γρηγορα ειναι 1/1 ξερετε αν ειναι εφιχτο να μπουνε αλλα
γραναζια και να κοντινουνε τα γρηγορα?

Ο λογος που χρειαζομαι αυτη την πληροφορια ειναι διοτι θελω να βαλω
διπλοσταυρους σε ενα project που φτιαχνω (για extreme βολτες) και
αυτη την στιγμη μονο του samurai το βοηθητικο εχει κοντο βημα στα
γρηγορα.

Ομως του samurai το βοηθητικο δεν εχει την αντοχη να κρατησει το βαρος
των διπλοσταυρων και ειτε τρωει τα ρουλεμαν η σπασει το κελυφος.
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Φωτης ranger
Δημοσιεύσεις: 707
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2009 20:23
Τοποθεσία: αμαλιαδα

Re: Dana Model 18 Transfer Case

Δημοσίευσηαπό Φωτης ranger » Σάβ Ιαν 03, 2015 19:56

kalh χρονια φιλος!!!!!!!!!

αν δεν κανω λαθος η βοηθητικη του λαντ ροβερ εχει εξοδους δεξια και κοντενει και τα γρηγορα.
βγαινει σε 3 μειωσεις.
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
ΤΑΚΗΣ
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 10, 2010 13:00

Re: Dana Model 18 Transfer Case

Δημοσίευσηαπό ΤΑΚΗΣ » Κυρ Ιαν 04, 2015 14:03

Σε όλα τα land rover τα αργά ειναι ίδια
Μόνο στο γρήγορο ειναι διαφορετικά .
Από το 24D-29D
Που ειναι το ποιο γρήγορο από όσο ξέρω .
Για ποιο αργα στα αργά βάζεις το
Anter draive για πολυ αργα λέμε ...
Μιλά με τον Μακρινό για περισσότερα ...
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: Τρί Σεπ 29, 2009 14:15

Re: Dana Model 18 Transfer Case

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Κυρ Ιαν 04, 2015 19:42

Του Land Rover εχει το μεγεθος ενος διχρονου μοτερ :x

Ειδα απο κοντα ενα Dana 18 και δεν ειναι τοσο τεραστιο απλα ειναι μαντεμενιο και βαρυ λογικα.
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
KON.GV
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 08, 2009 10:11
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Dana Model 18 Transfer Case

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τετ Ιαν 07, 2015 17:02

Φωτης ranger έγραψε:kalh χρονια φιλος!!!!!!!!!

αν δεν κανω λαθος η βοηθητικη του λαντ ροβερ εχει εξοδους δεξια και κοντενει και τα γρηγορα.
βγαινει σε 3 μειωσεις.
Καλή χρονιά Φώτη (Γάτε του Σεξ και του Καράτε!!!)

το LT 230 όπως είναι η ονομασία του βοηθητικού κιβωτίου του Λαντ Ρόβερ (Leyland Transmision model no 230)
έχει 3 βασικές μειώσεις στα γρήγορα (1,222/1 και 1,410/1 και 1,667/1 ΟΕΜ) και μια στα αργά 3,32/1

βέβαια έχει εταιρίες βελτίωσης (βλέπε Ashcroft) που δίνουν στα γρήγορα λιγότερη μείωση(αν ασχοληθείς με πορταλς π.χ.)όπως 1,003/1 και 1.192/1 και 1.206/1 και 1.211/1
καθώς και έξτρα μειωτήρες στα αργά όπως σωστά έχει ειπωθεί με μείωση στα αργά 8.93/1 :o :shock: :o

Για εμένα μονόδρομος το lt 230 αν κάποιος θέλει αντοχή σε τρελά επίπεδα καθώς και μείωση στα γρήγορα... :idea:
...a hundred clocks are ticking
the line becomes a circle
spin the wheel of fortune
or learn to navigate ...

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες