METATΡΟΠΗ!!

User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Έχουμε νεώτερες εικόνες... Από τον fokion_sportage@4tforum.gr :

Image

Image
sv2ipw stelios wrote:Όλα καλά , όλα ωραία, αλλά τα λάστιχα αυτά είναι απαράδεκτα για Μ37 με πινακίδες Ιστορικού Οχήματος. ....
Νομίζω Στέλιο ότι η υπόδειξή σου εισακούστηκε.. :)
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by sv2ipw stelios »

Η μετατροπή πρέπει να έγινε στο καρνάγιο απ'ότι βλέπω!!!!!!!!
Είχε μεγάλη έμπνευση ο Α' Μηχανικός....... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
User avatar
ikalimnos
Posts: 428
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:18
Location: Καλοχώρι

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by ikalimnos »

:roll: :roll:
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by ΤΑΚΗΣ »

RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ wrote:Ξεκινησαν παλι η εργασιες να δουμε τι θα βγει
ηρθαν τα διαφορικα απο MERCEDES φορτηγο με βημα 5.88.1
Image


βοηθητικο απο MERCEDES φορτηγο δεν κομπλαρει με λεβιε αλλα με υποπιεση αερα η ποιο αργη σχεση που βγανει ειναι 20.1

http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... /002-2.jpg

τα τεραστια ελαστικα σχεδον 50''υψος και 18'' φαρδος σε ζαντα 22,5''
http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... /006-2.jpg

σουστοφυλλα απο Μ35Α2[ΡΕΟ]

http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... /003-1.jpg

Διπλο σασι για ενυσχηση

http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... 09/015.jpg

ημηχανη ετοιμη με το σασμαν κουρμπαρισμενο να μπει επανω OM352

http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... 09/013.jpg

Aυτα προς το παρον !

Παιδια καλησπερα για σασμσαν με κομπλαρισμα λεβιε.και μπροστινο διαφορικο
ψαξτε για mercedes ararat.(γουρουνα)
λυπαμε αλλα δεν μπορω να θυμιθω το βημα.
Last edited by XAΡΙΔΗΜΟΣ on Mon Jul 04, 2011 15:58, edited 1 time in total.
Reason: ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΩΣ LINK.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

ΤΑΚΗΣ wrote: mercedes ararat.(γουρουνα)
Που το θυμηθηκες αυτο ρε θηριο???? Δε νομιζω οτι ειναι ευκολο να βρεθει εδω αυτο το σασμαν Τακη γιατι ολα αυτα τα φορτηγα "παλαιας κοπης" εχουν φυγει ολα κατω στην "Αραπια", Αιγυπτο, Συρια κτλ.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by sv2ipw stelios »

Χωρίς παρεξήγηση παιδιά...εγώ δεν συμφωνώ σε τέτοιας έκτασης τροποποιήσεις ενός πρώην στρατιωτικού οχήματος με ένδειξη πινακίδων ιστορικού...Ως χώρα και ως Έλληνες, μας αρέσουν οι τροποποιήσεις -πατέντες, δεν αντιλέγω, έχουμε καλή τεχνική <<έμπνευση>>, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό με την κάλυψη της πινακίδας ιστορικού οχήματος , θα μπορούσε ίσως να βγει με πινακίδες ΔΟΚ, αλλά όχι κάτω από την κάλυψη του οποιοδήποτε συλλόγου ιστορικών οχημάτων.
Στην σημερινή εποχή, όλοι οι σύλλογοι κλασικών οχημάτων γενικότερα, περνούνε και αυτοί μία κρίση όσον αφορά την προσέλευση μελών...παρ'όλα αυτά δεν πρέπει να ρίξουμε το επίπεδο του κλασικού οχήματος στη χώρα μας.

Δεν θέλω να εκλειφθεί το παραπάνω ως μομφή για το φίλο με το πρώην Μ37, οι επισημάνσεις μου είναι για όλους μας τυπολάτρες και μη.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

sv2ipw stelios wrote:Χωρίς παρεξήγηση παιδιά...εγώ δεν συμφωνώ σε τέτοιας έκτασης τροποποιήσεις ενός πρώην στρατιωτικού οχήματος με ένδειξη πινακίδων ιστορικού...Ως χώρα και ως Έλληνες, μας αρέσουν οι τροποποιήσεις -πατέντες, δεν αντιλέγω, έχουμε καλή τεχνική <<έμπνευση>>, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό με την κάλυψη της πινακίδας ιστορικού οχήματος , θα μπορούσε ίσως να βγει με πινακίδες ΔΟΚ, αλλά όχι κάτω από την κάλυψη του οποιοδήποτε συλλόγου ιστορικών οχημάτων.
Στην σημερινή εποχή, όλοι οι σύλλογοι κλασικών οχημάτων γενικότερα, περνούνε και αυτοί μία κρίση όσον αφορά την προσέλευση μελών...παρ'όλα αυτά δεν πρέπει να ρίξουμε το επίπεδο του κλασικού οχήματος στη χώρα μας.

Δεν θέλω να εκλειφθεί το παραπάνω ως μομφή για το φίλο με το πρώην Μ37, οι επισημάνσεις μου είναι για όλους μας τυπολάτρες και μη.

σωστος ο Στελιος αυτο ειναι το οχημα της μετατροπης και εγω φυσικα δεν συμφωνω με τετοιυ ειδους εκταση στην τροποποιηση που εγινε οι πινακιδες ειναι επανω οταν ηταν Μ37 και οχι mercedes
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:
ΤΑΚΗΣ wrote: mercedes ararat.(γουρουνα)
Που το θυμηθηκες αυτο ρε θηριο???? Δε νομιζω οτι ειναι ευκολο να βρεθει εδω αυτο το σασμαν Τακη γιατι ολα αυτα τα φορτηγα "παλαιας κοπης" εχουν φυγει ολα κατω στην "Αραπια", Αιγυπτο, Συρια κτλ.
τα σασμαν με λεβιε δεν υπαρχουν
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
User avatar
Cruiserhead
Posts: 360
Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by Cruiserhead »

Ο Στελιος εχει δικηο.
Τετοιες πρακτικες απο μερους μας θα δωσουν πατημα στο Υπουργειο να λαβει μετρα που θα μας στεναχωρησουν...
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: METATΡΟΠΗ!!

Post by ΤΑΚΗΣ »

Καλησπερα σε ολους .
Οποιος θελη Ararat να με παρη τηλ .
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Post Reply

Return to “Τα Αυτοκίνητα μας - Φωτογραφίες”