http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... 91&start=0
ex_hustler wrote:Το Πολεμικό Ναυτικό προχωρεί σε εκποίηση εικοσιτεσσάρων οχημάτων Vw 181. Όλα αυτά τα έτη χρησιμοποιήθηκαν ως οχήματα μεταφοράς υψηλόβαθμων αξιωματικών. Γνωστά και ως "Πλοιαρχικά" στο Πολεμικό Ναυτικό. Για όσους λάτρεις των στρατιωτικών οχημάτων είναι καλή ευκαιρία να αποκτήσουν ένα αυθεντικό Vw 181.
Tο Vw 181 ή αλλιώς είναι γνωστό και ως Vw Thing (το άσχημο "πράγμα" της VW). Ένας φίλος μου μετά από τηλεφωνική εποικοινωνία με την υπηρεσία που είναι αρμόδια στο ΠΝ έμαθε ότι οι αρχικές προσφορές για τα οχήματα που βρίσκονται σε μέτρια κατάσταση θα πρέπει να ξεκινάνε από 500 ευρώ. Και αντίστοιχα για τα οχήματα τα οποία είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση οι προσφορές θα πρέπει να ξεκινάνε από 1000 ευρώ τουλάχιστο.
Το σημαντικό είναι ότι τα οχήματα πωλούνται ένα ένα και μπορεί ο καθένας να αποκτήσει ένα από αυτά. Έτσι θα αποκλειστουν εμπόροι που πιθανών ενδιαφερθούν να τα αγοράσουν όλα μαζί για κάποιο μικρό ποσό και μετά να τα καλοπουλήσουν ένα ένα. Αρκετά δίκαια απόφαση και εύχομαι να μην αλλάξει κάτι.
Ένας φίλος μου μου πήγε, τα είδε και έβγαλε φωτογραφίες. Έβγαλε για το καθένα από αυτά τον αριθμό πλαισίου, μια φωτογραφία τη μηχανή, μια φωτογραφία το ταμπλό και το χώρο στο πίσω κάθισμα. Εκτός από 7-8 που είναι σε πραγματικά πολύ καλή κατάσταση και δε τους λείπει τίποτε κάποια από τα υπόλοιπα έχουν κανιβαλιστεί και τους λείπουν διάφορα εξαρτήματα Δηλαδή θέλουν δουλειά και χρήμα για την ανακατασκευή.
Βέβαια η μηχανή ως μηχανή είναι το τελευταίο πρόβλημα μιας και παίρνουν μηχανή σκαραβαίου και δε χρειάζεται κάποιος να φτιάξει την υπάρχουσα αλλά να πάρει μια άλλη παλιά από σκαραβαίο ή από Vw Lovebug ή από ...porsche και να τη βάλει πάνω.
Σχετικά με πληροφορίες της διαδικασίας τώρα.
Η συμμετοχή στη δημοπρασία κοστίζει 25 ευρώ (πληρώνεις κάποιο παράβολο ως εγγραφή).
Όσο για τα αμάξια τα έχουν κατηγοριοποιήσει σε 2 κατηγορίες αναλόγως
της κατάστασης τους. Στην Α κατηγορία είναι 7-8 αμάξια σε καλή κατάσταση και θα ξεκινάνε από 1000ευρώ στη δημοπρασία. Στη Β κατηγορία βρίσκονται τα υπόλοιπα αμάξια σε μέτρια κατάσταση και θα ξεκινάνε από 500.
και μερικές φωτογραφίες :
Ακολουθεί αναδημοσιευμένη η ανακοίνωση του Π.Ν. Αρχική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Π.Ν. και σε άλλα έντυπα μέσα:
ΝΑΥΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
1. Ανακοινώνεται ότι την 30η Ιανουαρίου 2008 ημέρα Τετάρτη και ώρα 11.00 θα διενεργηθεί Ανοικτός Πλειοδοτικός Διαγωνισμός με έγγραφες σφραγισμένες προσφορές ο οποίος θα συνεχισθεί με προφορικές προσφορές , στα Γραφεία της Ανωτάτης Επιτροπής Προμηθειών για την εκποίηση εικοσι τεσσάρων (24) οχημάτων Π.Ν (τύπου VW 181) «ως έχουν» .
2. Πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους, θα δίδονται στα γραφεία της ΑΕΠ / ΚΕΦΝ Παπαρρηγοπούλου 2 (Γραφείο Αθηνών - Πλατεία Κλαυθμώνος), καθημερινά τις εργάσιμες ώρες (τηλ.: 210-3234 463, 210-3234 466) και από το Κέντρο Εφοδιασμού Ναυτικού (ΑΜΦΙΑΛΗ – τηλ: 210-5531 447, 210-5531 447), καθώς και στην ιστοσελίδα του ΠΝ http://www.hellenicnavy.gr
3. Η δαπάνη βαρύνει το Π.Ν.
Αρχιπλοίαρχος (Ο) Γ.Μετζιδάκης Π.Ν.
Δ ι ο ι κ η τ ή ς ΚΕΦΝ
Και κατ’εντολή
Πλοίαρχος (Ο) Π.Ρόμπος Π.Ν.
Διευθυντής Προμηθειών ΚΕΦΝ
adis4gr wrote:αυτα δε λεγονταν ιλτις?
7pas100 wrote:Όχι, το Ίλτις ήταν ένα φοβερό 4Χ4 το οποίο βασιζόταν σε μηχανικά Πασσάτ και κατασκευαζόταν σε συνεργασία με την Bombardier. Πολύ ακριβό στην κατασκευή του, στοίχιζε αντίστοιχα ακριβά στην πολιτική του έκδοση, γι αυτό πούλησε ελάχιστα (ποιός θα έδινε ένα σωρό λεφτά για να πάρει ένα αυτοκίνητο με μουσαμαδένιες πόρτες?).
Τα Ίλτις του στρατού υπάρχουν στις μάντρες του Ασπροπύργου, η ταρίφα πριν λίγα χρόνια ήταν γύρω στα 1500 για κανιβαλισμένο αυτοκίνητο...
Είστε σίγουροι ότι αυτή η υψηλή μεταπωλητική αξία αναφέρεται στο 181 και όχι στο Kuebelwagen??? Εμένα θα μου φαινόταν πολλά τιμή εκκίνησης 500 για ελλιπές χρέπι.
D-Jet wrote:Κανονικά το μοτέρ αυτό είναι Audi απλά το έβαζαν σε κάτι βραζιλιάνικα πασσάτ, όπως και τα μηχανικά του, τα οποία, κατά δήλωση του φίλου μου, Στρατηγού, που έχει φτιάξει ένα τέτοιο στην εντέλεια, είναι τα περισσότερα Audi 100.
Η Bombardier αγόρασε τα δικαιώματα αρκετά αργότερα (το '81, το iltis φτιάχνεται από το '78) και κατασκεύασε τα περισσότερα, τα οποία πήγαν προς τα εκείνη την πλευρά του κόσμου (Καναδά) και Αφρική...τα Ελληνικά είναι κυρίως από αυτά τα πρώτα που φτιάχτηκαν για τον γερμανικό ομοσπονδιακό στρατο...
SPITFIRE wrote:Τα συγκεκριμένα VW άρχισαν να αποσύρονται από τις υπηρεσίες του ΠΝ το 02-03 που υπηρετούσα.
Τα αποκαλούσαν "πλοιαρχικά" μιας και με αυτά μεταφερόντουσαν οι Πλοίαρχοι.
Αρχιπλοίαρχοι, Υποναύαρχοι χρησιμοποιούσαν τότε κάποια Πεζό 405, Mondeo κλπ
Ο Αντινάυαρχος (ΑΓΕΝ) χρησιμοποιούσε τις Μερκ.
Σταδιακά λοιπόν, τα πλοιαρχικά που ήταν ήδη αρκετά ταλαιπωρημένα έδωσαν τη θέση τους στα Vitara Wagon.
Τα περισσότερα απ αυτά ήταν σε κακή κατάσταση, ταλαιπωρημένα ήδη από χιλιάδες χιλιόμετρα στα χέρια του κάθε νάυτη, ο οποιός -δυστυχώς- ξεσπούσε πάνω στο τιμόνι του άμοιρου vw όλο του το μίσος και την οργή για την "κακή" του μοίρα που τον έφερε να κάνει τον σωφέρ στον Πλοίαρχο!!! Βλέπετε η καθημερινή εξόδου μερικές φορές γινόταν "αβάσταχτο" μαρτύριο, όταν δεν του ενέκριναν την 5ήμερη αναφορά...