Ο πολεμιστής της φωτιάς !

User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: Ο πολεμιστής της φωτιάς !

Post by PanosXJ »

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!! ....με έντονα και κεφαλαία γράμματα σε όλους σας!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
User avatar
Χρηστος Τσιμπουκης
Posts: 24
Joined: Mon Jan 24, 2011 15:10
Contact:

Re: Ο πολεμιστής της φωτιάς !

Post by Χρηστος Τσιμπουκης »

Χρηστος Τσιμπουκης wrote:Αυτό το ποστ, σκοπό έχει να παρουσιάσει ένα όχημα που για κάποιους, που δεν θα το χρειαζόταν άλλο και (που έχουν την δυνατότητα να το αντικαταστήσουν,) θα το πετούσαν.
Θα καταλάβετε και θα δείτε πως μπορεί να γίνει χρήσιμο και αξιοποιήσιμο, για πολλά χρόνια ακόμα!
Η ιδέα της ίδρυσης του ομίλου είναι τώρα ποια, ποιο δυνατή και ποιο κοντά στην επίτευξη του σκοπού της.
Γιατί γράφω λοιπόν όλα αυτά τα παραπάνω, θα ρωτήσετε πολλοι?
Μέσα από αυτό το ποστ, που σκοπό έχει να παρουσιάσει ένα όχημα που για κάποιους, (που έχουν την δυνατότητα να το αντικαταστήσουν,) θα το πετούσαν, θα καταλάβετε και θα δείτε πως γίνεται χρήσιμο και αξιοποιήσιμο, για πολλά χρόνια ακόμα!
Ο όμιλος φίλων του δάσους λοιπόν, παρέλαβε την Παρασκευή 2/7/2010 ένα όχημα που θα δώσει `φτερά` στις δυνατότητες του.( εδώ κολλά η πρώτη πρόταση μου στο ποστ)
Το παρέλαβε η διοίκηση του ομίλου λοιπόν από τα αποθέματα της Ελληνικής πυροσβεστικής.

Ας μην μακρηγορούμε λοιπόν και ας περάσουμε στην παρουσίαση του `πολεμιστή της φωτιάς`!!! όπως αυτός θα παίρνει την νέα του μορφή βήμα- βήμα και μέρα με την ημέρα!
Το όχημα λοιπόν είναι ένα Steyr τύπου 680 M3!
Image
Image
Τα εν λόγο οχήματα κατασκευαζόταν από το 1983 στο εργοστάσιο της ΕΛΒΟ στην Θεσσαλονίκη.
Ο δικός μας λοιπόν πολεμιστής είναι κατασκευής του 1986.
Το όχημα υπηρετούσε στην παραμεθόρια περιοχή της Κω!
Η άφιξη του `πολεμιστή` στην έδρα του ομίλου έκανε πολλούς από εμας να χαρούμε .
Άλλοι για τις δυνατότητες που έχει , άλλους γιατι τους θύμισε τα αντίστοιχα χρόνια που είχαν περάσει με ένα ίδιου τύπου την στρατιωτική τους θητεία, και άλλους γιατι βλέπουν τον όμιλο να γιγαντώνεται με την συλλογική και ομαδική δουλειά που γίνεται μέσα σε αυτόν.
(συγγνώμη ξέφυγα) χα χα!
Πρώτη εντύπωση και θετική μετά από την επιθεώρηση του είναι πως το όχημα είναι σε πολύ καλή κατάσταση (βάση των ετών που έχει, και του τόπου που υπηρετούσε).
Image
Image
Image
Image
δείτε λοιπόν και μόνοι σας…..
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Σίγουρα θέλει δουλειά για να το φέρουμε στα ψηλά στάνταρ του ομίλου.(αυτο όμως δεν μας πτοεί)

Ξεκινήσαμε λοιπόν από την γνωστή συνταγή του σχεδιασμού της αναγέννησης του.
Αφού καταλήξαμε σε ένα βασικό πλάνο…, σηκώσαμε τα μανίκια και ξεκινήσαμε τις εργασίες.!!

Αφαιρέθηκαν τα χαλασμένα εξαρτήματα, και εν συνεχεία πλύθηκε εξονυχιστικά (γιατι είπαμε ότι η καθαριότητα είναι η μίση δουλειά)
Image
Image
Τρίφτηκαν και ξεσκουριάστηκαν όλα τα σημεία που ίσως είχαν κάποιες σκουριές.
Image
Περάστηκαν με σταθεροποιητή σκουριάς, και κατόπιν δυο χέρια αστάρι τύπου `σασικοτ`.
Image
Σειρά έχουν τα εμπρός φανάρια που λύθηκαν και μπήκαν σε αυτά νέες λάμπες ποιο δυνατές.
Image
Αντικαταστάθηκε η μόνωση στο καπάκι της μηχανής και των υπολοίπων εξαρτημάτων (αφού βγήκε η παλιά και βάφτηκαν και αυτα πρωτα από μέσα.)
Image
Εν συνέχεια των εργασιών και σειρά έχει τώρα το εσωτερικό βάψιμο για να εναρμονιστεί με το γενικό πλάνο μας.
Το χρώμα που επιλέχτηκε έχει έναν χαρακτήρα ρετρό με ματ υφή όπως θα ταίριαζε σε έναν `παλαίμαχο πολεμιστή` χα χα!
Τρίφτηκε λεπτομερέστατα (αυτο άλλωστε θα δώσει και το τέλειο αποτέλεσμα) όλος ο εσωτερικός χώρος της καμπίνας.
Image
Μονώθηκε και πλύθηκε για να φύγουν όλες οι σκόνες .
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_020.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_021.jpg[/hs]
Έτοιμο ποια και με το πιστολι της βαφής γεμάτο όρχησε να αλλάζει χρώμα εσωτερικά.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_022.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_023.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_024.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_025.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_026.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_027.jpg[/hs]

Στο κενό που θα περιμένουμε να τραβήξει το χρώμα σειρά πήραν τα νέο αγορασμένα χαρμποτ. Κόπηκαν βάση των παλιών για να αντικαταστήσουν τις εσωτερικές ταπετσαρίες.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_028.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_029.jpg[/hs]
Εν συνεχεία επενδυθήκαν με νέα υλικά και αφέθηκαν στην άκρη για να τοποθετηθούν αργότερα.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_030.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_031.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_032.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_033.jpg[/hs]
Μόνωση μπαίνει εσωτερικά στις πόρτες και νάιλον σφραγίζει αλλά και οδηγεί τυχών νερά μακριά από τις νέες ταπετσαρίες.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_034.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_035.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_036.jpg[/hs]


Αφού το χρώμα τράβηξε αρκετά καλα, και ήρθε η ώρα που μου αρέσει περισσότερο.
Επένδυση με εύκαμπτη μοκέτα.
Κομμάτι – κομμάτι ντύνετε και παίρνει μορφή.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_037.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_038.jpg[/hs]
Μερικές λεπτομέρειες που φυσικά κάνουν την διάφορα.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_039.jpg[/hs]
Παράλληλα γίνονται και διαφορές άλλες εργασίες από πολλούς συναδέλφους που εργάζονται σαν μια κοινότητα μυρμηγκιών.
Άλλοι γρασάρουν, άλλοι κολλούν και αντικαταστούν μεταλλικά κομμάτι της καρότσας , και άλλοι επισκεύασαν και ρύθμισαν την αντλία.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_040.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_041.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_042.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_043.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_044.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_045.jpg[/hs]
Παραλαβή λοιπόν σήμερα 9.30 των καθισμάτων από τον ταπετσιέρη όπου και είχαν πάει, και άφιξη στον όμιλο μετά από 30`.
Ξεκίνησε η τοποθέτηση τους, μετά από κάποιες άλλες, λεπτομερές που έγιναν πριν από αυτήν.

Image
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_047.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_048.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_049.jpg[/hs]

Το τελικό αποτέλεσμα (σχεδόν ακόμα) ανταμοιβή τους κόπους μας και μας βάζει σε σκέψεις για το αν (έτσι όπως βγήκε) θα πρέπει τελικά να το βγάζουμε στις φωτιές η` να πηγαίνουμε για καφέ στο κολονάκι??? Χα χα!!!

Σήμερα επίσης βγήκε και το ψυγείο για να πάει στον τεχνικό για ένα κολληματακι και έναν έλεγχο από έμπειρο μάτι.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_050.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_051.jpg[/hs]

Εν συνεχεία και με την ευκαιρία της απουσίας του ψυγείου πλύθηκε το σύστημα ψύξης του κορμού από τον κινητήρα..

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_052.jpg[/hs]

και ακλούθησε η πλύση ολόκληρου του κινητήρα αυτήν την φορά με τα κατάλληλα χημικά

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_053.jpg[/hs]

και την βοήθεια υψηλής πίεσης.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_054.jpg[/hs]

Αποχώρηση σήμερα ποιο νωρίς 18.00 από τον όμιλο για τις ετοιμασίες εμού, για την απόδραση κανονισμένο από πολύ καιρό πριν) του Σαββατοκύριακου

Συνέχεια για σήμερα με την τοποθέτηση λεπτομερών όπως οι φούσκες στους λεβιέδες, τα λάστιχα στις πόρτες, και την τοποθέτηση της ταπετσαρίας
στον ουρανό, μετά από την ποιό πριν τοποθέτηση των απαραίτητων γραμμών ρεύματος για τις συσκευές που θα τοποθετηθούν στην συνεχεία.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_055.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_056.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_057.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_058.jpg[/hs]

Παράλληλα `χτενίστηκε` (όπως λέγετε η τεχνική αυτή) το ψυγείο καθαρίστηκε και βάφτηκε.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_059.jpg[/hs]

Έτοιμο ποια με όλες τις λεπτομέρειες αναμένει τις συσκευές επικοινωνίας και κάποιες άλλες λεπτομέρειες.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_060.jpg[/hs]

Ο πρόεδρος φυσικά παρακολουθεί και καμαρώνει (όπως όλοι μας)

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_061.jpg[/hs]

Ακολούθησαν και κάποιες δοκιμές της αντλίας μετά από τις ρυθμίσεις της.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_062.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_063.jpg[/hs]
Μετά την έξοδο του στην φωτιά του Καλάμου και Καπανδρίτιου (πήγε όπως ήταν χα χα.)
Εκτες ακλουθήσαμε την ολοκλήρωση του σχεδιασμού της κονσόλας οροφής και της κεντρικής.
Επίσης τοποθετηθήκαν τα νέα φλας (πρόχειρα) για να υπάρχουν σε τυχών νέο περιστατικό, και τοποθετήθηκε το νέο όργανο πίεσης της αντλίας.
Σήμερα λοιπόν έχω ασχοληθεί με την επένδυση των δυο κονσόλων και την τοποθέτηση των μηχανημάτων επάνω σε αυτές.
Και αυτήν την φορά έκατσαν σωστά και όπως ήθελα.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_064.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_065.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_066.jpg[/hs]

Από αριστερά προς τα δεξιά είναι ο μηχανισμός για τις σειρήνες και το μεγάφωνο, στην συνέχεια είναι το mp3 CD (για να ακούμε και μουσικουλα). Δεξιά είναι το μηχανημάτων των επικοινωνιών VHF και ένας αναπτήρα για παροχή ηλεκτρικής παροχής.
Στο κάτω μέρος της κονσόλας οροφής τοποθετηθήκαν τρις διακόπτες που θα εξυπηρετήσουν διάφορα πρόσθετα ηλεκτρικά αξεσουάρ.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_067.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_068.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_069.jpg[/hs]

Η κεντρικής κονσόλας σκοπό έχει να εξυπηρετήσει την άνεση και την πρακτικότητα του πληρώματος.


Επενδύθηκε με ψιλό αφρολεξακι και δερματίνη όμοια με του υπόλοιπου χώρου.
Περιλαμβάνει δυο θέσεις για νερό –καφέ- η` αναψυκτικά, και δυο επιπλέων κρυφές που μπορούν να παίξουν τον ρόλο του σταχτοδοχείου για τους θεριακλήδες χα χα χα χα!!
Επίσης διαθέτει δυο ακόμα μικρές θέσεις για τα τηλέφωνα η` τα φορητά VHF του πληρώματος.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_070.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_071.jpg[/hs]

Επίσης διαθέτει και ένα κλειστο κιβώτιο για ποιο πολύτιμα αντικείμενα που δεν θα θέλαμε να είναι σε κοινή θέα.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_072.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_073.jpg[/hs]

Αύριο λοιπόν θα μπουν και στην τελική τους θέση και θα δούμε το τελικό αποτέλεσμα στο σύνολο του.
Πρωί πρωί λοιπόν και πρόβα επί του αυτοκίνητου.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_074.jpg[/hs]

Όλα βαίνουν καλώς και προσχωρούμε στην στερέωση τους .

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_075.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_076.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_077.jpg[/hs]

Ακλουθούν οι εργασίες στο εξωτερικό αυτή την φορά.
Μαρκάρονται οι λακκούβες και τα σημεία που θα χρειαστούν τρίψιμο.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_078.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_079.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_080.jpg[/hs]

Ο Ευτυχης από πίσω στοκάρει τα σημεία που έχουν τριφτεί…..

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_081.jpg[/hs]

Ο Νίκος και ο Σάκης έχουν αναλάβει το ηλεκτρολογικό κομμάτι και τη συνδεσμολογία της κονσόλας με τα μηχανήματα. (ελπίζω να μην έχουμε πρόβλημα` Χιούστον με λαμβάνεις`?? χα χα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_082.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_083.jpg[/hs]

Στην συνεχεία περάστηκαν τα σημεία που είχαν σκουριές με τον σταθεροποιητή σκουριάς και μόλις στέγνωσε τοποθετηθήκαν τα κομμάτια αλουμινίου που είχαν κοπεί εκ των προτέρων .

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_084.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_085.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_086.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_087.jpg[/hs]

Αλλαγή και στη θεση της ρεζέρβας.
Αυτήν την φορά μετακομίζει στην οροφή του οχήματος για απελευθέρωση χώρου από το εσωτερικό των ερμαρίων.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_088.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_089.jpg[/hs]

Αναχώρηση αργά το απόγευμα αφήνοντας τον Σάκη και τον Νίκο να ασχολούνται ακόμα με τα καλώδια. …..Χιούστον ακούς????

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_090.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_091.jpg[/hs]
Παρασκευή λοιπον και συνεχεια...... τοποθετηθήκαν οι σωλήνες της υψηλής πίεσης στις θέσεις τους στα πλαϊνά ερμάρια.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_092.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_093.jpg[/hs]
Περάστηκαν οι νέες γραμμές από ηλεκτρικές παροχές προς τα πίσω.(μεγάφωνα VHF, φάροι, φώτα όπισθεν με βομβητές, φώτα όγκου κλπ.)
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_094.jpg[/hs]
Ακολούθησε το άδειασμα και η τακτοποίηση των ερμαρίων εν όψη της βαφής…
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_095.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_096.jpg[/hs]


Συνεχεία λοιπόν στο πρωινό του Σαββάτου με τοποθέτηση μερικών ακόμα εσωτερικών λεπτομερών, όπως οι θήκες στις πόρτες , και η βαφή των εσωτερικών θυρίδων για τις ασφάλειες.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_097.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_098.jpg[/hs]

και η αλλαγή των φθαρμένων κουμπιών των χειριστηρίων στα εμπρός διαφορικά και τα μπλόκε.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_099.jpg[/hs]
Ακλουθήσαμε με τα τελικά στοκαρίσματα, και μετά το τέλος τους ένα καλό πλύσιμο για το βάψιμο.
Ξεκίνησε το μαρκάρισμα(μόνωση) των τζαμιών και άλλων σημείων που δεν θα βαφτούν.
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_100.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_101.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_102.jpg[/hs]
Τέλος τοποθετήθηκε στην τελική του θέση όπου και την Δευτέρα το πρωί θα αναλάβουν τα πιστόλα την δράση!!....
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_103.jpg[/hs]
Δευτέρα πρωί και με τον καιρό να μαζεύει σύννεφα αλλά και ιδανικός χωρίς ζέστη, τα πιστόλα (βαφής) αναλαμβάνουν δράση.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_104.jpg[/hs]

Ο μαστρο Δημήτρης (που προσφέρθηκε εθελοντικά μόλις έμαθε για την βαφή του οχήματος) βάζει την τέχνη του. Τον ευχαριστώ πολύ εγω και ελπίζω και όλοι μας.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_105.jpg[/hs]


Σε μια ωρίτσα το όχημα έχει αλλάξει όψη…….και είναι πλέων ασταρωμένο.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_106.jpg[/hs]


Αναμονή μισής ώρας για να τραβήξει λίγο έτσι ώστε να μπορέσουμε να το αποχαρταρουμε (τρίψιμο ελαφριά) για να ξεκίνησε η διαδικασία της τελικής βαφής.
Φτιάχνετε το χρώμα και πάμε…….
Επιτέλους κόκκινο χα χα!!

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_107.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_108.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_109.jpg[/hs]

Τα σύννεφα και ο καιρός δεν έχει την ιδία πρόθεση με εμας όμως…… Φτάνοντας στο δεύτερο χέρι και μείνει μόνο το κουβούκλιο της καμπίνας του οδηγού ανοίγουν οι ουρανοί……

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_110.jpg[/hs]


Έτσι το πρόγραμμα παίρνει αναβολή και ραντεβού για αύριο το πρωί. Για το τελικό χέρι του χρώματος.
Πρωί λοιπόν της τρίτης , και μετά από έναν έλεγχο για τυχόν απώλειες από την χθεσινή βροχή, ξεκινάμε την τελική ευθεία ….

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_111.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_112.jpg[/hs]

Από το δεύτερο χέρι ακόμα, και η γυαλάδα του θαμπού `πολεμιστή` είναι παρελθών.χα χα!

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_113.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_114.jpg[/hs]

Μετά από μια ωρίτσα και έναν καφέ, ξεκίνησε και η διαδικασία του βγαλσίματος των ταινιών και των χαρτιών.

Καμαρώστε λοιπόν τον `πολεμιστή με την νέα του αστραφτερή φορεσιά.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_115.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_116.jpg[/hs]

Αύριο ξεκινάμε το βάψιμο του σασί και των ζαντών… :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Μιας και πήραμε φορά είπαμε να βάψουμε και το κομμάτι του σασί!! :P :P :P :P

Έτσι λοιπόν πλύθηκε σχολαστικά και αφού στέγνωσε περάστηκε με το ιδικό χρώμα που φτιάχνετε για αυτήν την δουλειά.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_117.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_118.jpg[/hs]

Μαζί του περάστηκαν και όλα τα μηχανικά μέρη , όπως άξονες, διαφορικά, και σουστοφυλα της ανάρτησης.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_119.jpg[/hs]

Σειρά παίρνουν οι ζάντες που έχει επίλεκτη ένα βαθύ ασημί χρώμα που θα αναδείξει το κόκκινο του αμαξώματος. grv grv
Αφού τρίφτηκαν και καθαρίστηκαν και αυτές από τα λιπαντικά που είχαν επάνω τους, η Δέσποινα και ο Κώστας ανέλαβαν το μαρκάρισμα (μονωμα) για να μην βαφτούν τα ελαστικά.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_120.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_121.jpg[/hs]

Φυσικά και ακλούθησε έλεγχος για την διαπίστωση της σωστής εργασίας τους…..χα χα χα χα χα!!!!!

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_122.jpg[/hs]

Έτσι ξεκίνησα και το βάψιμο.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_123.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_124.jpg[/hs]

Μετά από δυο ωρίτσες είναι ποια έτοιμο, και γυαλοκοπά εκτυφλωτικά, στον μεσημεριανό ήλιο!!!

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_125.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_126.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_127.jpg[/hs]

Συνεχεία λοιπόν με την τοποθέτηση και το βάψιμο των παρελκυμένων και των διαφόρων εξαρτημάτων του.

Μερικές ώρες ωρίμανσης του χρώματος και αργά το απόγευμα ξεκίνα ο Νίκος , ο Κώστας , ο Βασίλης, και οι υπόλοιποι συνάδελφοι την τοποθέτηση και τον έλεγχο των ηλεκτρολογικών.
Αν βρουν άκρη με αυτήν την μακαρονάδα!! ;D ;D ;D (δεν τους φοβάμαι όμως)

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_128.jpg[/hs]

Μπαίνουν τα φωτιστικά σώματα πίσω και συνδέονται.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_129.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_130.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_131.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_132.jpg[/hs]

Μπαίνουν και τα πρώτα φώτα όγκου.

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_133.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_134.jpg[/hs]

Αρχίζει να παίρνει μορφή λοιπόν…………..ο παλαίμαχος.!!
Αλλά το ποιο καλό είναι ότι αρέσει κιόλας χα χα!!

[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_135.jpg[/hs]
[hs width=300 height=180]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_136.jpg[/hs]
Σήμερα ασχοληθήκαμε με την τοποθέτηση των λειτουργικών αξεσουάρ.
Έτσι μπήκαν οι νέοι λασπωτήρες και στην συνεχεία τελείωσαν τα φώτα όγκου .

[hs width=300 height=200]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_137.jpg[/hs]

Μετά ασχοληθήκαμε με την τοποθέτηση των νέων προειδοποιητικών σημάτων που είναι αλλά υποχρεωτικά και αλλά μπήκαν για να γίνει ποιο ασφαλής η κίνηση του οχήματος στον δρόμο.

[hs width=300 height=200]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_139.jpg[/hs]
[hs width=300 height=200]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_138.jpg[/hs]
[hs width=300 height=200]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_141.jpg[/hs]
[hs width=300 height=200]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_142.jpg[/hs]
[hs width=300 height=200]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_143.jpg[/hs]

Αύριο θα ασχοληθούμε με τα νέα φώτα (τύπου λεντ) που θα τοποθετηθούν ψηλά στο επάνω μέρος.

[hs width=300 height=200]http://www.ofd.gr/images/stories/ofd/ox ... 01_140.jpg[/hs]
Συνεχεία λοιπόν και σειρά έχει το ίσιωμα του στραβού προφυλακτήρα από πιθανή στενή επαφή με κάποιο αντικείμενο στα χέρια του προηγούμενου ιδιοκτήτη.!
Δέσιμο στον κορμό του πεύκου που υπάρχει στο προαύλιο χώρο του ομίλου και με την βοήθεια του ιμάντα του συναδέλφου Γιώργου (F-115) επανήλθε στην αρχική του θέση και εμφάνιση!.

Ακολουθεί η διαδικασία της μόνωσης της καμπίνας για να βαφτεί ο προφυλακτήρας και τα φρυδακια επάνω από τους μπροστινούς τροχούς.


Αφού στέγνωσαν αυτά, και το εμπρός προστατευτικό κάγκελο, που τοποθετήθηκε αμέσως, μαζί με τα νέα ναυτικά κλειδιά στις δέστρες του προφυλακτήρα, μπήκαν και οι προβολείς της ομίχλης, επάνω του!
Και μην βιαστείτε να πείτε ` τι προβολείς ομίχλης είναι αυτοι και πόσο ψηλά είναι βαλμένοι?`

Τοποθετηθήκαν επίτηδες έτσι ώστε να μην εμποδίζουν το άνοιγμα του ίδιου του κάγκελου (για τον έλεγχο του ψυγείου) ;) ;) ;) αλλά και αργότερα, να φέγγουν από ψηλά και πάνω από το μαχαίρι (είναι στα μελλοντικά σχέδια) για την μετατροπή του οχήματος σε εκχιονιστικό.!! grv grv grv grv grv grv grv grv
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Αύριο θα μπει και η έτοιμη πίσω σκάλα για την εύκολη πρόσβαση στην οροφή του οχήματος.
Τοποθετήθηκε και η πίσω νέα σκάλα και μπήκαν και τα απαραίτητα προειδοποιητικά σήματα επάνω σε αυτήν.
Image
Συνεχεία με την ολοκλήρωση της κεντρικής επάνω κονσόλας και την τελική της σύνδεση.
Image

Image

Image

Σαββάτο απόγευμα και η νύκτα έχει πέσει, και ο πολεμιστής σε πλήρη φωταγώγηση.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ακολουθησαν και κάποιες ακόμα βελτιώσεις (όπως τα πλαϊνά σκαλοπάτια του και τα προστατευτικά των φώτων και των φάρων) ...............................
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Έτοιμος λοιπόν ο πολεμιστής μας και από σήμερα είναι έτοιμος να παραστεί όπου του ζητηθεί!!! alarm alarm alarm alarm
Καλορίζικο λοιπόν συνάδελφοι! chr chr

Εδώ εγώ προσωπικά θα ήθελα να πω ένα να μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους (και τώρα ποια φίλους) που με την όρεξη τους, την βοήθεια τους, αλλά και τα χρήματα , που διέθεσαν όλον αυτόν τον καιρό.
Τον πρόεδρο κ Στάθη και τον Θανάση για την εμπιστοσύνη που μου έδηξαν (σαν νέο μέλος του ομίλου) και εμπιστεύτηκαν τις γνώσεις μου, για να αναγεννήσουμε τον `πολεμιστή μας`!
Επίσης τους συναδέλφους Νίκο (F-71) , Κώστα,(F-113), Ευτυχη (E- 326), (Νίκο F-35), (Σάκη F-37), (Αλέξη F-40) και τον Βασιλη (F-131)( που δεν θα την γλυτωσει να δουλεψει και αυτος.
Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω την (Δέσποινα F-118) που μας φρόντιζε με τους καφέδες ς της και τα τοστ της. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Επίσης ευχαριστώ τον γιο μου (Κώστα A-161) για την υπομονή και τις ατελείωτες ώρες που ήταν πάντα μαζί μου.

Υ.Γ. Θα βγάλουμε και άλλες Φώτο μέσα στην εβδομάδα επάνω στο βουνό, καθώς και τις αστείες και άλλες στιγμές που απαθανάτισε ο φακός για όλους όσους δούλεψαν αυτον τον καιρο επάνω του! Ofdfire
Στο πρόγραμμα της όλης ανακατασκευή κρίθηκε ανάγκη να αλλαχτεί η πίσω πόρτα με ρολό.
Έτσι και έγινε…
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Και ναι…. Οι πινακίδες βρήκαν και είναι επί του οχήματος!!! .......
Image
και φυσικα εννοω την κιτρινη πινακιδα κυκλοφοριας ;) ;) grv grv grv :lol: :lol: :lol:
Και μια φωτογραφία του πολεμιστή μας εν υπηρεσία στην Κω!
Image
FIRE ENGINE PHOTOS SITE
Ο καιρός περνά (δυο χρονια) και ο πολεμιστής έχει αρχίσει να βγάζει κάποια θεματακια........
Πρώτο θέμα ...
Σε προγραματησμενη συντήρηση ανακαλύψαμε ότι έχει κάποιο θέμα η αντλία πετρελαίου.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Τελικά χρειάστηκε η `εισαγωγή του` στο συνεργείο, όπου και αποκαταστάθηκε η βλάβη!
Image

Image

Image

Image

Θεμα δυτερον, η κατεστραμμένη πλέων εξάτμιση του!
Πολύ ψάξιμο και οι τεχνίτες ζητούν ότι θέλουν. (Ακούσαμε και τιμές για 900€ )
Μέσω του γνωστού ποια ιντερνέτ αναβρεθεί η απαιτούμενη εξάτμιση σύμφωνα με τις προδιαγραφές μας στην Θεσσαλονίκη.
Άμεση επικοινωνία με τον εξυπηρετικότατο κύριο και παραλαβή αυτής εντος μια εβδομάδας.
Image

Image
Εδώ και ενάμιση χρόνο λοιπόν που είχε αγοραστεί δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να το πουμε? Ίσως και αμέλεια να ήταν. Ας είναι λοιπόν έφτασε η ώρα!
Δευτέρα πρωί μαζί με τον φίλο Βασίλη φορτώσαμε τα εργαλεία και ξεκινήσαμε για την μεγάλη απόφαση χα χα!
Το ολο πρόγραμμα απαιτούσε την αφαίρεση του πρώτου ερμαρίου καθώς απαιτούνταν και κάποιες επιπρόσθετες εργασίες στο υποπλαισιο κάτω από αυτό.
Ξεκινήσαμε λοιπόν με τις εργασίες συγκόλλησης του υπο-πλαισίου
και περνάμε στην κατασκευή της βάσης στήριξης της εξάτμισης.
Μέτρημα και ξανά μέτρημα.
Έτοιμη `τσιμπημένη` θα ξανά αφαιρεθεί για να `γαζωθεί`
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
…να γίνουν τα τελικά ραφιναρίσματα το βάψιμο και η τελική της τοποθέτηση!
Συνεχεία αύριο…
Το αύριο έγινε μετά απο δυο μέρες και συνεχίζουμε…
Συγκόλληση της βάσης επάνω στην γέφυρα,... συμαζεμα των καλωδίων και των παρελκυμένων με το τελικό βάψιμο πριν από την τοποθέτηση του ερμαρίου.
Περιμένοντας να τραβήξει το χρώμα που έπεσε στο σασί, ασταρώσαμε την βάση της εξάτμισης και την κρεμάσαμε για να βαφτεί και αύτη. Χρώμα επιλογής??....... Μα φυσικά το κόκκινο του οχήματος.
Ο μάστορας (λίγο στριμωγμένος εδώ) στην σύσφιξη των κοχλιών συγκράτησης (πως τα λεμε χα χα)
Φέρε το κλειδί …δώσε μου την καστανιά… ένα παξιμάδι θέλω....… πάρε δυο…... κουβέντες που ακουγόταν για πάνω από μιάμιση ώρα.
Τόσο χρειάστηκε για να αποκτήσει την τελική της μορφή..
Μετά από τον τελικό έλεγχο έτοιμο ποια, το τελικό αποτέλεσμα προσφέρει μια τέλεια αναπνοή στον κινητήρα του πολεμιστή μας και τον φέρνει ξανά στην πρώτη γραμμή, με (θα πω πανελλαδική πρωτιά) με το πρώτο steyr 680 m3 με την εξάτμιση ψηλά!


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Πρωτα από όλα θα πρέπει ευχαριστήσω τους συναδέλφους Βασίλη και Σταύρο για την βοήθεια που πρόσφεραν όλες τις ημέρες με ολο το πνεύμα του εθελοντισμού μέσα τους.

Επίσης ευχαριστούμε την εταιρία κατασκευής εξατμίσεων, ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΒΕΕ
ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 240 , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ που με την οικονομικότατη προσφορά τους μπορέσαμε να φέρουμε το `τέλειο` αυτό αποτέλεσμα!
Μιας και οι ετοιμασίες άρχισαν για την νέα αντιπυρική ..είπαμε να ανανεώσουμε λίγο το εσωτερικό της καμπίνας.
Έτσι λοιπών ξεκινήσαμε σήμερα να αλλάξουμε τα καθίσματα με αλλά ποιο εργονομικά και ποιο άνετα μιας και οι ώρες πυροφυλαξης είναι αρκετές και κουράζουν.
Δετέ εδώ την διαδικασία.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Έτοιμο λοιπών μετά από πέντε ώρες περίπου για να εφαρμοστούν.
Μετά την μετατροπή της εξάτμιση του πολεμιστής μας…
https://www.youtube.com/watch?v=lt5thxw4O-c
-12 και ο πολεμιστής με την πρώτη μίζα παίρνει ζωή…..
https://www.youtube.com/watch?v=jihPXsbKaUY
Η συνεχής και καθημερινή σκληρή χρήση έχει και τις απώλειες της.
Πίσω διαφορικό τέλος.
Για την ακρίβεια τα ρουλεμάν του πηνίου και της κορώνας παρέδωσαν το πνεύμα του!
Αντικατάσταση με άλλο μεταχειρισμένο έναντι του ποσού των 500€
Βοήθεια μας!!
Image

Image

Image







Υ.Γ. Σειρά έχει μέσα στο νέο έτος ένα Unimog 416 DoKa Ex-Fire Truck ;) ;) ;) ;) ;) ;)
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Image
(OFD F-130)
Post Reply

Return to “Military”