Μ715 & Μ725

RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

ΒΑΙΟΣ wrote:Να ειναι ενταξει Λευτερη λες??? για το αλλο το θεμα απο Δευτερα θα σου πω σιγουρα!!! :roll:
ναι ρε συ απλα ειναι λιγο σκουριασμενος κανονισε το αυτο που ειπαμε στο τηλ ο.κ?? σε ευχαριστω!!!!
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: Μ715 & Μ725

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Bάϊε, οι συνάδελφοι στον Σ.Ι.Σ.Ο. που έχουν τα Μ725, είδανε τις φωτό του 715; Το καλό είναι ότι υπάρχει μαζεμμένη εμπειρία στο σύλλογο πάνω στο συγκεκριμμένο όχημα, και αυτό είναι στοιχείο πολύτιμο.

Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;

@ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Παιδιά, μη γράφετε πράγματα που δεν απευθύνονται σε όλους, και που μπορείτε να τα πείτε με ΠΜ!!

Ξεχειλώνει το νήμα!
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: Μ715 & Μ725

Post by sv2ipw stelios »

XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
Πολύ απλά, λόγω του αδύναμου κινητήρα του!!!
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

sv2ipw stelios wrote:
XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
Πολύ απλά, λόγω του αδύναμου κινητήρα του!!!
και τον ΑΧΟΡΤΑΓΟ κινητηρα του πες Στέλιος!!!!!
Στέλιο η γνωμη σου τι λέει????
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ715 & Μ725

Post by ktm25089 »

Και που να δεις το 725 στον δρομο.Με τοσο μεταλλο παραπανω.Σερνεται κανονικα.Γνωμη μου??Μ37 αλλιως μακριααααααααααα :D :D :D :D :D :D :D
Εφαγα την σειρα του Στελιου!!!!! ;)
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

:? Λοιπόν ακούω γνώμες για το 715!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: Μ715 & Μ725

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

ktm25089 wrote:Και που να δεις το 725 στον δρομο. Με τοσο μεταλλο παραπανω. Σερνεται κανονικα. Γνωμη μου?? Μ37 αλλιως μακριααααααααααα :D :D
Είπαμε, και θα το ξαναπούμε για μια ακόμα φορά, γιατί "η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως", ;) ότι πρώτος και κύριος στόχος μας, ως φίλων του ιστορικού στρατιωτικού οχήματος, είναι η διάσωσή τους από το αδηφάγο σιδεροπρίονο του παλιατζή, η συντήρηση και η διαφύλαξή τους ως ιστορικών κειμηλίων, ως κομματιών της ελληνικής στρατιωτικής ιστορίας.

Αυτός ο ρόλος μας έλαχε. Δεν εξετάζουμε πόσα άλογα βγάζει ο κινητήρας του 715 σε σχέση με τον κινητήρα του Μ37, γιατί δεν στοχεύουμε σε διακρίσεις σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς, αλλά γιατί επιδιώκουμε την ικανοποίηση ότι διαφυλάξαμε μια ψηφίδα της ελληνικής στρατιωτικής ιστορίας.

Βάϊε, αν έχουν λυθεί τα υπόλοιπα γνωστά θέματα, γνώμη μου είναι ότι εάν αυτό που είδες σε ενθουσιάζει, εάν το 715 σε καλεί να το ερωτευτείς, τότε, μην το αναλύσεις περισσότερο και προχώρα..
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

πολυ καλή η απάντηση σου Χαρίδημε απλά θέλω να δω και τις γνώμες των άλλων φίλων εδώ στο φορουμ
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ715 & Μ725

Post by ktm25089 »

Χαριδημε,συμφωνω μαζι σου απολυτα.Και τα ειπεςκαι πολυ ομορφα!
Αλλα μια παρατηρηση εκανα.Το Μ37 ειναι πολυ καλυτερο στο δρομο και πιο ευχαριστο να κανειςκαποια χιλιομετρα.Δεν σε κουραζει τοσο πολυ.Προσωπικα,μου αρεσει και πιο πολυ εμφανισιακα.Το 715 δεν θελω να το βλεπω.Αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
Σαν κατοχος και εγω ιστορικου στρατιωτικου θα ελεγα οτι δεν περιμενω να σκιζει την ασφαλτο.Πας με 50ΜΑΩ και εισαι ευχαριστημενος.Αλλα το 725 μια ανηφορα θα την ανεβει με 20ΜΑΩ.Αυτο δημιουργει εκνευρισμους στους απο πισω,αγχωνει τον ιδιοκτητη και γενικα δεν σε επιτεπει να κανεις ενα ευχαριστο και χαλαρο ταξιδακι.Ελπιζω να καταλαβες την εννοω.Θα ηταν πολυ απλο και σε εμενα να βαλω ενα V8 στο τζιπ και στα φαναρια να "ριχνω στα αυτια" πολυ μεγαλυτερα και γρηγοροτερα αμαξια.Η ενα ντιζελ και να μην πληρωνω τα μαλιοκεφαλα μου σε βενζινες.Δεν εκανα τιποτα.
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: Μ715 & Μ725

Post by sv2ipw stelios »

ktm25089 wrote:Πας με 50ΜΑΩ και εισαι ευχαριστημενος.Αλλα το 725 μια ανηφορα θα την ανεβει με 20ΜΑΩ.Αυτο δημιουργει εκνευρισμους στους απο πισω,αγχωνει τον ιδιοκτητη και γενικα δεν σε επιτεπει να κανεις ενα ευχαριστο και χαλαρο ταξιδακι.
Να δείς το επόμενο Σάββατο προς Χαλκιδική(εκδρομή ΣΙΣΟ) τί έχουμε να ακούσουμε από τους από πίσω, με μία φάλαγγα 10-15 οχημάτων!!!! :? :? :?
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Post Reply

Return to “Τα Αυτοκίνητα μας - Φωτογραφίες”