Σήμερα βρήκα και μία φώτο με το ΟΕΜ γρανάζωμα του βοηθητικού κιβωτίου SJ413.
Aπό Δεξιά προς αριστερά είναι το πρώτο γρανάζι που παίρνει κίνηση από το αξονάκι από το σασμάν.Είναι πολύ μεγαλύτερο από το ρουλεμάν.
και μία ακόμη φώτο με το ίδιο γρανάζωμα από την κάτω μεριά.....Αριστερά βρίσκεται το γρανάζι των κοντών και είναι τόσο μεγάλο που "οριακα " το περιβάλει η κάσα.
Προσωπικά τα παραπάνω ούτε καν τα ήξερα και μάλιστα το πρώτο βοηθητικό κιβώτιο που αγόρασα ενώ το ζήτησα για 413 μου πουλήσανε από 410 (ούτε ο παλιατζής δεν το ήξερε....)
διότι η κάσα του ήταν ίδια με του 413. με αποτέλεσμα να κλώθω βοηθητικό 410 και να ΜΗΝ το γνωρίζω....
Το μυστήριο λύθηκε όταν φίλος μου αγόρασε σετ γραναζιών 4,16/1 και πήγαμε να τα τοποθετήσουμε σε κιβώτιο με ΟΕΜ γρανάζωμα 410...... Το γρανάζι των κοντών.....παραήταν κοντό για να ενωθεί με το διπλό.....
Ευτηχώς μια καλή ψυχή με πολλά καντάρια γνώσης από το Πέραμα βοήθησε και εξήγησε τι γίνεται.....και τον ευχαριστώ πολύ!!!!
βοηθητικο απο 410 σε 413 samurai
Re: βοηθητικο απο 410 σε 413 samurai
...a hundred clocks are ticking
the line becomes a circle
spin the wheel of fortune
or learn to navigate ...
the line becomes a circle
spin the wheel of fortune
or learn to navigate ...
Re: βοηθητικο απο 410 σε 413 samurai
Σε 30' λάστιχο καλύτερα το πιο αργό με μείωση αν θυμάμαι 18%
Ενώ σε 215/75 το 12%.
Και τα δύο βοηθούν στο να κρατηθεί και η κατανάλωση χαμηλά, αλλά αυτό το γνωρίζουμε
Ενώ σε 215/75 το 12%.
Και τα δύο βοηθούν στο να κρατηθεί και η κατανάλωση χαμηλά, αλλά αυτό το γνωρίζουμε