Μ715 & Μ725

RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

Image
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

ενα βιντεακι απο φτειαγμενο unimog 404 diesel με κινητηρα ΟΜ352 TURBO

http://www.youtube.com/watch?v=AblrTyyM ... re=related
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ715 & Μ725

Post by ktm25089 »

Λευτερη πραγματικα ωραια τα θηρια σου.Καποτε και εγω ετρεχα σε αγωνες trial με τζιπακια.Καμια σχεση βεβαια με ιστορικο και ανακατασκευη συμφωνα με τα στανταρ του εργοστασιου.Αλλα ο καθενας κανει το οχημαμου οπως του αρεσει. ;) ;)


Βαιε,ναι και τα 2 του Ορεστη ειναι.Το Μ37 δεν εχει τελειωσει ακομα.
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

Εγω βασικά το μόνο που σκεφτομαι να αλλαξω ειναι η μηχανη όλα τα αλλα θα τα αφησω όπως είναι!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

ktm25089 wrote:Λευτερη πραγματικα ωραια τα θηρια σου.Καποτε και εγω ετρεχα σε αγωνες trial με τζιπακια.Καμια σχεση βεβαια με ιστορικο και ανακατασκευη συμφωνα με τα στανταρ του εργοστασιου.Αλλα ο καθενας κανει το οχημαμου οπως του αρεσει. ;) ;)


Βαιε,ναι και τα 2 του Ορεστη ειναι.Το Μ37 δεν εχει τελειωσει ακομα.
ρε συ τα 715 στης φωτο δεν ειναι δικα μου ειναι απο USA φτειαγμενα εχεις δικιο για τα σταντα ρ του εργοστασιου δεν πρεπει να βεβηλωνονται αλλα ο καθενας το εχει για καποιο σκοπο
π.χ εγω το unimog το εχω κυριως για δουλεια κουβαλαω ξυλα απο τα χωραφια και τα βουνα
και 2ον για καμια βολτα να παμε ειναι σχεδον γνησιο αν εξαιρεσεις τα μεγαλυτερα ελαστικα απλα λεω να το κανω πετρελαιο για οικονομικους λογους πρωτον και δευτερο λογο της δουλειας που το εχω
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: Μ715 & Μ725

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

ktm25089 wrote: μαζι και ενα Μ37 που δεν εχει τελειωσει ακομα.Τι λες Χαριδημε?? Καλό?
Τι μου λές τώρα; Είσαι φο-βε-ροός!! Μπράβο! Τέλεια και τα δύο!
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

Μετα από ολιγον τι ψαξιμο βρηκα φωτο απο το σασί του Μ715 με την μαμισια την μηχανη και ολα τα συμπραγκαλα!!!Τωρα για να μας πουν οι ειδικοι (Λευτερη εσυ μιας και εκανες την μετατροπη) Παραθετω δυο εικονες στις οποιες φαινονται ου δυο λύσεις που εχω για το σχεδιο που σκέφτομαι!!

1η Λυση -πλακα προσαρμογης
Image

2η Λύση - σασμαν για την 352 και τιποτα αλλο

Image

:!: :!:
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

ΒΑΙΟΣ wrote:Μετα από ολιγον τι ψαξιμο βρηκα φωτο απο το σασί του Μ715 με την μαμισια την μηχανη και ολα τα συμπραγκαλα!!!Τωρα για να μας πουν οι ειδικοι (Λευτερη εσυ μιας και εκανες την μετατροπη) Παραθετω δυο εικονες στις οποιες φαινονται ου δυο λύσεις που εχω για το σχεδιο που σκέφτομαι!!

1η Λυση -πλακα προσαρμογης
Image

2η Λύση - σασμαν για την 352 και τιποτα αλλο

Image

:!: :!:
βαιε το ιδιο ειναι με το μ37 καμια σχεση το σασμαν της 352 με του 715 αυτο ειναι παιδικο
μιλαμε οτο το δισκο πλατο της 352 ειναι 290 χιλιοστα ενω αυτο 225
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

:oΟπωτε γνώμη σου να βάλω σασμαν απο 352 ετσι??????Μήπως ρωτησες ποιό είναι ???? :?
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

ΒΑΙΟΣ wrote::oΟπωτε γνώμη σου να βάλω σασμαν απο 352 ετσι??????Μήπως ρωτησες ποιό είναι ???? :?
βαιε αν θα βαλεις την 352 θα βαλεις και το αντοιστηχο σασμαν χωρις πλακες προσαρμογης κλπ κατευθειαν θα δωσεις κινηση στο βοηθητικο η 352 εχει φοβερη χαμηλη ροπη διοτι την φοραγαν φορτηγα και λεωφορεια με αποτελεσμα να εχει πολυ βαρια και ογκωδης κινουμενα μερη π.χ στροφαλους εμβολα κλπ
θα κοιταξω τον κωδικο του σασμαν να σουτον στειλω να βρεις το ιδιο ακριβως με αυτο που βρηκαμε
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
Post Reply

Return to “Τα Αυτοκίνητα μας - Φωτογραφίες”