εννοει σαν καυσιμοktm25089 wrote:dimitris_7 wrote:ktm25089 wrote:Ηλια,
γφια φωσφορικο οξυ ειπε.
Απο οτι βλεπεις και εμεις συμφωνουμε μαζι σου.κατευθειαν ασταρι,μινιο ή οτι αλλο θελει να προστατεψει το γυμνο μεταλλο
φιλε μου να σε ρωτησω μηπως ξερεις αν κανει να βαζω βενζινη σε αυτο το αμαξι ???θα του δημιουργησω κανενα προβλημα?![]()
![]()
![]()
ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
-
dimitris_7
- Posts: 58
- Joined: Mon Nov 07, 2011 15:09
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
τα γραφω λιγο βιαστικα .Μιας και εχω πολλα ερωτηματα
.Συγνωμη που δεν ημουν κατανοητος...

-
Elias Nicolaou
- Posts: 107
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
- Location: Βουλα - Αττικη
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
Θεωρητικα μπορει να την κανει, αλλα με μια διαφορα.dimitris_7 wrote:Να σε ρωτησω κατι γιατι απο οτι βλεπω εισαι γνωστης του θεματος.
επειδη εχω ενα φιλο ο οποιος κανει αμμοβολες σε κτηρια θα την κανω εκει την αμμοβολη .επειδη φοβαμαι οτι μπορει να μην κανει τελεια δουλεια θελω να το περασω πρωτα ενα σταθεροποιητη σκουριας και μετα εποξικο ασταρι δεν πιστευω να μου πεταξει το χρωμα.ευχαριστω εκ των προτερων!
Στα κτηρια χρησιμοποιουν αλλο μεγεθος κοκκου της αμμου, πιο χοντρο.
Γι' αυτοκινητα θελεις πιο ψιλο κοκκο.
Ειναι περιττο να περασεις το αμαξι με σταθεροποιητη σκουριας και μετα να κανεις αμμοβολη.
Για μενα αν δεν εισαι σιγουρος οτι ο φιλος θα σου κανει την δουλεια που πρεπει/χρειαζεται μην πας καθολου.
Αν εχεις χρονο περασε μονος σου το σασσι με συρματοβουρτσα στριφτή, και μετα περασε με εποξικο ασταρι.
Πρωτα περασε τις γωνιες και μετα τα ισια κομματια επικαλυπτοντας τις γωνιες.
Μαλιστα αν αντεχεις οικονομικα, παρε δυο αποχρωσεις ασταρι μια ανοιχτη κι μια σκουρα.
Περνα με πινελο πρωτα την ανοιχτη στις γωνιες και οταν στεγνωσει, μετα περνας τα ισια με τη σκουρα
καλυπτοντας και τις γωνιες. Οπου βλεπεις ανοιχτο ασταρι δεν περασες καλα.
Κι εδω μια μικρη προσοχη.
Τα πιο "μοντερνα" ασταρια - primers στην αγγλικην - ειναι surface tolerant
δηλαδη πρακτικα εχουν προσφυση ακομα και σε ελαχιστη σκουρια,
αυτο που στα ελληνικα ειναι γνωστο σαν "γανα", αγγλικα ο ορος ειναι flash rusting.
Ενας πρακτικος τροπος να δεις αν θα πιασει το ασταρι ειναι να περασεις το χερι σου πανω στην γανα,
και μετα να το σκουπισεις σε ασπρο πουκαμισο.
Αν αφησει κοκκινιλα δεν πιανει το ασταρι.
Και να μην ξεχασω, ολα τα εποξικα χρωματα θελουν να κανεις γρηγορα γιατι "σφιγγουν"
και στο τελος δεν δουλευονται.
Ελπιζω να σε βοηθησα.
Last edited by XAΡΙΔΗΜΟΣ on Tue Nov 15, 2011 17:02, edited 1 time in total.
Reason: ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ/ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΣΤ.
Reason: ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ/ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΣΤ.
Ηλιας Νικολαου
-
dimitris_7
- Posts: 58
- Joined: Mon Nov 07, 2011 15:09
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου.!Elias Nicolaou wrote:Θεωρητικα μπορει να την κανει, αλλα με μια διαφορα.dimitris_7 wrote:Να σε ρωτησω κατι γιατι απο οτι βλεπω εισαι γνωστης του θεματος.
επειδη εχω ενα φιλο ο οποιος κανει αμμοβολες σε κτηρια θα την κανω εκει την αμμοβολη .επειδη φοβαμαι οτι μπορει να μην κανει τελεια δουλεια θελω να το περασω πρωτα ενα σταθεροποιητη σκουριας και μετα εποξικο ασταρι δεν πιστευω να μου πεταξει το χρωμα.ευχαριστω εκ των προτερων!
Στα κτηρια χρησιμοποιουν αλλο μεγεθος κοκκου της αμμου, πιο χοντρο.
Γι' αυτοκινητα θελεις πιο ψιλο κοκκο.
Ειναι περιττο να περασεις το αμαξι με σταθεροποιητη σκουριας και μετα να κανεις αμμοβολη.
Για μενα αν δεν εισαι σιγουρος οτι ο φιλος θα σου κανει την δουλεια που πρεπει/χρειαζεται μην πας καθολου.
Αν εχεις χρονο περασε μονος σου το σασσι με συρματοβουρτσα στριφτή, και μετα περασε με εποξικο ασταρι.
Πρωτα περασε τις γωνιες και μετα τα ισια κομματια επικαλυπτοντας τις γωνιες.
Μαλιστα αν αντεχεις οικονομικα, παρε δυο αποχρωσεις ασταρι μια ανοιχτη κι μια σκουρα.
Περνα με πινελο πρωτα την ανοιχτη στις γωνιες και οταν στεγνωσει, μετα περνας τα ισια με τη σκουρα
καλυπτοντας και τις γωνιες. Οπου βλεπεις ανοιχτο ασταρι δεν περασες καλα.
Κι εδω μια μικρη προσοχη.
Τα πιο "μοντερνα" ασταρια - primers στην αγγλικην - ειναι surface tolerant
δηλαδη πρακτικα εχουν προσφυση ακομα και σε ελαχιστη σκουρια,
αυτο που στα ελληνικα ειναι γνωστο σαν "γανα", αγγλικα ο ορος ειναι flash rusting.
Ενας πρακτικος τροπος να δεις αν θα πιασει το ασταρι ειναι να περασεις το χερι σου πανω στην γανα,
και μετα να το σκουπισεις σε ασπρο πουκαμισο.
Αν αφησει κοκκινιλα δεν πιανει το ασταρι.
Και να μην ξεχασω, ολα τα εποξικα χρωματα θελουν να κανεις γρηγορα γιατι "σφιγγουν"
και στο τελος δεν δουλευονται.
Ελπιζω να σε βοηθησα.
-
dimitris_7
- Posts: 58
- Joined: Mon Nov 07, 2011 15:09
- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
Πανεμορφο το μακρυκαροτσο CJ6!!!!
The roomiest Jeep ever?
Mητς
1975 A.M.C. CJ5 Jeep(unfinished project)
1984 TLC BJ42
The roomiest Jeep ever?
Mητς
1975 A.M.C. CJ5 Jeep(unfinished project)
1984 TLC BJ42
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
και το σπίτι πανέμορφο θα ελεγα!!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
ΒΑΙΟΣ wrote:και το σπίτι πανέμορφο θα ελεγα!!!!!
- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
...και το σκυλι!...
Μητς
Boxer George,4 ετων,φιλικος με τα παιδια
Μητς
Boxer George,4 ετων,φιλικος με τα παιδια
-
dimitris_7
- Posts: 58
- Joined: Mon Nov 07, 2011 15:09
Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ CJ7..!
μην το βλεπεις ετσι ξερεις τι αξιαγαπητο που ειναι???Cruiserhead wrote:...και το σκυλι!...
Μητς
Boxer George,4 ετων,φιλικος με τα παιδια





