Page 1 of 4

Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 11:32
by Nicolas
Λοιπόν...

έρχεται η αναρτησούλα μου και πρέπει να αρχίσω να σκέφτομαι το θέμα ελαστικό.
Η αναρτησούλα είναι η tough dog φούλ ρυθμιζόμενη μαζί με ένα αμορτισεράκι τιμονιού
με ελατήριο για επαναφορά, στις 2.5 ίντσες.
Το λεωφορείο μου μπορεί να φορέσει μέχρι 33'' μαμά ενώ μετά την ανάρτηση
με μικρές μόντες (λίγο offset ίσως) μπορεί να φορέσει μέχρι και 35''.
Η λογική μου λέει να παίξω με κάτι 50:50 στις 33'' και με 17'' ζάντα,
και σκέφτομαι πολύ έντονα το mickey thomson baja claw radial.

Η ερώτηση λοιπόν είναι, αν έχει δοκιμάσει κάποιος τα εν λόγω ελαστικά, πως συμπεριφέρονται
γενικότερα (και όχι μόνο σε χώμα, λάσπη κλπ) ενώ θα ήθελα να μάθω αν το συγκεκριμενο
33άρι σε 16άρα ζάντα μπαλονιάζει έντονα. Να σημειώσω οτι έχω πάνω από δύο τόνους βάρος...

ευχαριστώ :D



PS Θα δημοσιευτούν φωτό με όλες τις μόντες και τυχόν πατέντες και θα γραφτεί και αρθράκι
με τις εντυπώσεις :mrgreen:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 13:22
by St. Tselios
Ταπεινη μου γνωμη ειναι να βαλεις 33'' σε 16 ζαντα.
Η καταπόνηση σε 17'' θα ειναι μεγαλη σε οτι αυτο αντιστιχει (ημιαξονια-κεντρικους κλπ.)
Σε 16'' ζαντα και σε ασφαλτο δεν θα μπαλονιασει καθολου και με μια πιεση ελαστικου γυρω στα 25 - 30 psi...

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 14:19
by Nicolas
Καλώς τον καγκουραδελφό μου.
Κατ'αρχήν το μόνο δεδομένο είναι οτι το καγκουροαμάξι μου
πρέπει να ταξιδεύει αξιοπρεπώς καθώς και να ικανοποιεί τις εκάστοτε
καγκουροανάγκες μου.
St. Tselios wrote:Ταπεινη μου γνωμη ειναι να βαλεις 33'' σε 16 ζαντα.
Η καταπόνηση σε 17'' θα ειναι μεγαλη σε οτι αυτο αντιστιχει (ημιαξονια-κεντρικους κλπ.)
Γουάααιιιι? Κάτι δεν πιάνω?
33 ίντσες είναι στην μία, 33 και στην άλλη.
Ή μήπως εννοείς οτι το μεγάλο μάγουλο θα απορροφήσει και απότομα σταματοξεκινήματα?
Το 35άρι δηλαδή δεν το προτείνεις? Πέραν των καταπονήσεων που σε τελική κάτι θα
κάνω για να βοηθήσω λίγο τον μπροστινό μου άξονα που είναι αδυναμούλης... :roll:

St. Tselios wrote: Σε 16'' ζαντα και σε ασφαλτο δεν θα μπαλονιασει καθολου και με μια πιεση ελαστικου γυρω στα 25 - 30 psi...
ΟΚ το δέχομαι. Λάβε όμως υπόψιν οτι το λεωφορείο μου ανεβαίνει Βόλο με 160-180 και
γι' αυτό αναρωτιέμαι αν στις στροφούλες με αυτή την ταχύτητα θα μπαλωνιάσει...
Αλλά αν είναι έτσι, καλύτερα... Δεν θα χρειαστεί να ψωνίσω και ζάντες :mrgreen:
Μήπως έχεις άποψη για το συγκεκριμένο ελαστικό στο βρεγμένο?

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 14:37
by PanosXJ
...Νίκολας δεν ήξερα για την παραγγελία σου....φτού....γιατί ήθελα ένα αμορτισσέρ τιμονιού απο την ToughDog....θα παραγγέλναμε 2 κομμάτια.... :(

....πάντως για τα λάστιχα που σκέφτεσαι μάλλον τα 160-180 είναι παρελθόν....στις ταχύτητες αυτές και με τις διαστάσεις αυτές, η οδική ασφάλεια είναι πλέον διαπραγματεύσιμο θέμα....

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 15:09
by St. Tselios
Nicolas wrote: Γουάααιιιι? Κάτι δεν πιάνω?
33 ίντσες είναι στην μία, 33 και στην άλλη.
Ή μήπως εννοείς οτι το μεγάλο μάγουλο θα απορροφήσει και απότομα σταματοξεκινήματα?
Ειναι μεγαλη συζητηση και θα στο αναλυσω στην Συναντηση.......
Nicolas wrote:ΟΚ το δέχομαι. Λάβε όμως υπόψιν οτι το λεωφορείο μου ανεβαίνει Βόλο με 160-180 και
γι' αυτό αναρωτιέμαι αν στις στροφούλες με αυτή την ταχύτητα θα μπαλωνιάσει...
160 - 180 ???? :shock: :o
Το HUMMER 2 που φοραει μαμα 33'' και με αναρτηση μαμα (δεμενη) πανω απο 160 δεν παει...και οχι απο δυναμη (315 hp)
Δεν υπαρχει περιπτωση να βαλεις 33'' η 35'' λαστιχα και να εχεις αυτες τις ταχυτητες...ουτε για πλακα...

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 15:16
by PanosXJ
...ναι απο δύναμη δεν υστερεί σε καμμία περίπτωση....
....εδώ το δικό μου(2.5L) με 3.5'' μπροστά και 4.5'' πίσω με ασφάλτινα Cooper Cobra(235Χ70Χ15) πάει 140-160 άνετα και με τα Cooper Discoverer ST(235Χ75Χ15) που δεν είναι και καμμιά τρελλή διάσταση ούτε μεγάλη η διαφορά των μεγεθών, με το ζόρι ανεβαίνει 130-140 και με την ασφάλεια, να είναι αυτόματα με την μικρή αυτή αλλαγή σε διάσταση και πέλμα, διαπραγματεύσιμο μέγεθος!!! :cry:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 15:18
by Nicolas
Εγώ πάντως με 32άρι τα 180 τα έχω ψωμοτύρι :mrgreen:
Αν δε, ζορίζω λίγο την τετάρτη μου και με βοηθάει και ο άνεμος
βλέπω και 200 στο κοντέρ... :lol: :lol:
Γι' αυτό σας λέω... μήπως να πάω για 17άρα να πατάει λίγο καλύτερα...?

Το hummer είναι για τον @&*#%*&(% :lol: :lol: :lol:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 15:25
by PanosXJ
...καλά έχω κι εγώ ένα ξερόγκαζο Escort 2000 RS που διακοσαρίζει για πλάκα και τα σπάει +220 με μια ανάσα....και κάπου αλλού την ίδια στιγμή που μιλάμε, κάποιος θα έχει καμμια Porsche 911, ή καμμιά Lambo, ή καμμιά Ferrari, ή Mustang, ή κάποιος άλλος καμμιά Dodge SS ή Supercharger και θα λιώνουνε την άσφαλτο....
...εδώ μιλάμε για οδική ασφάλεια.....και τα πειραγμένα Jeep δεν είναι φιλικά με την οδική ασφάλεια..... :cry:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 15:27
by PanosXJ
...πάντως Νίκολας άν δε σου κάνει το αμορτισσέρ τιμονιού της ToughDog για οποιοδήποτε λόγο, τότε το αγοράζω εγώ,οκ? :)

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Posted: Tue Oct 27, 2009 15:33
by Nicolas
PanosXJ wrote:...πάντως Νίκολας άν δε σου κάνει το αμορτισσέρ τιμονιού της ToughDog για οποιοδήποτε λόγο, τότε το αγοράζω εγώ,οκ? :)
Αν δεν μου κάνει και σου κάνει εσένα, why not... ;)
Πάντως, το σετάκι μου το κανόνισε ο κολλητός ο Μάνθος από τον Βόλο Fast4Ward
ο οποίος θα αναλάβει και το όλο project.
Αν θες πάρε να ρωτήσεις το τί και πως ;)