M37G741 Τελειωσε και αυτο ουφφφφφφ!!!!!
Posted: Tue May 13, 2014 22:18
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ! ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 1962 ΚΑΙ ΕΚΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 2006. ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΜΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΕ ΦΙΛΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΟ 2008. ΤΟ 2010 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΗΡΘΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΕΡΕΜΕΤΙΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΑΛΕΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΩΡΩΠΟ ΕΓΙΝΕ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ. ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΗΤΑΝ ΨΩΦΙΟ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΒΓΗΚΕ ΑΧΡΗΣΤΗ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ !!!!!! ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΒΟΛΗ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΤΟΥ.
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. ΣΕΡΒΟ ΑΠΟ Μ601 ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ, ΠΙΤΣΙΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥΣ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΗΣΤΗΡΕΣ , ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ , ΡΤ524 ΣΤΟ ΠΗΓΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΡΑΦΙ , ΛΑΣΤΙΧΑ 11Χ16. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ. ΟΠΛΟΒΑΣΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ 24ΒΟΛΤΟ. ΕΔΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΑΡ'ΟΤΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΜΑ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΥΣ. ΤΟ ΚΑΛΥΜΑ ΤΟΘ ΠΗΓΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΛΩΣΤΗΡΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ.ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΤΟΥ ΠΗΓΜΑΤΟΣ ΦΟΒΕΡΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΟΛΑ ΣΕ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ.
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. ΣΕΡΒΟ ΑΠΟ Μ601 ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ, ΠΙΤΣΙΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥΣ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΗΣΤΗΡΕΣ , ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ , ΡΤ524 ΣΤΟ ΠΗΓΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΡΑΦΙ , ΛΑΣΤΙΧΑ 11Χ16. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ. ΟΠΛΟΒΑΣΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ 24ΒΟΛΤΟ. ΕΔΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΑΡ'ΟΤΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΜΑ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΥΣ. ΤΟ ΚΑΛΥΜΑ ΤΟΘ ΠΗΓΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΛΩΣΤΗΡΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ.ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΤΟΥ ΠΗΓΜΑΤΟΣ ΦΟΒΕΡΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΟΛΑ ΣΕ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ.