Page 1 of 2
ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Wed Sep 25, 2013 14:50
by vagelis
Για να βαλουμε τις σουστες πανω στον αξονα τι αλλη μετατροπη χρειαζεται για να γινει σωστη δουλεια;
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Wed Sep 25, 2013 15:03
by panoslpm
Hi steering arm και μπαρα τιμονιου για να ειναι σωστο το τιμονι σου.αποστατες στους κεντρικους για να καλυψεις τη διαφορα στο υψος.αρκετο φαρδος στο αυτοκινητο γιατι θα χεις μεγαλη ασταθεια λογο υψους.εγω το ειχα ετσι και το ξανα εκανα οπως ειναι μαμα τωρα γιατι κουδουνιζαν ολα και ηταν βαρκα γιαλο!οτι χρειαστεις ρωτα.
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Thu Sep 26, 2013 07:03
by vagelis
Ευχαριστω για την απαντηση,εισαι ο δευτερος που αναφερει το <βαρκα γυαλο>,οποτε μαλλον δεν πειραζω τιποτα.
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Thu Sep 26, 2013 08:02
by bisba
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Thu Sep 26, 2013 09:02
by panoslpm
vagelis wrote:Ευχαριστω για την απαντηση,εισαι ο δευτερος που αναφερει το <βαρκα γυαλο>,οποτε μαλλον δεν πειραζω τιποτα.
Εξαρταται τι θες να κανεις με το αυτοκινητο.αν πας σε 33αρι λαστιχο αναγκαστηκα θα το κανεις εκτωσ αν πετσοκοψεισ τα φτερα,αν οχι,ειναι πολλα τα μειον,τουλαχιστον ετσι διαπιστωσα εγω.αν θες λιγο υψος,κανε bodylift 5cm βαλε και 30αρι λαστιχο και θα σου κανει τα κεφια και ομορφο θα ειναι.
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Thu Sep 26, 2013 19:33
by KON.GV
Δεν έχω σουστόφυλλα αλλά καλύτερα SPUA (spring leaf under axle, σουστόφυλλο κάτω από τον άξονα) παρά SPOA (spring leaf over axle, σουστόφυλλο πάνω από τον άξονα) για έναν ακόμη λόγο πέρα από τους προαναφερθείς....
Το σουστόφυλλο μερικές φορές παίζει και το ρόλο γλίστρας όταν σέρνεις κάτω.
το έχω δει σε βιντεάκι και ζωντανα.

Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Thu Sep 26, 2013 20:55
by sami
ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΑΜΙ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕ ΣΠΟΑ ΜΕ ΣΠΑΣΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 265 75 16 ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ ΠΑΝΤΟΥ.
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Thu Sep 26, 2013 21:55
by blacksamirodos
Θα πώ και γω με την σειρά μου την γνώμη μου για το SPOA μιας και το είχα 3 χρόνια, ο μονος λόγος που το έκανα πάλι SPUA(spring under axle) είναι οτι ήθελα να ταξιδεύω με πάνω απο 100χλμ. Χρειάζεται να είσαι πολυυυυυ φαρδύς για να μην μετράς πλάγιες εγώ είχα κομμένες ραμμένες για τις βόλτες μου με 3.2cm αποστάτες και καθημερινα ζάντες αλουμηνίου με -20offset. Σε στροφές έστρηβα και με 70 δεν είχε πρόβλημα απο θέμα κρατήματος, απο θέμα σταθερότητας είμουνα χωρίς ζαμφόρ και δεν είχε κανένα πρόβλημα. Επίσης εγώ είχα κάνει μια πιο φθηνή λύση για το τιμόνι ενίσχυσα την εργοστασιακή μπάρα και έφτιαξα ενα Z για το τιμονι που ειναι η μπάρα που πάει απο το ακραξόνιο πάνω στον ατέρμονα. Επίσης είχα βάλει αποστάτες στους κεντρικούς. Μακρύτερα σωληνάκια φρένων. Επίσης ΠΡΕΠΕΙ να γυρίσεις κάποιες μοίρες προς τα πάνω το πίσω ώστε ο κεντρικός να μην έχει γωνία. Το ΣΠΟΑ ειναι φθηνή λύση για ψήλωμα αλλά πρέπει να έχεις και το ΣΩΣΤΟ φάρδος ! Κάτι εξτρά είναι να φτιάξεις άλλες βάσεις για τα αμορτισέρ προκειμένου να αποκτήσεις μεγαλύτερη διαδρομή στην ανάρτηση. Πιστεύω το φάρδος είναι οτι πιο σημαντικό πράγμα στο ΣΠΟΑ μιας και η θεωρία του 1 προς 3 λέει ψηλώνω 1 πόντο φαρδένω 3.

Ότι χρειαστείς ρωτάς και μπορώ προσωπικά να βοηθήσω και με φωτογραφίες.
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Fri Sep 27, 2013 09:01
by kostis1990362
Αν μπορουσεσ να βαλεισ καμια φοτο θα ηταν πολυ καλο γιατι και εγω θελω να το κανω.....
Re: ΣΟΥΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΞΟΝΑ
Posted: Fri Sep 27, 2013 10:41
by blacksamirodos
Μια άποψη του πίσω διαφορικού :
Βάσεις λοξές εδώ έχω τα procomp τα 87cm ανοιχτά :
Και μία άποψη της πισινής διαδρομής με απλά σπαστά σκουλαρίκια :
Βάση για τα εμπρός αμορτισέρ πάνω στο διαφορικό(σε περίπτωση που θέλετε να βάλετε μεγαλύτερα αμορτισέρ απο τα μαμά π.χ Procomp es1000 64cm ανοιχτά) :

[/URL]