Page 1 of 1

θερμικο τσοκ

Posted: Mon Sep 09, 2013 11:45
by jsotiro
Μετά από αλλαγή κυλινδροκεφαλής (καμμένη φλάντζα και διαπίστωση νεροφαγωματών) και ενώ το injection δεν πειράχτηκε καθόλου, όπως βγήκε μπήκε οταν βαζω μπρος κρατάει για κανα 5λεπτο ίσως και παραπάνω ρελαντί 2,100 - 2,500 σαλ και μετά αφού ζεσταθεί πέφτει κανονικά 900-1000 σαλ. Το μόνο που άλλαξα στην πολλαπλή εισαγωγής είναι μια θερμική βαλβίδα που είχε σπάσει που ενώνουν πάνω της δυο σωληνάκια υποπιεσης. Μπορώ να ρυθμίσω το θερμικό τσοκ να δουλεύει πιο χαμηλά?

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Mon Sep 09, 2013 15:14
by jsotiro
Αυτό είναι που είχε σπάσει και αλλάχτηκε. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι?
Image

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Tue Sep 10, 2013 15:32
by Nicolas
Είναι τόσο καθαρός ο κινητήρας που δεν τον αναγνωρίζω :mrgreen:

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Tue Sep 10, 2013 17:14
by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό παρα μόνο να το απομονώσεις.

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Tue Sep 10, 2013 18:24
by jsotiro
Εννοείς την βαλβίδα που άλλαξα? Να βγάλω τα σωληνάκια και να τα ταπώσω?

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Tue Sep 10, 2013 18:36
by jsotiro
Nicolas wrote:Είναι τόσο καθαρός ο κινητήρας που δεν τον αναγνωρίζω :mrgreen:
Φίλε μου αυτή είναι η φώτο από το car.gr όταν το αγόρασα και την πάτησα και εγώ και το γατάκι ο μηχανικός που το έλεγξε με την πολύ καθαριότητα. Είχε στο καπάκι ένα σωληνάριο φλαντζόκολλα :shock: :shock: :shock: :shock: Άστα!! (φαίνεται και στη φώτο στο καπάκι του θερμοστάτη που ξεχειλίζει) Ευτυχώς βρήκα μοτέρ ολόκληρο τζάμπα (130€) και σώθηκα. Πήρα την κεφαλή και μου έχουν μείνει και ανταλλακτικα. Το έφτιαξα μόνος με φίλο που ήταν μηχανικός. Σε συνεργείο μου ζητούσαν 400-500€ για γέμισμα και πλάνισμα του παλιού :? :? :? Το μόνο που μου άφησε είναι αυτό με το ρελαντί. Όχι ότι είναι πρόβλημα άλλα κάθε φορά που το βάζω μπρος σηκώνεται η γειτονιά στο πόδι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Tue Sep 10, 2013 19:29
by panoslpm
Μηπως χανει απο κανενα σωληνακι υποπιεσης που εχει να κανει με τη βαλβιδα του ρελαντι;μπορει να ειναι κανενα ξεραμενο και να μη φαινεται.λογικα θα το εχεις ελεγξει αλλα το δικο μου οταν ειχε θεμα με το ρελαντι ηταν απο κει

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Tue Sep 10, 2013 21:43
by jsotiro
Βασικά το πρόβλημα δεν είναι το ρελαντί είναι το αυτόματο τσοκ. Στο άναμα κρατάει πολύ ψηλά. Στο ρελαντί είναι όλα οκ. Τι να πω?

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Wed Sep 11, 2013 12:10
by jsotiro
Παρατηρώντας την φώτο βρήκα την απάντηση στο πρόβλημα μου. Η πράσινη γραμμή είναι η πορεία της ντιζας του γκαζιού όταν το αγόρασα και η κίτρινη εκεί που την βάλαμε μετά την αλλαγή της κεφαλής. Άλλαζε η καμπυλότητα και τράβαγε την πεταλούδα. ;) Όχι που θα του πέρναγε.

Image

Re: θερμικο τσοκ

Posted: Wed Sep 11, 2013 13:29
by panoslpm
Ααα τοσο απλο ηταν!αντε πιασε τον τροχο τωρα!