Page 3 of 3

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Fri Jan 22, 2010 13:11
by Nicolas
sv2ipw stelios wrote:Το παλιό είχε ηλεκτρικές ασφάλειες????? :shock: :shock:

Αν μπορείς να πεις ασφάλεια το τυλιχτό με αλουμινόχαρτο ξυλάκι... :lol: :lol:

Για να σας δώσω να καταλάβετε, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν γνωστός μου,
και το έφταχνε σε ένα βενζινάδικο στην Κηφησιά, όπου τον μάστορα έκανε
ένας άλλος "φίλος" του ο οποίος είχε ιδιαίτερα καλή σχέση με κοπτικά εργαλεία
και οξυγονοκόλληση και μόνο με αυτά. Άντε και με καμία βαριοπούλα...
Ότι περίσσευε το έκοβαν, ότι κουνιόταν το κολλούσαν.

Δεδομένης της κατάστασης του αυτοκίνητου, η δουλειά που έκανε ο φίλος malonitis
είναι το λιγότερο εντυπωσιακή...

Χαρά στο κουράγιο σου φίλε. Κούκλα είναι.

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Fri Jan 22, 2010 16:28
by malonitis
κατι τετοια λοιπον ηταν η αιτια να παρει φωτια η μπλεξουδα φιλε Νικολα και ευτιχως ημουν στο σπιτι και οχι στον δρομο. ρωτησα ηλεκτρολογο στην αρχη και του ειπα να μου ξεκοψει μια τιμη και αυτος την ξεκοψε την δουλεια για 700 ευρω και εκει ηταν που πηγα και πηρα 30 μετρα καλοδια και τα περασα εγω με τον γαμπρο μου που καποτε ειχε τελειωσει και ηλεκτρολογος αυτοκινητων. Σας ευχαριστω για τα σχολια σας αλλα και για την βοηθεια που κατα καιρους μου δωσατε μεσα απο αυτο το φορουμ οχι μονο εσεις αλλα και οι υπολιποι militarians!!!!!

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Fri Jan 22, 2010 16:32
by malonitis
Στελιο ασφαλειες εβαλα εξι στον αριθμο !!!!!!! :D :D :D

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Sun Jan 24, 2010 01:20
by ktm25089
καλα εκανες με τις ασφαλειες.
Εγω εχω παραπανω.Καθε κυκλωμα και την δικια του.Μπορει να μην ειναι υποβρυχειο και original αλλα εχω το κεφαλι μου ησυχο.Και οταν θα χαλασει κατι,θα ξερω τι ειναι και δν θα μεινω απο black-out στην ακρη του δρομου.
Το μαμα M38A1 εχει μια θερμικη για ολα!!!βραχυκυκλωμα στην κορνα??Κοβει το θερμικο,σβηνει το μοτερ μαζι με ολα τα αλλα και σταματας στην ακρη.Αντε βρες τι φταιει!

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Mon Jan 25, 2010 17:57
by malonitis
ε τοτε θα πρεπει να εισαι μεντιουμ για να βρεις την βλαβη!!!!

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Mon Jan 25, 2010 21:25
by ktm25089
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μαλλον οταν τα κατασκευαζαν το '50 στο στανταρ εξοπλισμο μαζι μετα κλειδια,κατσαβιδια,πενσα ειχαν και ενα μαγικο λυχναρακι για να βρει την βλαβη το τζινι!!

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Mon Jan 25, 2010 23:18
by malonitis
:lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Wed Jan 27, 2010 21:27
by sv2ipw stelios
Προσωπικά, πιστεύω ότι καλώς δεν είχε ασφάλειες αλλά ένα θερμικό στο κύκλωμα κόρνα-μεγάλη σκάλα φώτων. Εξάλου η απλότητα της ηλεκτρολογικής εγκατάστασησς πλεξούδας δεν επιβάλει την χρήση παραπάνω ασφαλειών. Όταν έρχεσαι και προσθέτεις πράγματα πάνω στην πλεξούδα, όχι κόρνες, όχι ηλεκτρικές αντλίες, όχι άλλα δυναμό πολιτικού τύπου(μή στεγανό) και ηλεκτρικούς υαλοκαθαρηστήρες και, και ......τότε φυσικό είναι να χάνεις τον μπούσουλα....
Έχεις το όχημα στη βασική του έκδοση, βρίσκεις από το manual τα νούμερα που αναγράφονται πάνω στη πλεξούδα και απλά χωρίς προβλήματα κάνεις την δουλειά σου και δεν σε αφήνει ποτέ...ενώ αν τυχόν βραχυκυκλώσει κάτι, το θερμικό το κόβει και περιμένεις να κρυώσει....
Προσωπικά με μία ηλεκτρολογική πλεξούδα που έχει το όχημα μου(Μ151Α2) και την οποία δεν παραποίησα, αλλά απλά,της συντήρησα τα φυσάκια και τα καλώδια, δεν έχω αντιμετωπίσει μέχρι τώρα κάποιο πρόβλημα.....
Στα εργαλεία που κουβαλώ μαζί μου πάντα έχω και ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι 24v Αν ποτέ χρειαστεί.

Re: Μ38Α1 ΑΠΟ ΡΟΔΟ!

Posted: Wed Jan 27, 2010 22:34
by giannhs_m38
sv2ipw stelios wrote:Προσωπικά, πιστεύω ότι καλώς δεν είχε ασφάλειες αλλά ένα θερμικό στο κύκλωμα κόρνα-μεγάλη σκάλα φώτων. Εξάλου η απλότητα της ηλεκτρολογικής εγκατάστασησς πλεξούδας δεν επιβάλει την χρήση παραπάνω ασφαλειών. Όταν έρχεσαι και προσθέτεις πράγματα πάνω στην πλεξούδα, όχι κόρνες, όχι ηλεκτρικές αντλίες, όχι άλλα δυναμό πολιτικού τύπου(μή στεγανό) και ηλεκτρικούς υαλοκαθαρηστήρες και, και ......τότε φυσικό είναι να χάνεις τον μπούσουλα....
Έχεις το όχημα στη βασική του έκδοση, βρίσκεις από το manual τα νούμερα που αναγράφονται πάνω στη πλεξούδα και απλά χωρίς προβλήματα κάνεις την δουλειά σου και δεν σε αφήνει ποτέ...ενώ αν τυχόν βραχυκυκλώσει κάτι, το θερμικό το κόβει και περιμένεις να κρυώσει....
Προσωπικά με μία ηλεκτρολογική πλεξούδα που έχει το όχημα μου(Μ151Α2) και την οποία δεν παραποίησα, αλλά απλά,της συντήρησα τα φυσάκια και τα καλώδια, δεν έχω αντιμετωπίσει μέχρι τώρα κάποιο πρόβλημα.....
Στα εργαλεία που κουβαλώ μαζί μου πάντα έχω και ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι 24v Αν ποτέ χρειαστεί.
+1