Page 1 of 2

ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Wed Sep 11, 2013 19:06
by panoslpm
Μια σκέψη που κάνω τελευταία είναι η εξής......όλα τα καινούρια αυτοκίνητα αντί για υδραυλική κρεμαριερα,χρησιμοποιούν ένα ηλεκτρικό σύστημά που δίνει κίνηση στην κρεμαριερα.
Αυτό το ηλεκτρικό σύστημα έχει έναν κύριο άξονα και ένα ηλεκτρικό μοτερακι οπού με έναν αισθητήρα ροπής κάνουν τη δουλεία του ατέρμονα.αν προσαρμωσω αυτό το σύστημα στον άξονά του τιμονιού του samurai λέτε να δουλευει;τα λάστιχα που φοράω είναι 30αρια οπότε δε χρειάζεται και μεγάλη δύναμη το σύστημα απλα για λίγη βοήθεια.

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Thu Sep 12, 2013 05:26
by extractor
γιατι να το κανεις αυτο;

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Thu Sep 12, 2013 07:45
by panoslpm
Γιατι το τιμονι μου δεν ειναι υδραυλικο, μ αρεσει σαν ιδεα και μου φαινεται πιο απλο απ το να αλλαξω ατερμονα και ολα τα παρελκομενα

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Thu Sep 12, 2013 20:28
by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Μην το κάνεις!!Ο λόγος που το έκαναν αυτό οι εταιρίες είναι για να μην κόψουν επιδόσεις του κινητήρα και να μειώσουν κατανάλωση και καυσαέρια.Είναι λιγότερο αξιόπιστο από τον υαδραυλικό σου ατέρμονα. ;)

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Fri Sep 13, 2013 10:47
by Στράτος
Αφήστε ρε τον άνθρωπο να κάνει και τίποτα καινούριο, όλο τα ίδια και τα ίδια τόσα χρόνια , ας πρωτοτυπήσει και κάποιος :idea: :idea:

Πάνο δεν έχω ιδέα για το συγκεκριμένο σύστημα , ενδιαφέρον ακούγετε , να υποθέσω οτι δουλεύει κινώντας μια σειρά απο γρανάζια σαν μειωτήρας ένα πράμα :?: παίρνει ρεύμα απο την μπαταρία του αυτοκινήτου , πάλι θα έχει κατανάλωση όχι όσο η αντλία αλλα θα έχει, για ρίξε περισσότερες πληροφορίες , απο τι αμάξι για παράδειγμα και τι παραμετροποιήσεις θα χρειαστούν ?????

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Fri Sep 13, 2013 10:56
by panoslpm
Διαβαζω πως οι ηλεκτρικες κολωνες τιμονιου ειναι αρκετα ευπαθεις οπως για παραδειγμα της fiat και της lancia.το καλο ομως με το ηλεκτρικο τιμονι ειναι πως μπορει να ενεργοποιειται με διακοπτη μονο σε εκτως δρομου διαδρομες.
Κοιταω επισης και κολωνες τιμονιου που περιεχουν ηλεκτρουδραυλικο συστημα και θα ειναι σιγουρα πιο απλες στη χρηση μιας και το μονο ηλεκτρικο κομματι ειναι το μοτερ που δινει κινηση στο υδραυλικο συστημα.το ψαχνω γενικως....

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Fri Sep 13, 2013 14:13
by heroicentaur
Πανω απο ολα παιζει η χρηση του αυτοκινητου.

Εαν θες απλα να στριβει πιο ανετα με τεραστια λαστιχα μπορεις να το βαλεις σαν εξτρα.

Εγω προσωπικα ειμαι υπερ στο να υπαρχουν οσο το δυνατον γινεται λιγοτερα πολυπλοκα
συστηματα πανω σε ενα 4χ4, ετσι αποφευγεις τις πολυπλοκες ζημιες που μπορει να σε
ταλαιπωρησουν σε μια δυσκολη ωρα.

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Fri Sep 13, 2013 18:06
by Στράτος
Μάλλον πρέπει να ακολουθήσεις την κλασική μέθοδο και να διαλέξεις ένα υδραυλικό ατέρμονα να ησυχάσεις , μη μπείς σε περιπέτειες

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Fri Sep 13, 2013 19:05
by panoslpm
Στράτος wrote:Μάλλον πρέπει να ακολουθήσεις την κλασική μέθοδο και να διαλέξεις ένα υδραυλικό ατέρμονα να ησυχάσεις , μη μπείς σε περιπέτειες
Σκεφτομουν να κανω κατι διαφορετικο αλλα δεν το βλεπω γιατι διαβαζω και ακουω ασχημες κρητικες για την αξιοπιστια του ηλεκτρικου τιμονιου οποτε θα το αποφυγω.
Απλα ηταν μια σκεψη μου το ηλεκτρικο τιμονι που ισως μετα απο μερικα χρονια να ειναι υλοποιησιμη.

Re: ηλεκτρικό τιμόνι

Posted: Sun Sep 15, 2013 09:57
by Mitsu3Sport
Αν θυμάμαι καλά οι Αμερικάνοι (π.χ. calmini) έχουν έτοιμους αντάπτορες για να μπαίνει όλο το υδραυλικό σύστημα από Βιτάρα 1,6 8β σε Σάμι.

Τυποποιημένη και αξιόπιστη λύση.