Μ715 & Μ725

RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 23:10
Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ » Παρ Ιούλ 09, 2010 20:33

ΒΑΙΟΣ έγραψε:Να ειναι ενταξει Λευτερη λες??? για το αλλο το θεμα απο Δευτερα θα σου πω σιγουρα!!! :roll:
ναι ρε συ απλα ειναι λιγο σκουριασμενος κανονισε το αυτο που ειπαμε στο τηλ ο.κ?? σε ευχαριστω!!!!
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
Άβαταρ μέλους
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Δημοσιεύσεις: 638
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 18, 2010 17:58

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό XAΡΙΔΗΜΟΣ » Κυρ Ιούλ 11, 2010 00:46

Bάϊε, οι συνάδελφοι στον Σ.Ι.Σ.Ο. που έχουν τα Μ725, είδανε τις φωτό του 715; Το καλό είναι ότι υπάρχει μαζεμμένη εμπειρία στο σύλλογο πάνω στο συγκεκριμμένο όχημα, και αυτό είναι στοιχείο πολύτιμο.

Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;

@ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Παιδιά, μη γράφετε πράγματα που δεν απευθύνονται σε όλους, και που μπορείτε να τα πείτε με ΠΜ!!

Ξεχειλώνει το νήμα!
Εικόναwww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
Άβαταρ μέλους
sv2ipw stelios
Δημοσιεύσεις: 953
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 13:14
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
CONTACT:

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό sv2ipw stelios » Κυρ Ιούλ 11, 2010 10:36

XAΡΙΔΗΜΟΣ έγραψε:
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
Πολύ απλά, λόγω του αδύναμου κινητήρα του!!!
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Άβαταρ μέλους
ΒΑΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:20
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό ΒΑΙΟΣ » Κυρ Ιούλ 11, 2010 13:21

sv2ipw stelios έγραψε:
XAΡΙΔΗΜΟΣ έγραψε:
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
Πολύ απλά, λόγω του αδύναμου κινητήρα του!!!
και τον ΑΧΟΡΤΑΓΟ κινητηρα του πες Στέλιος!!!!!
Στέλιο η γνωμη σου τι λέει????
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
ktm25089
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 01, 2009 02:34

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό ktm25089 » Κυρ Ιούλ 11, 2010 20:05

Και που να δεις το 725 στον δρομο.Με τοσο μεταλλο παραπανω.Σερνεται κανονικα.Γνωμη μου??Μ37 αλλιως μακριααααααααααα :D :D :D :D :D :D :D
Εφαγα την σειρα του Στελιου!!!!! ;)
Άβαταρ μέλους
ΒΑΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:20
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό ΒΑΙΟΣ » Δευτ Ιούλ 12, 2010 10:36

:? Λοιπόν ακούω γνώμες για το 715!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
Άβαταρ μέλους
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Δημοσιεύσεις: 638
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 18, 2010 17:58

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό XAΡΙΔΗΜΟΣ » Δευτ Ιούλ 12, 2010 10:43

ktm25089 έγραψε:Και που να δεις το 725 στον δρομο. Με τοσο μεταλλο παραπανω. Σερνεται κανονικα. Γνωμη μου?? Μ37 αλλιως μακριααααααααααα :D :D
Είπαμε, και θα το ξαναπούμε για μια ακόμα φορά, γιατί "η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως", ;) ότι πρώτος και κύριος στόχος μας, ως φίλων του ιστορικού στρατιωτικού οχήματος, είναι η διάσωσή τους από το αδηφάγο σιδεροπρίονο του παλιατζή, η συντήρηση και η διαφύλαξή τους ως ιστορικών κειμηλίων, ως κομματιών της ελληνικής στρατιωτικής ιστορίας.

Αυτός ο ρόλος μας έλαχε. Δεν εξετάζουμε πόσα άλογα βγάζει ο κινητήρας του 715 σε σχέση με τον κινητήρα του Μ37, γιατί δεν στοχεύουμε σε διακρίσεις σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς, αλλά γιατί επιδιώκουμε την ικανοποίηση ότι διαφυλάξαμε μια ψηφίδα της ελληνικής στρατιωτικής ιστορίας.

Βάϊε, αν έχουν λυθεί τα υπόλοιπα γνωστά θέματα, γνώμη μου είναι ότι εάν αυτό που είδες σε ενθουσιάζει, εάν το 715 σε καλεί να το ερωτευτείς, τότε, μην το αναλύσεις περισσότερο και προχώρα..
Εικόναwww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
Άβαταρ μέλους
ΒΑΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:20
Τοποθεσία: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό ΒΑΙΟΣ » Δευτ Ιούλ 12, 2010 11:07

πολυ καλή η απάντηση σου Χαρίδημε απλά θέλω να δω και τις γνώμες των άλλων φίλων εδώ στο φορουμ
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
ktm25089
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 01, 2009 02:34

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό ktm25089 » Δευτ Ιούλ 12, 2010 15:20

Χαριδημε,συμφωνω μαζι σου απολυτα.Και τα ειπεςκαι πολυ ομορφα!
Αλλα μια παρατηρηση εκανα.Το Μ37 ειναι πολυ καλυτερο στο δρομο και πιο ευχαριστο να κανειςκαποια χιλιομετρα.Δεν σε κουραζει τοσο πολυ.Προσωπικα,μου αρεσει και πιο πολυ εμφανισιακα.Το 715 δεν θελω να το βλεπω.Αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
Σαν κατοχος και εγω ιστορικου στρατιωτικου θα ελεγα οτι δεν περιμενω να σκιζει την ασφαλτο.Πας με 50ΜΑΩ και εισαι ευχαριστημενος.Αλλα το 725 μια ανηφορα θα την ανεβει με 20ΜΑΩ.Αυτο δημιουργει εκνευρισμους στους απο πισω,αγχωνει τον ιδιοκτητη και γενικα δεν σε επιτεπει να κανεις ενα ευχαριστο και χαλαρο ταξιδακι.Ελπιζω να καταλαβες την εννοω.Θα ηταν πολυ απλο και σε εμενα να βαλω ενα V8 στο τζιπ και στα φαναρια να "ριχνω στα αυτια" πολυ μεγαλυτερα και γρηγοροτερα αμαξια.Η ενα ντιζελ και να μην πληρωνω τα μαλιοκεφαλα μου σε βενζινες.Δεν εκανα τιποτα.
Άβαταρ μέλους
sv2ipw stelios
Δημοσιεύσεις: 953
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 13:14
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
CONTACT:

Re: Μ715 & Μ725

Δημοσίευσηαπό sv2ipw stelios » Δευτ Ιούλ 12, 2010 17:54

ktm25089 έγραψε:Πας με 50ΜΑΩ και εισαι ευχαριστημενος.Αλλα το 725 μια ανηφορα θα την ανεβει με 20ΜΑΩ.Αυτο δημιουργει εκνευρισμους στους απο πισω,αγχωνει τον ιδιοκτητη και γενικα δεν σε επιτεπει να κανεις ενα ευχαριστο και χαλαρο ταξιδακι.
Να δείς το επόμενο Σάββατο προς Χαλκιδική(εκδρομή ΣΙΣΟ) τί έχουμε να ακούσουμε από τους από πίσω, με μία φάλαγγα 10-15 οχημάτων!!!! :? :? :?
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες