Για την αντικατάσταση των σταυρών στα ιμιαξόνια και στους κεντρικούς κατασκεύασα την παρακάτω <<υδραυλική πρέσσα>>με την βοήθεια ενός "γρύλου".
Ένας άλλος τρόπος για να βγάζεις και να τοποθετείς σταυρούς U-JOINT είναι και η "μόρσα"
...καλημέρα σας! Πήγα σε γνωστό και "φημισμένο" συνεργείο και "βελτιωτήριο" 4χ4 για αλλαγή σταυρών στα ημιαξόνια και με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι ο νεαρός εκπαιδευόμενος που ανέλαβε να το κάνει έριξε τέτοιο κοπάνημα στους σταυρούς για να μπούνε που και εγώ -ώς σχετικά άσχετος- τρομοκρατήθηκα....Δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή ότι ο σωστός τρόπος θα μπορούσε να είναι αυτός και βλέποντας Στέλιο το εφεύρημά σου επιβεβαιώθηκα!!!
Ο λογαριασμός ήταν αρκετά υψηλός (€110 κάθε σταυρός και €150 η εργασία - οι σταυροί ήταν DANA SPICER με στόμιο λίπανσης) και η αλλαγή πήρε σχεδόν 3 εργατοώρες....(επειδή παρακολούθησα τη διαδικασία θεωρώ ότι η εργασία αυτή δεν απαιτεί περισσότερο απο 1-11/2 ώρες μάξιμουμ...
Λυπάμαι πραγματικά όταν μαγαζιά του χώρου εμπαίζουν απροκάλυπτα τους πελάτες τους και εισπράτουν υψηλά τιμήματα με απόλυτη ψυχρότητα και χωρίς ίχνος ενοχής ή φόβου για αυτά που έρχονται....(που θα τους έλθουν αργά ή γρήγορα....και το λέω αυτό γιατί έχω δεί πολλά!)
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
...θα ήθελα Στέλιο να σε συγχαρώ για άλλη μια φορά γιατι το μυαλό σου δεν το περιφέρεις απλώς δεξιά και αριστερά αλλά το έχεις και δουλεύει...και δουλεύει πυρετωδώς!!!!
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!