Μερικές φώτο από στρατιωτικά οχήματα...
Για να πάρει κάποιος πινακίδες Ι.Ο. (που είναι κρατικές κανονικές) πρέπει να είναι μέλος σε μια λέσχη και να συμμετέχει υποχρεωτικά σε ένα αριθμό εκδηλώσεων ανά έτος.
Πληρώνουν -50% ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και διόδια.Περνούν και από τεχνικό έλεγχο κάθε 2 χρόνια...
Επίσης μπορούν να ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο νόμιμα χωρίς κάποια αναγγελία ή υποχρέωση.Προυπόθεση για να πάρεις πινακίδες κυκλοφορίας για ένα όχημα είναι και η κατοχή της απαιτούμενης άδειας οδήγησης...
Μικρή εκδήλωση oldtimer Slovenia 2012
Μικρή εκδήλωση oldtimer Slovenia 2012
- Attachments
-
- DSC01705 (Small).JPG (144.14 KiB) Viewed 2470 times
-
- DSC01704 (Small).JPG (130.09 KiB) Viewed 2470 times
-
- DSC01703 (Small).JPG (126.41 KiB) Viewed 2470 times
-
- DSC01702 (Small).JPG (136.94 KiB) Viewed 2470 times
-
- DSC01701 (Small).JPG (144.52 KiB) Viewed 2470 times
-
- DSC01700 (Small).JPG (169.61 KiB) Viewed 2470 times
-
- DSC01699 (Small).JPG (138.75 KiB) Viewed 2470 times
-
- DSC01698 (Small).JPG (175.75 KiB) Viewed 2470 times
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
Re: Μικρή εκδήλωση oldtimer Slovenia 2012
Καλα τα λες.Θα ηταν ομορφο υποχρεωτικα να συμμετασχουν σε καποιες εκδηλωσεις τον χρονο.Και οχι να τις περνουν μονο για ιδιωτικη χρηση και να τα βλεπεις οπουδηποτε αλλου εκτος απο εκει που πρεπει και ολες τις μερες ολο τον χρονο!!Επισης μην ξεχνας οτι κανονικα πρεπει να κυκλοφορουν μονο Σ/Κ και μεχρι την δυση του ηλιου εαν δεν κανω λαθος. Και οποιαδηποτε κινηση εκτος νομού πρεπει να εχουν δελτιο κινησης υπογεγραμενο απο τον γραμματεα και το προεδρο του συλλογου. Τουλαχιστον ετσι νομιζω εγω. Για οποιο λαθος παρακαλω διορθωστε με να εχω μια σωστη αποψη πανω στο θεμα.
Μοναδικη ενσταση εχω στα τελη κυκλοφοριας. Εαν τζιπ ειναι 2200κεκ μια καναδεζα κοντα στα 4λιτρα.τι τελη να πληρωσουν???Αρκετα μειωμενα φανταζομαι σαν την ασφαλεια?? Και παλι πολλα θα ειναι.
Τεχνικος ελεγχος επρεπε να επιβαλεται. Αν και το συστημα ειναι αρκετα σαπιο με τα ΚΤΕΟ. Αλλα παλι μερικες κινητες "κασες" θα τις εκοβαν σιγουρα.
Μοναδικη ενσταση εχω στα τελη κυκλοφοριας. Εαν τζιπ ειναι 2200κεκ μια καναδεζα κοντα στα 4λιτρα.τι τελη να πληρωσουν???Αρκετα μειωμενα φανταζομαι σαν την ασφαλεια?? Και παλι πολλα θα ειναι.
Τεχνικος ελεγχος επρεπε να επιβαλεται. Αν και το συστημα ειναι αρκετα σαπιο με τα ΚΤΕΟ. Αλλα παλι μερικες κινητες "κασες" θα τις εκοβαν σιγουρα.

- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: Μικρή εκδήλωση oldtimer Slovenia 2012
Πληρωνουν προφανως καποια μειωμενα τελη και απο κει και περα δεν τους ενοχλει κανεις!
Αυτο ειναι το συστημα της Γερμανιας( η οποιο εμπνεει τους Σλοβενους και σε πολλα αλλα πραγματα): ολα τα οχηματα ανεξαρτητως κυβισμου πληρωνουν 170 ευρω το χρονο και εχουν απεριοριστη χρηση. Επι πλεον εχουν δικαιουνται να κυκλοφορουν εντος των πολεων,οπου με κανονικες πινακιδες,λογω καυσαεριων δεν θα μπορουσαν.
Οσοι δεν θελουν να πληρωνουν αυτο το τελος κυκλοφοριας(το οποιο θεωρω αξιοπρεπες,ιδιως αν σκεφτεις οτι οι μισθοι τους ειναι διπλασιοι των δικων μας)μπορουν να παρουν τις λεγομενες κοκκινες που αρχιζουν παντα με το 07.Ειναι και αυτες κρατικες,αφου τις χορηγει η Διευθυνση Συγκοινωνιων της νομαρχιας τους,αλλα εχουν τους περιορισμους των δικων μας πινακιδων Ι.Ο.δηλ.χρηση οχι καθημερινη,αλλα μονο σε συναντησεις,συνεργειο και χιλιομετρα συντηρησεως...
Προσωπικα το βρισκω πιο ολοκληρωμενο συστημα,γιατι παρεχει την δυνατοτητα σε οσους το επιθυμουν με τελη π.χ.170:2= 85 ευρω να εχουν απεριοριστη χρηση του οχηματος.
Φοβαμαι ομως οτι το ΥΠ.Οικονομικων δεν θα εκανε αυτη την προσαρμογη στην ελληνικη πραγματικοτητα,αλλα θα μας εβαζε ...γερμανικη ταριφα.
Mητς
ΥΓ. Πολυ ωραιο το FIAT nuova CAMPAGNOLA!
Αυτο ειναι το συστημα της Γερμανιας( η οποιο εμπνεει τους Σλοβενους και σε πολλα αλλα πραγματα): ολα τα οχηματα ανεξαρτητως κυβισμου πληρωνουν 170 ευρω το χρονο και εχουν απεριοριστη χρηση. Επι πλεον εχουν δικαιουνται να κυκλοφορουν εντος των πολεων,οπου με κανονικες πινακιδες,λογω καυσαεριων δεν θα μπορουσαν.
Οσοι δεν θελουν να πληρωνουν αυτο το τελος κυκλοφοριας(το οποιο θεωρω αξιοπρεπες,ιδιως αν σκεφτεις οτι οι μισθοι τους ειναι διπλασιοι των δικων μας)μπορουν να παρουν τις λεγομενες κοκκινες που αρχιζουν παντα με το 07.Ειναι και αυτες κρατικες,αφου τις χορηγει η Διευθυνση Συγκοινωνιων της νομαρχιας τους,αλλα εχουν τους περιορισμους των δικων μας πινακιδων Ι.Ο.δηλ.χρηση οχι καθημερινη,αλλα μονο σε συναντησεις,συνεργειο και χιλιομετρα συντηρησεως...
Προσωπικα το βρισκω πιο ολοκληρωμενο συστημα,γιατι παρεχει την δυνατοτητα σε οσους το επιθυμουν με τελη π.χ.170:2= 85 ευρω να εχουν απεριοριστη χρηση του οχηματος.
Φοβαμαι ομως οτι το ΥΠ.Οικονομικων δεν θα εκανε αυτη την προσαρμογη στην ελληνικη πραγματικοτητα,αλλα θα μας εβαζε ...γερμανικη ταριφα.
Mητς
ΥΓ. Πολυ ωραιο το FIAT nuova CAMPAGNOLA!
Last edited by Cruiserhead on Wed Oct 03, 2012 12:34, edited 1 time in total.
Re: Μικρή εκδήλωση oldtimer Slovenia 2012
Λοιπόν, για να ανακεφαλαιώνουμε:
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Ι.Ο. ΣΤΗ ΣΛΟΒΕΝΙΑ:
* Εγγραφή σε μια Λέσχη Αυτοκινήτου. ΦΙΛΠΑ, ΣΔΙΟ, ΣΙΣΟ κλπ με ετήσια συνδρομή.
* Απαλλαγή από Τέλη Κυκλοφορίας.
* Χαμηλή Ασφάλεια. Οχι απαλλαγή από διόδια.
* Τα οχήματα δεν περνούν από Τεχνικό Ελεγχο.
* Υποχρεωτική συμμετοχή σε εκδηλώσεις της Λέσχης ή του συλλόγου.
Κίνηση εντός νομού, και μόνο Σ/Κ αφού ενημερωθεί ο σύλλογος. Κίνηση από και προς το συνεργείο απεριόριστα.
Κίνηση εκτός νομού μόνο στο πλαίσιο εκδηλωσης και αφού ενημερωθεί η Τροχαία.
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Ι.Ο. ΣΤΗ ΣΛΟΒΕΝΙΑ:
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Ι.Ο. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:Jim wrote:Για να πάρει κάποιος πινακίδες Ι.Ο. (που είναι κρατικές κανονικές) πρέπει να είναι μέλος σε μια λέσχη και να συμμετέχει υποχρεωτικά σε ένα αριθμό εκδηλώσεων ανά έτος.
Πληρώνουν -50% ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και διόδια.Περνούν και από τεχνικό έλεγχο κάθε 2 χρόνια...
Επίσης μπορούν να ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο νόμιμα χωρίς κάποια αναγγελία ή υποχρέωση
* Εγγραφή σε μια Λέσχη Αυτοκινήτου. ΦΙΛΠΑ, ΣΔΙΟ, ΣΙΣΟ κλπ με ετήσια συνδρομή.
* Απαλλαγή από Τέλη Κυκλοφορίας.
* Χαμηλή Ασφάλεια. Οχι απαλλαγή από διόδια.
* Τα οχήματα δεν περνούν από Τεχνικό Ελεγχο.
* Υποχρεωτική συμμετοχή σε εκδηλώσεις της Λέσχης ή του συλλόγου.
Κίνηση εντός νομού, και μόνο Σ/Κ αφού ενημερωθεί ο σύλλογος. Κίνηση από και προς το συνεργείο απεριόριστα.
Κίνηση εκτός νομού μόνο στο πλαίσιο εκδηλωσης και αφού ενημερωθεί η Τροχαία.