ναι ρε συ απλα ειναι λιγο σκουριασμενος κανονισε το αυτο που ειπαμε στο τηλ ο.κ?? σε ευχαριστω!!!!ΒΑΙΟΣ wrote:Να ειναι ενταξει Λευτερη λες??? για το αλλο το θεμα απο Δευτερα θα σου πω σιγουρα!!!
Μ715 & Μ725
-
- Posts: 110
- Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
- Location: ΧΙΟΣ
Re: Μ715 & Μ725
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
Re: Μ715 & Μ725
Bάϊε, οι συνάδελφοι στον Σ.Ι.Σ.Ο. που έχουν τα Μ725, είδανε τις φωτό του 715; Το καλό είναι ότι υπάρχει μαζεμμένη εμπειρία στο σύλλογο πάνω στο συγκεκριμμένο όχημα, και αυτό είναι στοιχείο πολύτιμο.
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
@ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Παιδιά, μη γράφετε πράγματα που δεν απευθύνονται σε όλους, και που μπορείτε να τα πείτε με ΠΜ!!
Ξεχειλώνει το νήμα!
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
@ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Παιδιά, μη γράφετε πράγματα που δεν απευθύνονται σε όλους, και που μπορείτε να τα πείτε με ΠΜ!!
Ξεχειλώνει το νήμα!
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Μ715 & Μ725
Πολύ απλά, λόγω του αδύναμου κινητήρα του!!!XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Μ715 & Μ725
και τον ΑΧΟΡΤΑΓΟ κινητηρα του πες Στέλιος!!!!!sv2ipw stelios wrote:Πολύ απλά, λόγω του αδύναμου κινητήρα του!!!XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:
Αλήθεια, γιατί το Μ715 υπηρέτησε μόλις επτά χρόνια στον Aμερικάνικο Στρατό και κάπου τόσα και στον Ε.Σ.;
Στέλιο η γνωμη σου τι λέει????
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: Μ715 & Μ725
Και που να δεις το 725 στον δρομο.Με τοσο μεταλλο παραπανω.Σερνεται κανονικα.Γνωμη μου??Μ37 αλλιως μακριααααααααααα
Εφαγα την σειρα του Στελιου!!!!!







Εφαγα την σειρα του Στελιου!!!!!

Re: Μ715 & Μ725
Είπαμε, και θα το ξαναπούμε για μια ακόμα φορά, γιατί "η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως",ktm25089 wrote:Και που να δεις το 725 στον δρομο. Με τοσο μεταλλο παραπανω. Σερνεται κανονικα. Γνωμη μου?? Μ37 αλλιως μακριααααααααααα![]()
![]()

Αυτός ο ρόλος μας έλαχε. Δεν εξετάζουμε πόσα άλογα βγάζει ο κινητήρας του 715 σε σχέση με τον κινητήρα του Μ37, γιατί δεν στοχεύουμε σε διακρίσεις σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς, αλλά γιατί επιδιώκουμε την ικανοποίηση ότι διαφυλάξαμε μια ψηφίδα της ελληνικής στρατιωτικής ιστορίας.
Βάϊε, αν έχουν λυθεί τα υπόλοιπα γνωστά θέματα, γνώμη μου είναι ότι εάν αυτό που είδες σε ενθουσιάζει, εάν το 715 σε καλεί να το ερωτευτείς, τότε, μην το αναλύσεις περισσότερο και προχώρα..
Re: Μ715 & Μ725
πολυ καλή η απάντηση σου Χαρίδημε απλά θέλω να δω και τις γνώμες των άλλων φίλων εδώ στο φορουμ
FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: Μ715 & Μ725
Χαριδημε,συμφωνω μαζι σου απολυτα.Και τα ειπεςκαι πολυ ομορφα!
Αλλα μια παρατηρηση εκανα.Το Μ37 ειναι πολυ καλυτερο στο δρομο και πιο ευχαριστο να κανειςκαποια χιλιομετρα.Δεν σε κουραζει τοσο πολυ.Προσωπικα,μου αρεσει και πιο πολυ εμφανισιακα.Το 715 δεν θελω να το βλεπω.Αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
Σαν κατοχος και εγω ιστορικου στρατιωτικου θα ελεγα οτι δεν περιμενω να σκιζει την ασφαλτο.Πας με 50ΜΑΩ και εισαι ευχαριστημενος.Αλλα το 725 μια ανηφορα θα την ανεβει με 20ΜΑΩ.Αυτο δημιουργει εκνευρισμους στους απο πισω,αγχωνει τον ιδιοκτητη και γενικα δεν σε επιτεπει να κανεις ενα ευχαριστο και χαλαρο ταξιδακι.Ελπιζω να καταλαβες την εννοω.Θα ηταν πολυ απλο και σε εμενα να βαλω ενα V8 στο τζιπ και στα φαναρια να "ριχνω στα αυτια" πολυ μεγαλυτερα και γρηγοροτερα αμαξια.Η ενα ντιζελ και να μην πληρωνω τα μαλιοκεφαλα μου σε βενζινες.Δεν εκανα τιποτα.
Αλλα μια παρατηρηση εκανα.Το Μ37 ειναι πολυ καλυτερο στο δρομο και πιο ευχαριστο να κανειςκαποια χιλιομετρα.Δεν σε κουραζει τοσο πολυ.Προσωπικα,μου αρεσει και πιο πολυ εμφανισιακα.Το 715 δεν θελω να το βλεπω.Αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
Σαν κατοχος και εγω ιστορικου στρατιωτικου θα ελεγα οτι δεν περιμενω να σκιζει την ασφαλτο.Πας με 50ΜΑΩ και εισαι ευχαριστημενος.Αλλα το 725 μια ανηφορα θα την ανεβει με 20ΜΑΩ.Αυτο δημιουργει εκνευρισμους στους απο πισω,αγχωνει τον ιδιοκτητη και γενικα δεν σε επιτεπει να κανεις ενα ευχαριστο και χαλαρο ταξιδακι.Ελπιζω να καταλαβες την εννοω.Θα ηταν πολυ απλο και σε εμενα να βαλω ενα V8 στο τζιπ και στα φαναρια να "ριχνω στα αυτια" πολυ μεγαλυτερα και γρηγοροτερα αμαξια.Η ενα ντιζελ και να μην πληρωνω τα μαλιοκεφαλα μου σε βενζινες.Δεν εκανα τιποτα.
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Μ715 & Μ725
Να δείς το επόμενο Σάββατο προς Χαλκιδική(εκδρομή ΣΙΣΟ) τί έχουμε να ακούσουμε από τους από πίσω, με μία φάλαγγα 10-15 οχημάτων!!!!ktm25089 wrote:Πας με 50ΜΑΩ και εισαι ευχαριστημενος.Αλλα το 725 μια ανηφορα θα την ανεβει με 20ΜΑΩ.Αυτο δημιουργει εκνευρισμους στους απο πισω,αγχωνει τον ιδιοκτητη και γενικα δεν σε επιτεπει να κανεις ενα ευχαριστο και χαλαρο ταξιδακι.



ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)