ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Πες μας ποιά μάρκα πολυεστέρα έβαλες ...και άν άντεξε την βενζίνη....
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Μάρκα δεν γνωρίζω,πήρα μια ποσότητα από κάποιον που έκανε πολυεστερικές κατασκευές και του ζήτησα μόνο την κόλλα και το σκλυριντικό.
Και αντέχει στην βενζίνη όταν στεγνώσει εντελώς.
Και αντέχει στην βενζίνη όταν στεγνώσει εντελώς.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
- giannhs_m38
- Posts: 193
- Joined: Wed Jun 17, 2009 21:45
- Location: ΜΕΓΑΡΑ
Re: ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
http://www.tat.toopaint.gr/gtat.htm
ena paromio uliko pira egw apo ton peirea kai pera to tepozito apo to M37

ena paromio uliko pira egw apo ton peirea kai pera to tepozito apo to M37



MILITARY JEEP
Re: ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Aστάρωμα και έξωτερική βαφή ντεπόζιτου βενζίνης ασθενοφόρου DODGE WC-54 του συλλόγου..
- Attachments
-
- DSC_0110____rsz.jpg (215.9 KiB) Viewed 9558 times
Re: ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
...και η εξωτερική βαφή με Olive Drab σχεδόν αμέσως μετά το αστάρωμα... 

- Attachments
-
- DSC_0120____cropped.jpg (184.12 KiB) Viewed 9556 times
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Πρέπει τα υλικά , είτε εσωτερικά, είτε εξωτερικά να πιάσουν πολύ καλά , γιατί με τις συστολές -διαστολές θα τα τινάξει. Κατά την γνώμη μου εξωτερικά μπορούμε να βάλουμε κάτι ελαστικό σαν το webber...κλπ
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Ο φίλος και μέλος του Συλλόγου Ιστορικών Στρατιωτικών Οχημάτων Άλκης Ουζούνης, προχώρησε στην δοκιμή καθαρισμού του ντεπόζιτου καυσίμου Μ-37 με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης που είχα αναφέρει σε άλλο ποστ... viewtopic.php?f=26&t=4812
το αποτέλεσμα εκπληκτικό για άλλη μια φορά ...τόσο , που δεν πίστευε στα μάτια του όταν είδε τον πάτο από το ντεπόζιτο το οποίο πριν είχε λάσπη και σκουριά.
Η μέθοδος γνωστή...ο αρνητικός πόλος είναι το ίδιο το σκουριασμένο αντικείμενο, στην προκειμένη το ντεπόζιτο και ο θετικός πόλος ένα ηλεκτρόδιο καθαρής λαμαρίνας, στην προκειμένη ο Άλκης έβαλε ανοξείδωτο ανόδιο. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η ηλεκτρόλυση επιταχύνει την διαδικασία καθαρισμού του έτσι και αλλιώς όξινου διαλύματος καυστικής ποτάσας... Ο Άλκης μέσα στο ντεπόζιτο έριξε ένα σακουλάκι του 1kg Καυστικής Ποτάσας...και το διέλυσε με νερό...
Προσέχουμε πάντα να μην βραχυκυκλώσει το αρνητικό με το θετικό γιατί με τον σπινθήρα και τις αναθυμιάσεις υδρογόνου θα έχουμε μπάμ!!!
Στην περίπτωση μας θέλουμε πολλά Αμπερ και λίγα βόλτ...Αν έχουμε τροφοδοτικό ηλεκτρονικού υπολογιστή χρησιμοποιούμε τα 3vdc τα οποία είναι πάνω από 20Am...σε διαφορετική περίπτωση βάλτε έναν φορτιστή αυτοκινήτου στα 6VDC..και στα περισσότερα αμπέρ που διαθέτουμε.
Σε καμιά περίπτωση δεν ταπώνουμε αεροστεγώς το ντεπόζιτο διότι οι αναθυμιάσεις και οι αφροί με την σκουριά πρέπει να διαφύγουν....και ποτε δεν κάνουμε την διαδικασία μέσα σε κλειστό χώρο.
φωτογραφίες από το ντεπόζιτο του Μ37 ..





ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ..

το αποτέλεσμα εκπληκτικό για άλλη μια φορά ...τόσο , που δεν πίστευε στα μάτια του όταν είδε τον πάτο από το ντεπόζιτο το οποίο πριν είχε λάσπη και σκουριά.
Η μέθοδος γνωστή...ο αρνητικός πόλος είναι το ίδιο το σκουριασμένο αντικείμενο, στην προκειμένη το ντεπόζιτο και ο θετικός πόλος ένα ηλεκτρόδιο καθαρής λαμαρίνας, στην προκειμένη ο Άλκης έβαλε ανοξείδωτο ανόδιο. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η ηλεκτρόλυση επιταχύνει την διαδικασία καθαρισμού του έτσι και αλλιώς όξινου διαλύματος καυστικής ποτάσας... Ο Άλκης μέσα στο ντεπόζιτο έριξε ένα σακουλάκι του 1kg Καυστικής Ποτάσας...και το διέλυσε με νερό...
Προσέχουμε πάντα να μην βραχυκυκλώσει το αρνητικό με το θετικό γιατί με τον σπινθήρα και τις αναθυμιάσεις υδρογόνου θα έχουμε μπάμ!!!
Στην περίπτωση μας θέλουμε πολλά Αμπερ και λίγα βόλτ...Αν έχουμε τροφοδοτικό ηλεκτρονικού υπολογιστή χρησιμοποιούμε τα 3vdc τα οποία είναι πάνω από 20Am...σε διαφορετική περίπτωση βάλτε έναν φορτιστή αυτοκινήτου στα 6VDC..και στα περισσότερα αμπέρ που διαθέτουμε.
Σε καμιά περίπτωση δεν ταπώνουμε αεροστεγώς το ντεπόζιτο διότι οι αναθυμιάσεις και οι αφροί με την σκουριά πρέπει να διαφύγουν....και ποτε δεν κάνουμε την διαδικασία μέσα σε κλειστό χώρο.
φωτογραφίες από το ντεπόζιτο του Μ37 ..





ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ..

ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)