βοηθητικο απο 410 σε 413 samurai

KON.GV
Posts: 93
Joined: Wed Jul 08, 2009 10:11
Location: ΙΛΙΟΝ

Re: βοηθητικο απο 410 σε 413 samurai

Post by KON.GV »

Σήμερα βρήκα και μία φώτο με το ΟΕΜ γρανάζωμα του βοηθητικού κιβωτίου SJ413. :arrow:
Aπό Δεξιά προς αριστερά είναι το πρώτο γρανάζι που παίρνει κίνηση από το αξονάκι από το σασμάν.Είναι πολύ μεγαλύτερο από το ρουλεμάν. :idea:
555928_451797111561891_1788999182_n.jpg
555928_451797111561891_1788999182_n.jpg (111.2 KiB) Viewed 2425 times
και μία ακόμη φώτο με το ίδιο γρανάζωμα από την κάτω μεριά.....Αριστερά βρίσκεται το γρανάζι των κοντών και είναι τόσο μεγάλο που "οριακα " το περιβάλει η κάσα. :idea:
575040_111434162352545_181124293_n.jpg
575040_111434162352545_181124293_n.jpg (43.85 KiB) Viewed 2425 times
Προσωπικά τα παραπάνω ούτε καν τα ήξερα και μάλιστα το πρώτο βοηθητικό κιβώτιο που αγόρασα ενώ το ζήτησα για 413 μου πουλήσανε από 410 (ούτε ο παλιατζής δεν το ήξερε....)
διότι η κάσα του ήταν ίδια με του 413. :lol: :lol: με αποτέλεσμα να κλώθω βοηθητικό 410 και να ΜΗΝ το γνωρίζω.... :mrgreen: :mrgreen:

Το μυστήριο λύθηκε όταν φίλος μου αγόρασε σετ γραναζιών 4,16/1 και πήγαμε να τα τοποθετήσουμε σε κιβώτιο με ΟΕΜ γρανάζωμα 410...... 8-) :lol: :lol: :lol: Το γρανάζι των κοντών.....παραήταν κοντό για να ενωθεί με το διπλό..... :lol: :lol:

Ευτηχώς μια καλή ψυχή με πολλά καντάρια γνώσης από το Πέραμα βοήθησε και εξήγησε τι γίνεται.....και τον ευχαριστώ πολύ!!!!
...a hundred clocks are ticking
the line becomes a circle
spin the wheel of fortune
or learn to navigate ...
User avatar
panjo
Posts: 190
Joined: Thu Jul 02, 2009 09:17

Re: βοηθητικο απο 410 σε 413 samurai

Post by panjo »

Σε 30' λάστιχο καλύτερα το πιο αργό με μείωση αν θυμάμαι 18%
Ενώ σε 215/75 το 12%.
Και τα δύο βοηθούν στο να κρατηθεί και η κατανάλωση χαμηλά, αλλά αυτό το γνωρίζουμε :)
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”