Page 1 of 2
Μ151Α2 Παναγή
Posted: Wed Dec 23, 2009 13:47
by Παναγής
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Wed Dec 23, 2009 14:35
by sv2ipw stelios
Παναγή ωραίες φωτογραφίες , να είναι καλοτάξιδο το τζίπ σου....
Μερικές ερωτήσεις...
Το ρολ μπάρ απ'ότι βλέπω είναι το μανίσιο, αν επιτρέπετε, έκανες κάποια πατέντα για να μην τρυπίσεις τα πίσω φτερά???ή το έβαλες by the manual???
Βάζοντας το, δεν σου καταναλώνει περισσότερο καύσιμο...Μήπως θέλει και πιό προσεκτική οδήγηση στις κλειστές στροφές λόγω της αλλαγής του κεντρικού βάρους???
Έχω και εγώ το ρόλ μπαρ και ψάχνω κριτικές για το αν θα το βάλω ή όχι.
Μου άρεσε η τοποθέτηση του Hi-Lift γρύλου, τον έχεις χρησημοποιήσει ποτέ ώς εργάτη??? έχω ακούσει ότι έχει και αυτή τη χρήση.
Τέλος τα λάστιχά σου είναι τα Michelin O/R 7.00R16 ???
Τί συμπεριφορά έχουν σε βρεγμένο οδόστρωμα,και σε χιόνι?
αν γινεται πές μου γιατί ψάχνω, τί λαστιχα να βάλω σε αυτή την διασταση.(215/85/16)
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Wed Dec 23, 2009 15:25
by Παναγής
ευχαριστώ,
Δε το τοποθέτησα εγώ το roll cage, αλλά ο Ρούσσης ο οποίος έχει ανακατασκευάσει & το Μ151. Αν θυμάμαι καλά τα φτερά έχουν τρυπηθεί, ίσως να μη φαίνονται σε αυτές τις φωτό. Θα το κοιτάξω ξανά αργότερα, μαζί με κάποια άλλα που ρωτάς & θα σου πω.
Για τη κατανάλωση το μόνο που έχω μετρήσει είναι εντός της πόλης (155 μίλια με μάλλον 50 λτ ντεπόζιτο), αλλά μου είχατε πει στο "παλιό" site πως έπρεπε να είχα μετρήσει τη κατανάλωση στην Ε.Ο., κάτι που δεν έχω κάνει. Επίσης όταν μέτρησα τα 155 μίλια, δε θυμάμαι αν ήταν πριν το roll cage ή μετά..
έχω δει το θέμα σου για το roll cage & το έστειλα & σε ένα φίλο που μου έλεγε ότι ήθελε να βάλει, διότι αυτό που ήξερα εγώ, είναι ότι λόγω βάρους το αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη συμπεριφορά (πίσω αναρτήσεις κλπ). Αυτό που αναφέρεις εσύ, ότι δλδ με το roll cage σηκώνετε το κέντρο βάρους και έτσι ίσως να δημιουργούμε στο αυτοκίνητο τις προϋποθέσεις που θα θέλαμε να ανατρέψουμε (τούμπα), δε το έχω ξανά ακούσει ή διαβάσει. Θα μπορούσα μόνο να σκεφτώ το εξής, χωρίς όμως να έχω καμία τεχνική γνώση σε αυτοκίνηση: Αφού είναι το μαμίσιο, το έχει φτιάξει ο Αμερικάνος, ο οποίος πρόσεξε κάποια στιγμή πόσο εύκολα ντελαπάρουν τα Μ151, οπότε αυτό που έφτιαξε θα βοηθά το όχημα
Το high lift το έβγαλα το καλοκαίρι από κει διότι δε κάθεται το καπό της μηχανής όταν το ανοίγεις μόνο του. Ήθελε να του βάζω και ένα λοστό για να το κρατάει, το οποίο αποδείχτηκε λίγο ενοχλητικό. Μετά έκανα μια πατέντα να το βάζω στη ρεζέρβα πίσω, αλλά προχθές που χρειάσθηκε να το βγάλω για να προσαρμόσω τη τέντα του, μου έβγαλε τη παν***α, διότι τα λουκέτα του είχαν κολλήσει από σκουριά & βρώμα, οπότε σκέφτηκα πως αν σε μια ήρεμη στιγμή μου παίρνει 20 λεπτά με μισή ώρα να βγάλω το high lift, φαντάσου τι θα γίνει όταν θα είμαι μέσα στις λάσπες, χιόνια κλπ. Οπότε το έβγαλα τελείως και απλά τώρα πρέπει να θυμηθώ να αγοράσω ένα γρύλο κανονικό να έχω μέσα στο αυτοκίνητο. Επίσης πήγα να χρησιμοποιήσω το high lift και ανακάλυψα πως ήθελε αρκετό WV40 για να πάρει μπρος..
Το high lift δε το έχω χρησιμοποιήσει σαν εργάτη, αλλά επειδή έχω ένα χειροκίνητο εργάτη, μπορώ να καταλάβω πως το high lift θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί έτσι.
Ότι και να είναι τα 4 λάστιχα, από το προηγούμενο site είχαμε πει πως δε βρίσκονται ποια. Τα συγκεκριμένα μου τα είχε βάλει ο Ρούσσης, ο οποίος δε γνωρίζω αν έχει άλλα. Η ρεζέρβα είναι άλλη διάσταση & είχαμε πει ότι αυτά βρίσκονται. Θα κοιτάξω να σου πω. Λάσπη χιόνι πολύ καλή συμπεριφορά, οδόστρωμα δυσκολεύομαι να απαντήσω λόγω όλης της διαφορετικής συμπεριφοράς του Μ151 από ένα άλλο τζιπ, αλλά αν ποτέ βρεθείς εδώ κάτω, πολύ ευχαρίστως να το δοκιμάσεις να δεις. Ένας φίλος μου λέει πως ο πολύ θόρυβος που κάνει το αμάξι οφείλεται στα λάστιχα.. μέχρι πρότινος που είδα το βιντεάκι του (νομίζω) ΒΑΙΟΥ από το Μ151 του, νόμιζα πως όλα θα κάνουν τόοοσο πολύ θόρυβο, αλλά τώρα έχω εκπλαγεί από τη διαφορά... αν δλδ δε μίλαγε ο οδηγός στο βίντεο θα σκεφτόμουν ότι το βίντεο έχει ανέβει χωρίς ήχο!!
τέλος, άσχετο με τις ερωτήσεις σου, στο παλιό site κάποιος έψαχνε να βάλει μουσική στο Μ151 του. Μέχρι να βγάλω φωτό από τα ηχεία μου και τις θέσεις που τα είχα, δε μπορούσα να βρω το αντίστοιχο θέμα μετά. Αν θυμίζει αυτό κάτι σε κάποιον ας μου στείλει ΡΜ, μιας & μπορώ να το αποστείλω όλα τα συμπράγκαλα (ηχεία & ράδιοCD) τζαμπέ, αλλά με δική του χρέωση τη μεταφορική
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Wed Dec 23, 2009 16:01
by sv2ipw stelios
Παναγή, όταν λές χειροκίνητο εργάτη τι εννοείς??? μπορείς να βάλεις καμιά φώτο???με ενδιαφέρει
Για τον θόρυβο εγώ πιστεύω ότι οφείλεται στη κατασκευή των οδοντωμάτων κιβωτίου μετάδοσης και διαφορικού, καθως και στο τρόπο στήριξης του διαφορικού στο σασί- πλάισιο.
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Wed Dec 23, 2009 23:04
by Παναγής
χμ ναι, δλδ για το θόρυβο είναι κάτι που θα μπορούσε να φτιαχτεί? ή από κατασκευής του είναι έτσι?
λοιπόν στα 2 που σου χρωστάω
τα λάστιχα τα 4 που φοράει είναι αυτά που λες, δλδ MICHELIN 7.00 R 16 C & της ρεζέρβας MICHELIN 7.50 R 16 C
το roll cage, περνάει χαλαρά μέσα από το φτερό:
δεξί
αριστερό
επίσης εδώ μπορείς να διακρύνεις το high lift στη ρεζέρβα
Ο χειροκίνιτος εργάτης θεωρώ ότι δε βολεύει, μια φορά τον έχω χρισιμοποιήσει, ποιο πολύ για να δω & πως δουλεύει. Φυσικά αν είσαι μόνος ή αν ο άλλος δε μπορεί να κουνηθεί για να σε τραβήξει, ναι οκ καλός είναι:
HABEGGER

Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Wed Dec 23, 2009 23:40
by sv2ipw stelios
Για τον θόρυβο το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις SILENT BLOCK στις τρείς βάσεις στήριξης του πίσω διαφορικού.
Το ψάχνω ακόμα για το τι ακριβώς σινεμπλοκ θα πρέπει να μπούν ....αυτά που έχω δεί να βάζουν κάτι Αμερικάνοι μεταξύ του διαφορικού και της βάσης ένα κομμάτι λάστιχο, δεν θεωρώ ότι προσφέρουν τίποτα....
Επειδή το διαφορικό κρεμιέται στην ουσία από τις τρείς βάσεις το να βάλεις μόνο ανάμεσα ένα κομμάτι λάστιχο δεν θα κόψεις τον θόρυβο, θα πρέπει να μπεί και στην πάνω πλευρά της βίδας αλλά ταυτόχρονα να απομονώσεις και την βίδα από την επαφή με το διαφορικό.
Τα παραπάνω δεν είναι δική μου μόνο διαπίστωση αλλά και του φίλου μου από την Χίο του Λάμπρου μετά από μία ενδειαφέρουσα κουβέντα που έιχαμε πρόσφατα.
Ένα ημίμετρο που έχω πάρει είναι να βάλω αντί για 80-90SAE βαλβολίνη 90-120SAE. Επίσης κάτι που έχω κάνει ακόμα είναι να κατεβάσω το διαφορικό κατά 4cm με προσθήκη ερταλόν μεταξύ διαφορικού και βάσεων, με αυτό τον τρόπο μειώνεις την γωνία λειτουργίας των ημιαξονίων-σταυρών και κόβεις τον θόρυβο από αυτά...όχι όμως θεαματικά αποτελέσματα και αυτό γιατί όπως προείπα τα οδωντωτά μέρη των διαφορικών δεν είναι φαλτσοκομμένα όπως στα σύγχρονα...και παράγουν δονήσεις-θόρυβο τον οποίον μεταδίδουν στο πλαίσιο.....λάθος σχεδίαση δηλαδή....των Αμερικάνων.
Το ψάχνω το θέμα πάντως....
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Thu Dec 24, 2009 00:59
by ktm25089
λάθος σχεδίαση δηλαδή....των Αμερικάνων.
Στελιο,εχω διαβασει οτι τα γραναζια με το ισιο κοψιμο και οχι φαλτσο ειναι λενε πιο ανθεκτικα.Δεν ξερω εαν ειναι λαθος σχεδιαση η υπηρχε καποιος λογος που το εκαναν τελικα ετσι.
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Thu Dec 24, 2009 14:40
by sv2ipw stelios
Tα γρανάζια του διαφόρικού καλώς είναι ίσια κομμένα , το πρόβλημα είναι ο τρόπος στήριξης του διαφορικού στο αυτοφερόμενο πλαίσιο.
Αν υπήρχε ένας τρόπος να απομoνωθεί το διαφορικό από το πλαίσιο, θα είχε μειωθεί ο θόρυβος κατά 80%....
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Thu Dec 24, 2009 22:44
by ktm25089
Re: Μ151Α2 Παναγή
Posted: Fri Dec 25, 2009 02:09
by giannhs_m38