Ακριβως!ikalimnos wrote:SIII stage1b
Παρηχθη απο το 1979 μεχρι το τελος της παραγωγης της Σειρας 3,το1983.
Ο λογος που φυτεψαν τον οκτακυλινδρο του Range Rover στον περιορισμενο χωρο του μηχανοστασιου του Land Rover( τοτε μονον αυτο ονομαζοταν ετσι) ηταν οτι οι κινητηρες των 2.250 κ.ε.(βενζινης και πετρελαιου)αποδεικνυονταν ανεμικοι απεναντι στον ανταγωνισμο,ιδιως του Land Cruiser της TOYOTA(γι αυτο και γω προσανατολιστηκα στο πολυ πιο δυσευρετο στη χωρα μας ιαπωνικο τετρακινητο

H εκδοση αυτη υπο την επωνυμια Stage1,αφορουσε μονο το μακρυ μεταξονιο(Land Rover 109) και απευθυνοταν κυριως στις χωρες της αραβικης χερσονησου,οπου η τιμη της βενζινης δεν αποτελουσε προβλημα.
Στην Ελλαδα,απο οτι ξερω ηρθαν ελαχιστα Stage1 ως 5πορτα station wagon για το Ι.Γ.Μ.Ε.και κατεληξαν βεβαιως στον ΟΔΔΥ.
Ενα τετοιο ελαχιστα χρησιμοποιημενο(χρωματος πρασινου) εβλεπα να ετοιμαζεται στο εξειδικευμενο συνεργειο JBK επι της Λ. Κηφισσου(υψος Αγ.Ι.Ρεντη)και ως πληροφορουμαι ειναι ηδη στα χερια καποιου μερακλη...
Μητς
1984 Toyota LC(frame-off restauration)
1975 AMC CJ5(unfinished project)