Αγορά Samurai

agnostos74
Posts: 5
Joined: Wed Sep 17, 2014 14:08

Αγορά Samurai

Post by agnostos74 »

Καλησπέρα σε όλους από έναν υποψήφιο αγοραστή samurai και νέο στην παρέα παρόλο που παρακολουθώ τα θέματα πάρα πολύ καιρό.
Έχω διαβάσει σχεδόν όλο το forum με τα τεχνικά και δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο Post...πιστεύω θα βοηθήσει κι άλλους...
Επειδή πρόκειται να αγοράσω σύντομα ένα εν λόγω αυτοκίνητο (1300άρη) θα ήθελα τη γνώμη των πιο έμπειρων από μένα στο εξής: κυκλοφορούν καποια με καρμπυρατερ (πιο φθηνά) και τα πιο καινούργια με injection. Εκτός του ότι αυτά με καρμπυρατέρ τα βρίσκω 4-τάχυτα, όσον αφορά καταναλώσεις υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με Injection;
Έχουν καταλύτη; Διαφορά στα service υπάρχει; (όσον αφορά συχνότητα, κόστος ανταλλακτικών, φθορές κτλ)
Το αυτοκίνητο θα το έχω εγώ για μικρές μετακινήσεις των 20-30χλμ τη μέρα και το θέλω γιατί για να πάω σπίτι περνάω χωματόδρομο 600μ πηγαινέλα ο οποίος το χειμώνα με βροχές και χιόνια είναι δύσκολος. Δηλαδή αυτό που με νοιάζει είναι να μπορώ σε μια έκτακτη ανάγκη να μπορώ να φύγω, χωρίς αλυσίδες κτλ...
Επίσης σκέφτομαι αν πάρω ένα καρμπυρατεράτο, έχει κανείς γνώση πόσο μανούρα είναι να αλλάξεις κινητήρα και να βάλεις κάποιον Injection 5-ταχυτο;
Επίσης επειδή δεν είχα ποτέ αμάξι με καρμπυρατέρ, δεν έχω εμπειρία από τα - ή τα + του... μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Αγορά Samurai

Post by Nicolas »

Αν και τα samurai φημίζονται για την αξιοπιστία τους,
το καρμπυρατέρ δεν το προτιμάμε ιδιαίτερα λόγω του ότι δεν μπορεί να αποδώσει υπό κλίση και στεγνώνει.
Άσε που είναι δύσκολο να το ρυθμίσεις να παίζει σωστά σε όλες τις συνθήκες (κρύο, υψόμετρο κλπ)

Επιπλέον δεν συμφέρει να κάνεις αλλαγή κινητήρα και κιβωτίου, πάρε εξαρχής αυτό που θες.
Αν σκοπεύεις να κάνεις μία μικρή επένδυση επάνω στο αυτοκίνητο,
μάζεψε τα "σπασμένα"
βάλε ένα hardtop,
βάλε μία αναρτησούλα OME,
βάλε και μία πεντάδα(! και όχι τετράδα) αναγόμωση

και δεν θα σε ξανααπασχολήσει ο καιρός και το τεραίν.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
manouzz
Posts: 112
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:45
Location: Σερραι

Re: Αγορά Samurai

Post by manouzz »

εχω την εντυπωση οτι αυτα με το 4αρι σαζμαν ειναι τα 1000αρια η sj410,στα οποια πλεον δεν βρισκεις ανταλλακτικο ουτε στη ιαπωνια!
X.E.S.E. CLUB
agnostos74
Posts: 5
Joined: Wed Sep 17, 2014 14:08

Re: Αγορά Samurai

Post by agnostos74 »

καταρχήν σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις.
για τα καρμπυρατέρ κι εγώ δεν τείνω προς τα εκεί. αλλά λόγω στενότητας και με τη διαφορά τιμής σε βάζει σε σκέψεις..
κοιτάω περισσότερο τα 1300αρια με injection και μαμά hardtop. Κοίταζα και αυτά με μακρύ σασί γιατί θα με βόλευε αλλά επειδή δε βγαίνει απ΄τη μάνα του με hardtop και να μην μπλέκω με κουκούλες και aftermarket hardtop, τα έχω παρατήσει.
Όσο αφορά τα σαζμάν, υπάρχουν 1000αρια με 4άρι όπως και με 5άρι(σπάνιο) αλλά και 1300άρια με 4άρι. Και μια ερώτηση για τα ανταλλακτικά που αναφέρθηκε πιο πάνω είναι κατά πόσο υπάρχουν για samurai με μακρύ σασί... υπάρχουν ή πρέπει να φας τον κόσμο να βρεις κάτι;
και μιας και μιλάω με τους άκρως έμπειρους, το γιαπωνέζικο έχει τόσο μεγάλες διαφορές στην ποιότητα; Ξέρετε αν υπάρχει κάπου στο αυτοκίνητο που φαίνεται το εργοστάσιο κατασκευής;
User avatar
panoslpm
Posts: 98
Joined: Sat Jul 27, 2013 15:58

Re: Αγορά Samurai

Post by panoslpm »

Μην πάρεις 1000.δεν τσουλήσει καθόλου στο δρόμο και ειναι και πολυ κοντό το τεσσάρι σαζμαν.ουτε 80 δεν παει στο δρόμο
User avatar
kritsotis13
Posts: 70
Joined: Fri Oct 28, 2011 18:15
Location: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Αγορά Samurai

Post by kritsotis13 »

Αφου το θες για καθε μερα και 1300 γτ δε πας σε κανα jimny η terrios???
Απου δε θελει χτυπους
στο χαλκιδιο δε παει...
4x4 off road
Posts: 118
Joined: Mon Mar 17, 2014 21:06
Location: Βόλος

Re: Αγορά Samurai

Post by 4x4 off road »

Κατά τι γνώμη μου πάρε ένα μαμά σαμουράι σε καλή τιμή φτιάξτω όπως το θες ανάλογα τι χρήση που θές να το κάνεις.Τώρα όσο για μετατροπές και ανέβα κατέβα το ίδιο είναι πάρε κατευθείαν 1300 με 5αρι σασμάν.Τι να πάρεις 410 και να κάνεις μετατροπή τι να πάρεις 413 το ίδιο είναι.
geos pap
Posts: 4
Joined: Tue Mar 26, 2013 16:17

Re: Αγορά Samurai

Post by geos pap »

Εγω εχω ενα samurai μακρυ σασι και μεχρι τωρα οτι ανταλακτικο εχει χρειαστει ειναι το ιδιο με του κανονικου.... Παντως επειδη και το δικο μου ειναι καρμπυρατερ θα σου προτεινα να το αποφυγεις...
kris
Posts: 4
Joined: Mon Sep 09, 2013 17:20
Location: Θεσσαλονίκη

Re: Αγορά Samurai

Post by kris »

Έχω εδώ και ένα χρόνο το injection μοντέλο του 1995. Αν το οδηγάς χαλαρά με υπομονή και μέχρι 80-90 μπορείς να δεις κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα στα εκατό. Το δικό μου το πήρα παρτάλι, είμαι τουλάχιστον ο τέταρτος ιδιοκτήτης του και τα πρώτα πέντε χρόνια του μάλλον ήταν νοικιάρικο μιας και οι πινακίδες του είναι Πειραιά. Έχω κάνει 10000 χλμ και 2-3 μεγάλα ταξίδια. Θεσσαλονίκη-Κόνιτσα, Θεσ.-Σκόπελο, Θεσ.-Κάρτζαλι Βουλγαρίας. Τα μόνα που έχει ζητήσει είναι φυσιολογικές φθορές και άλλες λόγω κακής χρήσης, τίποτα όμως σοβαρό και ακριβό. Το έχω βάλει και αέριο μίας και είναι φτηνό το σύστημα (μόνο 450ευρώ) λόγω μονού ψεκασμού. Πάρτο και θα το χαρείς!
agnostos74
Posts: 5
Joined: Wed Sep 17, 2014 14:08

Re: Αγορά Samurai

Post by agnostos74 »

κατ'αρχήν ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες. ήταν πολύ βοηθητικές. είμαι ένα βήμα πριν αγοράσω τελικά ένα samurai 1300 injection του '95. έχετε κάποια συμβουλή για κάποιο ιδιαίτερο σημείο που πρέπει να κοιτάξω και που μόνο κάποιος που το οδηγεί θα έδινε προσοχη;
ευχαριστώ και πάλι
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”