Μ715 & Μ725

User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: Μ715 & Μ725

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

@Γιώργο, περιμένουμε με ανυπομονησία τις φωτό, ξέρεις ε;

Παιδιά προσέξτε γιατί τα Μ-715 είναι περιζήτητα στους Άγγλους συλλέκτες.
Στο Η.Β. ζήτημα είναι να υπάρχουν 2 ή 3. Εδώ ένα το 2001:

Image
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

Για όσους ενδιαφέρονται για μετατροπή σε πετρέλαιο η πιο καλή λύση από ξένο site που διάβασα είναι ειδικα για εμας εδω η Mercendes 352!!!! τετοια μηχανή εχω βάλει εδω και 15χρονια σε ενα παλιό τρακτερ του πατέρα μου το International Mc Cormic!!!!!! Καλά μηλάμε για την μηχανη!!!!! βγάζει 130 άλογα και είναι κορυφαία σε τράφηγμα και σε αξιοπιστία!!!!!!!!Την έχουμε δουλέψει τόσο σκληρα που δεν καταλαβαίνει τίποτα και μάλιστα οικονομικότατη!!!!!!!Το μόνο που δεν γνωριζω ειναι κατα πόσο θα ταιριαξει το μαμίσιο το σασμάν σε αυτη την μηχανη αλλα πιστευω με μια πλακα προσαρμογής να μην υπάρχει πρόβλημα!!!κάποιος τεχνικός να μας πει!!!Γιώργο εσυ που εχεις του Ορεστη εκει τι πιστεύεις γινεται ευκολα μια μετατροπή τετοια!!

Image


Mercedes Benz Type: 352[1]
Model: 353.961
Combustion System: Four-stroke diesel with direct injection
Number of cylinders, Cylinder arrangement: 6, vertical in-line
Bore: 97 mm
Stroke: 128 mm
Total displacement: 5657 cm²
Compression ratio: 17:1
Compression at starting speed: 22 bar up to 24 bar (2.2 to 2.4 MPa), minimum 20 bar
Continuous output at nominal speed: 96 kW (130 hp) @ 2800 rpm
Maximum torque at speed: 363 N·m (267 ft·lbf) @ 1700 rpm
Idle Speed: 700 rpm
Start of fuel delivery before TDC: 18 degrees
Injection Sequence: 1 - 5 - 3 - 6 - 2 - 4
Valve clearance, cold: (inlet 0.20 mm) (exhaust 0.30 mm)
Opening pressure of injection nozzles: 200 bar (20 MPa) + 10 (new), 180 bar minimum (used)
Operating temperature: 95 degrees Celsius
Oil pressure: nominal 2–5 bar (200–500 kPa), idle min 0.6 bar
Weight, dry: 460 kg, 1014 lb
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ715 & Μ725

Post by ktm25089 »

Βαιε,τα ειπαμε και στο τηλ.Οπως καθε τετοια μετατροπη ξεκινας με 2 πραγματα.Βασεις κινητηρα και πλακα προσαρμογης του σαζμαν με το μοτερ.και εννοειται οτι πρεπει να ταιριαξεις με καποιον τροπο το στα ελληνικα "πριζντερεκ".Ο αξονας που δινει κινηση απο τον δισκο στο σαζμαν.Βρες τι μηχανη θες να βαλεις και μετα βλεπουμε πως θα το προσαρμοσουμε. ;)
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

θηριο η 352 την φορουν τα unimog απο το 406 μοντελο μεχρι και το 417 ειναι θηριο η μηχανη εχω μια για το δικο μου απο λεωφορειο
φοβερη ροπη και συνχρονος πολυ ομαλη στο δουλεμα της
αυτη τη στιγμη κανουμε μετατροπη στην καναδεζα Μ37 με κινητηρα ΟΜ352 και 5αρι σασμαν απο φορτηγο MERCEDES εν αναμονη η φωτο απο ΔΕΥΤΕΡΑ!
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

Κια ενα βιντεο το πως δουλευει
http://www.youtube.com/watch?v=lCY4ousSpMU
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

:o Λευτέρη περιμένω εν αγωνίως τις φώτο εγω αυτη την 352(στο βιντεακι ειναι η 352α με τουρμπο) την εχω όπως προείπα σε ενα τρακτερ του πατέρα μου!!!Παιδιά τέτοια μηχανη δεν εχω ξαναδει!!!!Ροπάτη με ήσυχη λειτουργία και τράβηγμα απίστευτο!!!!! Γιώργο είμαι σε φάση αναζήτης γαι Μ715 ίσως και Μ37! Τον θόδωρα (από τον Σύλλογο) που πήρα τηλεφωνο (εχει 2Μ715 στην κατοχή του) μου είπε ότι η μόνο πατέντα που θέλει είναι να "λειάνει" το πριζντερέκ και μετά τέλος!!!Βέβαια θέλει πλάκα προσαρμογής και είμαστε ετοιμοι.Για να δούμε.........



Α ξέχασα να πώ ότι έχω και αλλη μια 352 η οποία απο ότι μου ειπε ο πατέρας μου έχει ρηγμα τώρα δεν ξέρω κατα πόσο επισκευάζεται αυτή!!!!!!!!
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

ΒΑΙΟΣ wrote::o Λευτέρη περιμένω εν αγωνίως τις φώτο εγω αυτη την 352(στο βιντεακι ειναι η 352α με τουρμπο) την εχω όπως προείπα σε ενα τρακτερ του πατέρα μου!!!Παιδιά τέτοια μηχανη δεν εχω ξαναδει!!!!Ροπάτη με ήσυχη λειτουργία και τράβηγμα απίστευτο!!!!! Γιώργο είμαι σε φάση αναζήτης γαι Μ715 ίσως και Μ37! Τον θόδωρα (από τον Σύλλογο) που πήρα τηλεφωνο (εχει 2Μ715 στην κατοχή του) μου είπε ότι η μόνο πατέντα που θέλει είναι να "λειάνει" το πριζντερέκ και μετά τέλος!!!Βέβαια θέλει πλάκα προσαρμογής και είμαστε ετοιμοι.Για να δούμε.........



Α ξέχασα να πώ ότι έχω και αλλη μια 352 η οποία απο ότι μου ειπε ο πατέρας μου έχει ρηγμα τώρα δεν ξέρω κατα πόσο επισκευάζεται αυτή!!!!!!!!
Βαιε φωτο αυριο το βραδυ θελει αρκετη μετατροπη στο μ37 οπως αλλες βασεις μηχανης ενυσχηση ενδιαμεσα στο σασι ποιο μεγαλα σουστοφυλλα .
θα δουμε προς το παρον εχουμε βγαλει την μηαχανη του μ37 την γνωριζεις 6ακυλινδρη βενζινα 3880CC
την εχει κανει την μετατροπη ενας αμερικανος σε μια κιτρινη καναδεζα θα βρω το σιτε να την δεις

στο unimog μπαινει κουτι πανω αλλαζεις μονο την χελωνα του σασμαν βασεις μονο εμπρος αλλαζεις ,στην καναδεζα εχει κοψε ραψε αλλα πιστευω οτι θα εχει φοβερο αποτελεσμα σε καμια 20 αρια μερες πιστευω να χουμε τελειωση τα λεμε στο τηλ!!
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
ktm25089
Posts: 397
Joined: Wed Jul 01, 2009 02:34

Re: Μ715 & Μ725

Post by ktm25089 »

Image

Image

Image

μαζι και ενα Μ37 που δεν εχει τελειωσει ακομα.Τι λες Χαριδημε??Καλο?
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by ΒΑΙΟΣ »

:o :o :o Γιωργο γιατί με φουντώνεις τώρα και αλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλα θαυμάσια και τα δυο!!!μη μου πεις ειναι του Ορέστη το Μ715???
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Posts: 110
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
Location: ΧΙΟΣ

Re: Μ715 & Μ725

Post by RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ »

Image

κατι σαν και αυτο με διαφορια του ρεο M35
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
Post Reply

Return to “Τα Αυτοκίνητα μας - Φωτογραφίες”