Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by Nicolas »

Πολύ ενδιαφέρον. Θα το κοιτάξω περαιτέρω.
Κανείς που να έχει άποψη από πρώτο χέρι?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by sirros »

Nicolas wrote:Τελικά έχει δοκιμάσει κανείς το λαστιχάκι?
Νικολα καλημερα, το ειχα εγω σε 33/13,5/16 ή 15 δεν θυμαμαι και μετα τα πουλησα στον general lee
γενικα ειναι λαστιχακι που δεν κραταει καθολου ακομα και στην στεγνη ασφαλτο ,μεγαλη μουφα.
τα ειχα δοκιμασει και πιο παλια σε 35αρια σε ενα wrangler .
γενικα δεν θα τα ξανα εβαζα

για βρεγμενο δεν το συζηταμε καν.

ελπιζω να το ψαξεις κι'αλλο και να κανεις σωστη επιλογη.

ρωτα και τον general που τα εδωσε μετα απο 2 μηνες.
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by Nicolas »

Φτου...
ευχαριστώ Κώστα.

Ρίξε καμιά πρόταση. Τα δεδομένα τα ξέρεις.
Μακρύ, βαρύ και πάει ταξίδια...
Στο 33-χχ-16 παίζω.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
ZooL
Posts: 44
Joined: Wed Jun 17, 2009 01:38

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by ZooL »

τώρα πήρα χαμπάρι το thread :roll:

Φοράω 33άρια (285/70R17) Cooper STT στις εργοστασιακές Rubicon ζάντες εδώ και ενάμιση χρόνο, πρακτικά από την πρώτη μέρα που το πήρα. Έχω δει 180 χλμ/ω στο κοντέρ, δοκιμάζοντάς το στην Αττική οδό... δεν θα ήθελα όμως να το ξανακάνω... αισθάνθηκα να έρχομαι τόσο κοντά στον Δημιουργό ...και νομίζω ότι δεν είμαι ακόμη έτοιμος να τον συναντήσω :lol:

Η υπηρεσιακή μου ταχύτητα στην Εθνική είναι 120-130 χλμ/ω, με προσπεράσματα-ξεσπάσματα στα 140-150... Που και πάλι πολλά μου φαίνονται... είμαι και 2.5" πιο ψηλός (με αποστάτες), είναι και οι τροχοί μονίμως σχεδόν με κάμποσο χώμα πάνω, το συνολικό ride quality μόνο ασφάλεια δεν εμπνέει σ' αυτές τις ταχύτητες...

Σημειώνω πως το βάρος κάθε τροχού για το συγκεκριμένο setup είναι στα 42.5 kg.

Μιας και η αρχική ερώτηση πάντως αφορά τα λάστιχα, για τα Baja Claw δεν έχω ιδέα - μπορώ όμως να σου πω ότι τα STT είναι (για μένα) εκπληκτικά στην άσφαλτο - στεγνή ή βρεγμένη. Παίζοντας και με τις πιέσεις δε, πραγματικά μπορείς να κινηθείς πολύ σβέλτα, σε ευθείες, καμπές ή στροφιλίκια. Επειδή όμως είναι βαριά, θέλουν προσοχή στο φρενάρισμα, λόγω μεγάλης αδράνειας. Και τα 35άρια που λες, εκεί ακριβώς είναι που θα έχουν τα τεράστια θέματά τους: ως προς το βάρος (και στο χώμα και επί της ασφάλτου...). Γενικά το όλο θέμα "35άρια στον d30" σηκώνει τεράστια κουβέντα όπως έχουμε ξαναπεί ;)

Τέλος, είχα δει Νικόλα το λεωφορείο σου (το δικό μου μου το φωνάζουν Cadillac ή γκαρσονιέρα btw :mrgreen: ) στο parking του Αττάρτ με τα Fedima, αλλά δεν είχα κάτσει να το μελετήσω. Είπες είναι 235/85R16; Στις εργοστασιακές σιδερένιες; Μήπως έχεις να βάλεις μια foto να δω πόσο μέσα στον θόλο είναι; Ετοιμάζομαι να στήσω τώρα ένα 2ο set με Insa Turbo Special Track, και ψάχνομαι λίγο ως προς τη διάσταση... btw & fyi, επειδή κάτι είδα έγραψες για τα Fedima νωρίτερα, τα Insa Turbo στην διάσταση 265/75 έχουν δείκτη ταχύτητας Q (160 χλμ/ω), ενώ στην 235/85 έχουν N (140 χλμ/ω) (http://www.insaturbo.com/index.php?opti ... 85&lang=en)

Χ.

08' Jeep Wrangler JK Unlimited 3.8
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by Nicolas »

Καλημέρα φιλαράκι,
ZooL wrote:τώρα πήρα χαμπάρι το thread :roll:

Φοράω 33άρια (285/70R17) Cooper STT στις εργοστασιακές Rubicon ζάντες εδώ και ενάμιση χρόνο, πρακτικά από την πρώτη μέρα που το πήρα. Έχω δει 180 χλμ/ω στο κοντέρ, δοκιμάζοντάς το στην Αττική οδό... δεν θα ήθελα όμως να το ξανακάνω... αισθάνθηκα να έρχομαι τόσο κοντά στον Δημιουργό ...και νομίζω ότι δεν είμαι ακόμη έτοιμος να τον συναντήσω :lol:
Η υπηρεσιακή μου ταχύτητα στην Εθνική είναι 120-130 χλμ/ω, με προσπεράσματα-ξεσπάσματα στα 140-150... Που και πάλι πολλά μου φαίνονται... είμαι και 2.5" πιο ψηλός (με αποστάτες), είναι και οι τροχοί μονίμως σχεδόν με κάμποσο χώμα πάνω, το συνολικό ride quality μόνο ασφάλεια δεν εμπνέει σ' αυτές τις ταχύτητες...

Σημειώνω πως το βάρος κάθε τροχού για το συγκεκριμένο setup είναι στα 42.5 kg.
Εγώ φοράω τις εργοστασιακές 16άρες και με τα μαμά λάστιχα είδα στο κοντέρ 200. Βέβαια σκέψου οτι τα μαμά 16άρια είναι 31''...
Σχετικά με την ποιότητα κύλησης, αφού έβαλα τα fedima (235/85/16) συνήθως πηγαίνω με 120-130 αν και ενίοτε βλέπω και 160.
Δεν με έχουν τρομάξει στον δρόμο σαν απόδοση, το αντίθετο θα έλεγα και είμαι πολύ εντυπωσιασμένος, ωστόσο φοβάμαι πολύ τον δείκτη ταχύτητας του fedima και γιαυτό μαζεύομαι...
Πάντος μου κάνει πολύ εντύπωση που σε φοβίζει... Μόλις φορέσω βέβαια την αναρτησούλα μου και ψηλώσω λίγο θα το ξανασυζητήσουμε ;)
ZooL wrote: Μιας και η αρχική ερώτηση πάντως αφορά τα λάστιχα, για τα Baja Claw δεν έχω ιδέα - μπορώ όμως να σου πω ότι τα STT είναι (για μένα) εκπληκτικά στην άσφαλτο - στεγνή ή βρεγμένη. Παίζοντας και με τις πιέσεις δε, πραγματικά μπορείς να κινηθείς πολύ σβέλτα, σε ευθείες, καμπές ή στροφιλίκια. Επειδή όμως είναι βαριά, θέλουν προσοχή στο φρενάρισμα, λόγω μεγάλης αδράνειας. Και τα 35άρια που λες, εκεί ακριβώς είναι που θα έχουν τα τεράστια θέματά τους: ως προς το βάρος (και στο χώμα και επί της ασφάλτου...). Γενικά το όλο θέμα "35άρια στον d30" σηκώνει τεράστια κουβέντα όπως έχουμε ξαναπεί ;)
τα cooper τα σκέφτομαι είναι αλήθεια.
Για 33άρι μιλάω αρχικά και όχι 35. Η αναρτησούλα που μόλις έφτασε από Αυστραλία είναι tough dog φούλ ρυθμιζόμενη (αργότερα θα έρθει και το κοντρόλ για έλεγχο από το εσωτερικό) και είναι 2 ίντσες οπότε το 35άρι δεν περιλαμβάνεται στο τωρινό setup. Τα fedima που φοράω είναι επίσης εξαιρετικά βαριά αλλά και πάλι δεν με χαλάνε... Τα φρένα εξακολουθούν και είναι πέραν από ικανοποιητικά.
Σχετικά με το αξονάκι πάντως, νομίζω οτι τελικά ένα σετ ημιαξόνια και ένα καλό κορωνοπήνιο είναι υπέρ αρκετά για 35άρι.
Το είδα να δουλεύει και εντυπωσιάστηκα από την αντοχή του. Αλλά έχουμε δρόμο μέχρι εκεί :lol:

ZooL wrote: Τέλος, είχα δει Νικόλα το λεωφορείο σου (το δικό μου μου το φωνάζουν Cadillac ή γκαρσονιέρα btw :mrgreen: ) στο parking του Αττάρτ με τα Fedima, αλλά δεν είχα κάτσει να το μελετήσω. Είπες είναι 235/85R16; Στις εργοστασιακές σιδερένιες; Μήπως έχεις να βάλεις μια foto να δω πόσο μέσα στον θόλο είναι; Ετοιμάζομαι να στήσω τώρα ένα 2ο set με Insa Turbo Special Track, και ψάχνομαι λίγο ως προς τη διάσταση... btw & fyi, επειδή κάτι είδα έγραψες για τα Fedima νωρίτερα, τα Insa Turbo στην διάσταση 265/75 έχουν δείκτη ταχύτητας Q (160 χλμ/ω), ενώ στην 235/85 έχουν N (140 χλμ/ω) (http://www.insaturbo.com/index.php?opti ... 85&lang=en)

Χ.
Το γκαρσονιέρα μπορώ να το επιβεβαιώσω :lol: :lol:
Φοράω 235/85/16 σε μαμά 16άρες. Τα λάστιχα είναι εξαιρετικά τραχιά στις πολύ χαμηλές ταχύτητες αλλά όσο πιο γρήγορα τόσο πιο άνετα.
Μετά τα 100 κάνουν απίστευτο θόρυβο και έχουν δείκτη ταχύτητας 120, δηλαδή σέρνεσαι μην φύγει κανένα κομμάτι.
Όμως κρατάνε πολύ καλά τόσο στη στεγνή όσο και στη βρεγμένη άσφαλτο αρκεί να σέβεσαι το 85άρι προφίλ τους και να μην το στραμπουλάς σε κλειστά στροφιλίκια. Σε λάσπη δεν έχω πάει πολύ αλλά σε πατημένο χώμα...
Στο ednuro της Εκάλης (πλοηγός) πήγαινα σχεδόν με τριψήφια νούμερα, πισωκούνα με απενεργοποιημένο το esp (στην πισωκούνα όταν απενεργοποιείς το esp στην ουσία απενεργοποιεί μόνο το traction control) και στα κλειστά κομμάτια χρησιμοποιούσα και χειρόφρενο.
Α Π Ο Λ Α Υ Σ Η !!!!!
Σχετικά τώρα με την διάσταση, τόσο ο Δουκέρης όσο και ο Αθανασίου συμφωνούν οτι το 235/85/16 είναι ό,τι καλύτερο για αυτή την χρήση. Στον θόλο είναι λίγο μέσα και δεν φαίνεται τόσο όμορφο αλλά είναι αρκετά φαρδύ για να κρατήσει το αυτοκίνητο και αρκετά στενό για να μην μπουκώνει. Σημείωσε οτι αυτή η διάσταση σε αναγόμωση είναι περίπου 32.5 ίντσες.
Φωτογραφίες θα ποστάρω σύντομα, μόλις πάρω μερικές κοντινές να φαίνεται ο τροχός.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by antonisxj »

φίλε Νικόλα θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι άσχετο με τα λάστιχα.
είδα ότι θα βάλεις αμορτισέρ tough dog. ποιά θα βάλεις? τι βάρος έχει η καντίνα σου? όταν τα βάλεις θα ήθελα να μας πείς εντυπώσεις σε άσφαλτο και χώμα, σε γρήγορο χώμα και σε εμπόδια με ανοίγμτα ανάρτησης και επειδή κάθε τόσο μου στέλνουν mail απο την 4WD1 σήμερα έτυχε να μου στείλουν σχετικές πληροφορίες για αυτό http://www.4wd1.com/rancho-incab.htm απότι κατάλαβα ίσως θές κάτι τέτοιο.
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by Nicolas »

Καγκουραβασιλιά μου!

Η ανάρτηση ήρθε. Είναι το τυπικό και μοναδικό κιτ της tough dog για JK Unlimited. Θεωρητικά είναι 40mm πάνω όμως πήρα τα medium duty
ελατήρια και θα ψηλώσει ελάχιστα παραπάνω. Επίσης πήρα και ένα coiloverάκι τιμονιού.

Η μετατροπή θα δημοσιευτεί με κάθε λεπτομέρεια και φωτό ενώ θα γράψω οποσδήποτε review, το οποίο
θα περιλαμβάνει γρήγορο χώμα de facto.
Την ανάρτηση θα την φορέσω στον Βόλο τα Χριστούγεννα που θα πάω για αρμένικη βίζιτα στον Μάνθο :mrgreen:
και εκεί θα γίνουν και τα πρώτα τεστ. Ευκαιρία θα είναι να δω και τους Λαρισαίους Καγκουραίους.

Καλό αυτό που λες παραπάνω για την διαχείριση της ανάρτησης αλλά είναι πολύ last year :lol: :lol: :lol:
Κοίτα εδώ...
Από πληροφορίες που έχω από μέσα στην rancho το συγκεκριμένο έχει ακόμα λίγα προβλήματα όμως
αναμένεται να έχουν λυθεί στην επόμενη φουρνιά γι αυτό και περιμένω...


Α... και η "καντίνα" μου αυτή την στιγμή είναι πάνω από 2200kgr.
Και μου αρέσει να την λέω λεωφορείο, ώ μαζουτοκίνητε τρισκάπνιστε :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by antonisxj »

με κάλυψες αρχηγέ μου.
το κιτάκι που είναι ασύρματο το ξέρω και το έχω απορίψει. επειδή δουλεύει με μπαταρίες και επειδή θα περιφέρεται μέσα στ'αμάξι απο δώ και απο κεί. :mrgreen:
προτιμώ τα σταθερά κουμπάκια για να ξέρω που βρίσκονται :mrgreen:
άντε να δοκιμάσεις ανάρτηση να μας πείς εντυπώσεις.
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by Nicolas »

antonisxj wrote:προτιμώ τα σταθερά κουμπάκια για να ξέρω που βρίσκονται :mrgreen:
Σωστό κι αυτό αλλά μου αρέσει που μπορείς να φτιάξεις προρυθμίσεις.
Εξάλλου η λύση στο πρόβλημά σου λέγεται velcro :lol: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: Ερώτηση για Mickey Thomson Baja Claw Radial

Post by antonisxj »

velcro?
300 χρόνια μπροστά δηλαδή? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
εβίβα του Νικόλα :lol: :lol: :lol: :lol:
if it doesn't break, fix it until it does
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”